Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki naiset haluavat tytön

Vierailija
08.04.2008 |

Turha väittää muuta. Mutta minkä sille mahtaa, jos poikia vaan tulee.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana lapsi, en vaihtaisi!

Vierailija
2/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tytön teini-ikä ole IKINÄ kivuton. 2 poikaa on jo ennestään, ja toivottavasti tämä syyskuussa syntyväkin olisi poika, olen pettynyt jos on tyttö mutta olen henkisesti varautunut hyväksymään asian jos on tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olenkin sellainen nainen joka kovasti toivoi tyttöä. Minulla on kaksi ihanaa ja ihastuttavaa poikaa joita en kuuna päivänä tyttöön vaihtaisi, mutta jos kolmannen joskus tekisin niin tyttö sen toivoisin olevan.

Minun paras ystäväni taas ei ole koskaan halunnut tyttö. Hän ei ole vielä lasta saanut, mutta on hyvin avoimesti toivonut saavansa pelkästään poika lapsia.

Vierailija
4/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on täydellisen ihana! Mulle sukupuoli on ihan sama, sille pannaan liikaa painoa.

Vierailija
5/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun on ehkä meidän ainoa lapsi. Olin todella ilahtunut, kun ultrassa näkyi poika :)

Vierailija
6/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää joku provo

Vierailija
7/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, että tämäkin tyttö. Varsinkin jo kouluikäiset pojat, ovat jotenkin vastemielisiä möykkäapinoita, enkä sellaista oman kattoni alle halua.

Vierailija
8/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa siihen, että vielä nykyäänkin on hienoa saada perheeseen poika ja kaikkein suurin tragedia on saada pelkkiä tyttöjä. Vaikka ei olisi sukutiloja tai muita " jatkettavaksi" eikä naiset ota nykyään aina miesten sukunimiä, edelleen on vallalla ajatus, että pojissa jatkuu suku. Ja nimenomaan pojat on se tulevaisuuden toivo. Itse naisena en tietenkään koe, että tämä olisi oikein, enkä myöskään väitä, että kaikki ajattelevat näin. Se on vain sellainen vivahde josta on jäänne vielä meidän tasa-arvoisessa yhteiskunnassakin. Kysykääpä vaikka isovanhemmilta, kumpi sukupuoli olisi perheen ensimmäiselle lapselle mieluisampi... yhdeksän kymmenestä sanoisi varmaan poika, JOS uskaltavat jotain sanoa.

Vierailija
9/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi. Eli kiitos poikia vaan mulle. Harmi, jos sä ajattelet noin!

Vierailija
10/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä tytön teini-ikä ole IKINÄ kivuton. 2 poikaa on jo ennestään, ja toivottavasti tämä syyskuussa syntyväkin olisi poika, olen pettynyt jos on tyttö mutta olen henkisesti varautunut hyväksymään asian jos on tyttö.

Joutuvat vaan raukat tekemään sen salaa.

Vierailija
11/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttölapseen ihastuin ja sen jälkeen pelotti poikalapsen vanhemmuus, joten toivoin toista tyttöä, mutta sainkin pojan - aivan ihanan sellaisen.

Eli toiveetkin voivat muuttua ja paras opetus on kai se, ettei saa mitä toivoo.

Joka tapauksessa olen eri mieltä ap:n kanssa

Vierailija
12/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ja onneksi sain! On ihanaa olla " samalla aaltopituudella" ja tehdä yhdessä monipuolisesti erilaisia juttuja: Välillä leikitään nukeilla, välillä pelataan futista. Välillä liimataan prinsessakiiltokuvia, välillä ajetaan rallia autoilla. Välillä pukeudutaan vaaleanpunaisiin hörhelöihin, välillä rapaisiin kurahousuihin.

Poikien maailma on niin paljon rajoittuneempi, kiitos etupäässä homofobiasta kärsivien miesten ennakkoluulojen: Mitä ajatellaankaan, kun poika leikkii sukkahousuissaan nukeilla...

Vierailija
13/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulossa poika ja sukupuoli oli pettymys.

Vierailija
14/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tytön kanssa ollaan jotenkin enemmän samalla " aaltopituudella" kun pojan meno on enemmän sitä touhua ja toimintaa ja teknisten nippelien tutkimista. Ihanaa on mm. kun tyttö tykkää leikkiä kampaajaa ja tekee minulle hassuja kampauksia. Välillä kyllä poikakin mukana, en pelkää että tulee homppeliksi ;)

Vierailija
15/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana odotin tyttöä enkä voinut edes kuvitella itseäni pojan äitinä. Kun sain ultrassa kuulla, että poika on tulossa, olin jopa vähän pettynyt. Sitten totuin ajatukseen ja rakastuin poikaani jo raskausaikana.

Nyt olen ihmetellyt, miten saatoinkin toivoa tyttöä. Poikani on niin ihana, etten ikinä vaihtaisi häntä tyttöön. Ja jos tulisin uudestaan raskaaksi, en toivoisi tyttöä vaan toista poikaa!

Vierailija
16/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää. Lisää toivotaan, taaskaan ei ole sukupuolella väliä.

Vierailija
17/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä rakkaita ovat, mutta aina olen haaveillut pojasta.

Vierailija
18/27 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainoastaan säälitä se väärää sukuopuolta oleva lapsi, vaan myös se jo olemassa oleva, oikeaa sukupuolta oleva, esim sinulla nro 22. täyttääkö tyttä vaan äidin fantasiaa. siis ei tärkeä omana itsenään vaan äidin omien toiveiden täyttäjänä.

Vierailija
19/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ihanaa poikaa kuitenkin saatiin eikä enempää tule. Vähän kaihertaa kuitenkin että tyttö jäi saamatta.

Vierailija
20/27 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan haaveillut tyttölapsesta. Esikoinen oli kuitenkin tyttö, rakas tyttö on ja olen onnellinen kun olen hänet saanut. Toista odottaessani toivoin taas poikaa, niinkuin ekalla kerralla. Sain pojan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi