Millä ihmeen kynällä/pensselillä saa kulmakarvat silleen siistin näköisiksi, kuin ne ois maalattu päähän?
Kommentit (11)
minusta ne maalatut on todella hienot ja siistit siis eikä ollenkaan nukkemaiset.
Ihan kamalan näköistä. Oikeasti siistit ja sievät kulmakarvat saa niin, että nyppii ensin sieviksi, sitten värillisellä kulmakarvageelillä (sellanen ripsarin näköinen harja) muotoilee ne.
Muuten tulee helposti liian tummat. Mulla on melko vaaleat kulmat omasta takaa ja olen muutenkin blondi, mutta kevyesti ehostetut kulmat antavat kivan kehyksen kasvoilleni. TOi nukkeväite on aika omituinen - mutta niin tyypillinen av:lle :-/
Säännöllinen kevyt muotoilu nyppimällä, tarvittaessa pieni paikkaus kulmakynällä, muotoiluun kulmakarvageeli. Näin saa siistin ja LUONNOLLISEN lopputuloksen.
Kulmien muotoilu on kyllä tärkeää kasvojen " yleisilmeen" kannalta. Minulle riittävät arkimeikiksi peitepuikko, puuteri, ripsiväri ja kulmageeli.
On kyllä kallista, 300 - 500 euroa. Eikä mun mielestä kyllä ihan kaikille edes sovi sellainen. Mutta se on kyllä sen näköinen kuin olisi maalattu...
tykkään että pitää olla hiukka glamouria. ap
Vierailija:
Mä olen niin kaunis luonnostaan, että mielellään vaan korostan luonnollisesti parhaita puoliani kevyellä meikkivoiteella, aurinkopuuterilla, rusehtavalla luomivärillä, ruskealla rajauskynällä, ripsarilla ja huulikiillolla.
Bilemeikki onkin siten asia erikseen ;-)
Vierailija:
Ajattele, miltä kasvosi näyttävät, kun rakkaasi aamulla herää ja katselee niitä vierellään. Onko todella sellainen nainen hyvännäköinen, jolla ei oikeasti ole kulmakarvoja vaan jonka täytyy maalata ne päähänsä joka aamu?
kerran viikossa sinimustalla. kulmat värjätessä annan värin tarttua myös ihoon, eli piirrän itselleni kulmakarvat. samalla värjääntyy karvat ja niiden alusiho.
tulee nätti ja ei leviä sateella. viikossa haalistuu.
ja sitten koitat itse nyppiä aina kun hajakarvoja kasvaa. Ole tarkkana, kulmat kasvaa nopeasti. Monta kertaa viikossa saat nyppiä. Ota kulmaväri ja sitten kun se parin viikon päästä haalenee, niin jatka itse värjäämistä kulmakarvageelillä (LUmenella hvyä ja halpa ja nätti ruskea sävy, sopii monelle). Luonnollinen tulos tuolla geelillä.
Ne ohuiksi nypityt ovat kamalaa katsottavaa...
Nyt on trendi- ja muotilehdet täynnä luonnollisia kulmia, jotka nenän puolelta leveämmät ja luonnolliset ja ulkonurkista kauniisti kapenevat
toimiva luomiväri käy myös. Sivellin on paras, jos se on vino ja napakka. Tällä ainakin itse saan omasta mielestäni parhaan lopputuloksen.