Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutismyyjille yksi kysymys. Miten se voikin olla niin vaikeaa laittaa ilmoitukseen maininta, että haluaa maksun HETI.

Vierailija
08.04.2008 |

Jos tuota ei ole maininnut, niin turha kitistä hitaasta maksusta tai yhteydenotosta! Kaikki eivät tarkista mailejaan joka päivä!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käy meileillään kuin kerran kuussa niin kannattaako ostaa Huutonetistä?

Vierailija
2/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% myyjistä odottaa maksua VIIKON, 10% 10-14 päivää, jotkut jopa kauemmin. Ja 10% myyjistä haluaa maksun heti..

Ja jopa Huutiksen säännöt kehoittavat myyjää odottamaan viikon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse palkkasi palkkapäivänä vai kolmen viikon kuluttua palkkapäivästä?

Vierailija
4/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule. Mitä sitä turhia lähettää joka helkkarin päivä uusi muistutusviesti, kun sen voisi lähettää esim. viiden päivän päästä?

Ja yleensä nuo, jotka haluavat maksun esim. kolmessa päivässä, eivät tajua sitä, että eri pankista maksettaessa rahat eivät näy heti vaan jos maksaa esim. perjantai-iltana, rahat näkyvät vasta tiistaina myyjän tilillä tai jos maksaa lauantai-iltana, rahat voivat näkyä vasta keskiviikkona myyjän tilillä jne.

Vierailija
5/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluaisitko itse palkkasi palkkapäivänä vai kolmen viikon kuluttua palkkapäivästä?

Vierailija
6/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteydenottoa eikä maksua. Samaan aikaan oli kyllä maksanut muita huutojaan.

negan lattamisen jälkeen otti yhteyttä voiko vielä maksaa, sanoin että ok mulle. Piti maksaa viikko sitten maanantaina, ei ole vieläkään rahat tilillä.

kauanko pitää vielä odottaa?

Vierailija
7/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kukaan voi olla niin persaukinen, että tarvitsee 10 euron maksun heti tai kahden euron maksun. Jonkun isomman summan (=yli 100 euroa) voisin vielä käsittääkin jotenkin, mutta muuten en.

Vierailija
8/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä välttämättä ole kyse kenenkään persaukisuudesta vaan siitä, että haluaa saada ne turhat kamat pois omista nurkista mahdollisimman äkkiä. Ja minä en ainakaan uskalla postittaa kenellekään mitään ennen kuin suoritus näkyy tililläni.

Vierailija
9/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus äläkä tuu huutamaan mun kohteita!

Vierailija
10/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole tuota tietoa, niin..

Vierailija
11/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taas yks persaukinen huutelija.....

Vierailija
12/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tiedustellut lisämaksuaikaa. Mutta jos ei viikkoon kuuluis mitään, niin en jäisi oottelemaan. Mutta miksi ei voisi olla niin selkeä, että kirjoittaisi ton ostajia varten siihen kohteen tietoihin?

Vierailija
13/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli taas yks persaukinen huutelija.....

Tarkistan mailit sun muut 2-3 päivän välein.

Vierailija
14/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kinuta tilinumeroita ja odotella tuotetta viikkokaupalla. ei vain yksinkertaisesti mene mulla jakeluun, että miksi sellaiset myyjät ylipäätään laittavat mitään myyntiin?

Vierailija
15/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisesta joka pitkittää asiaa viikkotolkulla.

Vierailija
16/39 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nuo myyjät, jotka laittavat jo seuraavana päivänä muistutusviestin (kohde on vaikkapa sulkeutunut ma aamuna ja myyjä laittaa jo tiistai aamuna viestin, missä kysyy miksei maksua ole tullut). Ja yleensä syy tuohon muistutusviestiin on ollut se, että myyjä itse maksaa heti, niin totta hitossa KAIKKI MUUTKIN maksaa heti. Ja yleensä näillä myyjillä on ollut vasta muutama kauppa takana myyjän roolissa..

Vierailija
17/39 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko jossain, joskus, ihan missä tahansa, Huutiksessa tai sen ulkopuolella, törmännyt myyjään, jonka mielestä on parempi, että ostaja vitkuttelee maksun kanssa iäisyyksiä kuin että hän maksaisi heti?

Missä eläintarhassa tällaisia myyttisiä olentoja on? Minäkin tahdon nähdä.

Kaupankäynnin perusta: Myyjä tahtoo rahansa, ostaja tahtoo tuotteensa. Molemmat tahtovat sen mieluiten heti.

Vierailija
18/39 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurin osa myyjistä odottaa viikon ennen kuin laittaa huutajalle mitään muistutusviestiä, niin eiköhän tuo tarkoita sitä, että heillä on muutakin tekemistä kuin Huutonet ja he EIVÄT halua maksua heti?

Mua ärsyttää myös ne myyjät, jotka olettavat huutajan ottavan itse yhteyttä ja kysyä sitä tilinumeroa. Kun 99% myyjistä laittaa tilitietonsa heti huudon sulkeuduttua. Osa myyjä kyllä osaa ilmoittaa tuon sääntönsä (että huutajan pitää ottaa ensin yhteyttä), mutta kaikki eivät ilmoita tuosta vaan laittavat kiukkuisen viestin.

Vierailija
19/39 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en todellakaan ota huutista niin tosissani, etten jaksaisi maksua odottaa. Viikon päästä saatan laittaa muistutuksen... jos muistan.

Vierailija
20/39 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista odottaa kärsivällisesti viikko tai kaksikin, ja silti mieluummin haluta maksunsa nopeasti kuin hitaasti. Kuinka moni myyjä on sitä mieltä, että hidas maksaja on parempi kuin nopea maksaja? Ei kukaan. Miten se muka voisi olla myyjän etu että asiat pitkittyy ja mutkistuu ja ostajaa saa hätyytellä useaan otteeseen ja sitten miettiä että perunko kaupan ja laitan negaa vai aikookohan tämä loppujen lopuksi kuitenkin maksaa?