Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
meneekö vahvat viinat kaapissa pilalle, konjakki odotellut neljä vuotta avaamattomassa pulossa.
02.12.2008 |
.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siskoni tarjoilija ja kysyin samaa asiaa vastaus
liköörit säilyvät avattuna n.3kk ihan huoneen lämmössä paitsi kerma liköörit kylmässä.
viinat yms.vahvat ei pitäisi mennä miksikään edes avattuna huoneenlämmössä saatikka sitten avaamattomana.