Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku, miksen laihdu? Mikä minussa on vikana? ov

Vierailija
08.04.2008 |

2 kk kevennettyä ruokavaliota takana. Kilon pudotus

Viimeiset 3 viikkoa olen kirjannut kalorilaskuri . fi kaikki syömiset ja liikkumiset.

Paino ei ole laskenut tuon 3 viikon aikana yhtään, paino 76 kg.

Liikun joka päivä (sauvakävely, 2 kert viikossa sali).

Kohta lähden ostamaan Fazerin sinisen. Tai en, mutta auttakaa!

ps. Painonvartijoissa 5v sitten laihdutin 10 kg eli olen mä joskus osannut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kevensin ruokavaliota ja lisäsin liikuntaa syksyllä eikä mitään tapahtunut painon suhteen. Sitten yhtäkkiä työtilanne helpotti niin, että nukuin paremmin ja pidempään ja olin jotenkin virkeämpi päivisin ja yhtäkkiä huomasin, että neljä kiloa hujahti pois.

Jos elimistö koko ajan on stressitilassa, niin ajattelen, että oma kehoni kokee sen niin, että kohta voi tulla tyyliiin nälänhätä ja kerryttää varakiloja vyötärölle. Ja kun stressi helpottaa, niin elimistö relaa ja " päästää" liiat kilot helpommin pois. Ei mene ihan tuon energian saanti + kulutus = yhtä kuin elopaino-jutun mukaisesti, mutta minusta tämä on kuitenkin aika järkeenkäyvä selitys sille, että välillä laihtuminen on helpompaa.

Vierailija
22/24 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut viikossa pois 3 kg (juu nestettä varmasti mut kiva silti) syömällä 1.200 kcal ja liikkumalla 1.800 kcal:n edestä. Enkä ole syönyt liikunnalla kuluttamiani kaloreita. Ja ikää on 46 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen saanut viikossa pois 3 kg (juu nestettä varmasti mut kiva silti) syömällä 1.200 kcal ja liikkumalla 1.800 kcal:n edestä. Enkä ole syönyt liikunnalla kuluttamiani kaloreita. Ja ikää on 46 v.

Kun nuorempana laihdutin, laihduin pelkällä ruokavaliomuutoksella. Nykyisin tarvii järjettömän määrän liikuntaa, että kilotkin liikkuis. Eli ikä vaikuttaa kyllä.

7

Vierailija
24/24 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuakseen sulla pitäisi olla 500 kcal vaje.