Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cecilie Westhin kesämallisto tytöille, mitäs pidätte siitä?

08.04.2008 |

Muistelen joskus tammikuussa lukeneeni täältä aika negatiivisia kommentteja noista oranssi-vaaleanpunainen yhdistelmistä. Muistan itsekin hiukan kummeksuneeni niitä, mutta nyt kun niihin on alkanut tottua niin melkein harmittaa, ettei suomlaisista kaupoista tuon enempää löydä vaihtoehtoja. Ainakaan isommille tytöille. ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kyllä ovh-hintaisena hieman liian tyyristä mun kukkarolle. Odottelen siis kiltisti alennusmyyntejä, josko sitten pystyisin jotain ostamaan.

Vierailija
2/7 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista käytännöllisimmät, ellei kestä valkaisua:-). Jos olis koko asu tuota kuvio-pinkki-oranssi-keltahörhöä, niin olis mulle liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puna-valko ruudullisia capreja. Mietin vaan et onkohan liian leveät tosi hoikalle tytölle. Pure kids:ltä on muuten tulossa syksyllä ihan uusi mallisto nimellä cupcake.

Vierailija
4/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin alkanut tykätä siitä turkoosista kalamekosta ja perhosmekosta ja niistä punaruutuisista jutuista. Hiukan tyyriitähän ne ovat, mutta toisaalta ainakin Tanskassa vaikuttavat suosituilta niin ettei aleissa oikein meidän kokoa enää ole.

Vierailija
5/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoilta näytti ne tyttöjen vaatteet. Mutta entäpä ne poikien, joita ainakin suomalaisista nettikaupoista saa. Voi huoh. Ihan samaa kuin marketeistakin saa eli jotain maastokuvioshortsia. Okei, olihan niissä sitten jonkin erin väriset taskut, mutta eipä silti silmää hivellyt.

Vierailija
6/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän tytölle tuputin näitä värejä jo viime kesänä, jolloin yhdistelmää löytyi muutamissa merkeissä jo. Vaaleanpunainen on makuuni liian " veltto" väri ja oranssi tekee sille sopivasti terää.

Olikohan se viimevuotinen mallisto ruskea-vaaleanpunainen ? Sitä ei tullut meille hankittua, olivat kyllä ihan kivoja, muttei näin kivoja. Useampaakin vaatetta/mekkoa tästä uudesta mallistosta himoitsen. Kalamekko ihastuttaa meillä äitiä, mutta tytön mielestä ei ole kiva...Ja sydäntaskuinen takki olisi kovasti meidän molempien mieleen, mutta valitettavasti sitä on vain pieniä kokoja!

Hintaahan noilla on, mutta onneksi meillä riittää tyttöjä mekkoja käyttämään kaksin kappalein. Aiempi laatu on ollut ainakin niin hyvää, että vaatteet jäävät siistinä seuraavalle.

Mallisto on tämän keväisistä ehdoton suosikkini!

Vierailija
7/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sydäntakkia meillekin oltaisiin haluttu, mutta tosiaan koot loppuivat kesken. Ja ehkä se sittenkin on hiukan pienempien tyttöjen takki... ;)