Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tehdä vain yksi lapsi??

Vierailija
08.04.2008 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää te lapsentekijät lapsia. Minä rakastelen mieheni kanssa ja toivottavasti joskus saa lapsi alkunsa.

Vierailija
22/25 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te siis teette lapsia joka kerta kun harrastatte seksiä vai? Kun ette tietenkään voi tietää koska tärppää ja koska ei.

Mun mielestä ei voi puhua lapsen tekemisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa ymmärtää se ja etenkin sitten jos omalle kohdallenne sattuu jotain mitä ette pystykään itse päättämään.

Vierailija
24/25 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pidempi ketju. Toimii tällä palstalla nyrkkisääntönä.

Vierailija
25/25 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

> ei voi puhua lapsen tekemisestä.

sen on niin nurinkurista, että meitä lapsettomuudesta kärsiviä loukkaa lapsentekeminen. Vaikka meillähän se on nimenomaan tekemistä, niin kuin joku aiemmin totesi. Mutta niin se kuitenkin loukkaa minuakin, kun joku vaikkapa kahvipöydässä niin sanoo.

Itselläni on yksi lapsi. Toista ei välttämättä tule, koska ei ole tullut yli kolmen vuoden yrityksestä huolimatta. Varsinaisia hoitoja ei toistaiseksi ollut, koska siitä ainokaisesta synnytyksestä jäi minulle traumat. Minulla on epälooginen ajatus, että en olisi oikeutettu lapsettomuushoitoihin koska en pysty synnyttämäänkään kovin helpolla. Viimeksi meni sektioon (=yhteiskunnalle kallista) ja alakautta yrittämisestä jäi sellaiset traumat, että en ole varma kykenisinkö uudestaan yrittämään. Tarvitsisin vähintäänkin pelkopolikäyntejä, ja ne taas maksavat yhteiskunnalle.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi