Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla ehkäisy on pettänyt, mikä menetelmä oli käytössä?

Vierailija
08.04.2008 |

Ja millaisessa elämäntilanteessa niin kävi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä kp9 ja raskaaksi tulin

Vierailija
2/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA sairastin kovan ripulin joten pilleri varmasti tuli suoraan läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta ennestään, ajateltiin että se riittää. No, joku päätti meidän puolesta toisin, nyt ihan onnellista odotusta :)

Vierailija
4/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomi x1, ihan seurustelun alkuvaiheessa, ei hajonnut ainakaan meidän tietääksemme mutta jollain konstilla olin kuitenkin raskaana. Tein abortin.

Minipillerit x 3, ekan kerran kun yksi lapsi oli jo ennestään ja toista suunniteltiin. Olin juuri aikeissa lopettaa pillerit kun huomasinkin jo olevani raskaana. Paljastui tuulimunaksi ja meni kesken rv 5+4.

Tokan kerran minit pettivät kun toinen lapsi oli 5 kk, tämä meni spontaanisti kesken rv 7.

Kolmannen kerran viime vuoden huhtikuun loppupuolella, isommat lapset olivat silloin 4,5v ja 2v 4kk. Saimme kolmannen lapsen, hän on nyt vähän yli 2 kk.

Minipillerit on ainoa hormonaalinen ehkäisy mikä mulle sopii, kondomi on toinen vaihtoehto. Mutta koska mulla on paha lateksiallergia, ehkäisy lateksittomilla kondomeilla tulee sikamaisen kalliiksi. Siksipä olen nyt sterilisaatiojonossa...

Vierailija
5/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika oli viikko sitten =)

Vierailija
6/6 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat sitten järjestyivät ihan ok, mutta oli aika riskialtis aika vauvalle. Toisella kerralla pettivät kondomit. Tämä tapahtui, kun vielä lähes täysimetin esikoista (vasta kiinteiden maistelu oli aloitettu.) Sillä kertaa ei pielessä ollut kuin ajoitus muutamalla kuukaudella, tarkoitus oli aloittaa toisen lapsen yritys, kun esikoinen olisi vuoden vanha, nyt homma sitten vain aikaistui puolella vuodella.

Kolmannella kerralla pettivät varmat päivät tai kondomi (eli olimme " varmoina päivinä" ilman ehkäisyä ja käytimme kondomia " ei varmoina." ) Tällä ehkäisyllä oltiin yleensäkin liikkeellä, koska tarkoitus oli aloittaa kolmannen yritys ihan pian ja jätin pillerit pois jo hieman etukäteen. Olen nyt raskaana ja synnytys sattuu keskelle muuttosählinkiä, siksi oli tarkoitus hieman lykätä yrittämisen alkua, että olisi tuorein tulokas syntynyt vasta, kun olemme uudessa kodissa. Tämän jälkeen lapsiluku on täynnä, joten saa nähdä, miten ehkäisyn hoidamme, kun olemme sen kanssa näin supersähliä.