Kuka muistaa sen Aatsipoppaa -levyn?
Mitä biisejä siinä oli? Itse muistan nimikkobiisin lisäksi vain Minttu ja Ville -kappaleen sekä sellaisen jossa lauletaan jotain isomahaisen isän syömästä rantapallosta. Ja En minä jaksa oi maalari hyvä.
Kommentit (7)
menninkäisistä ja/tai keijukaisista?
Just ostin lapsille Prismasta. Olipa ihanan nostalgista kuunnella niitä biisejä! Ja lapsetkin tykkäsivät.
Alkuperäinen vinyyli löytyy mummolasta.
CD1: 1.Minttu sekä Ville 2.Höpsön löpsön löppö 3.Villen viulu 4.Peikkopolkka 5.Kyllä aikuiset mua naurattaa 6.Viisi koiranpentua 7.Lintsillä 8.Ilta jo saa 9.Meidän talon porukka 10.Aatsipoppaa 11.Mitä silloin teet...? 12.Lasten uutiset 13.Mestarimaalari 14.Mopolaulu 15.Suotko hetkisen aikaa 16.Ystävyys 17. Yökeijun unilaulu
CD2: 1.Kova kingi sä oot 2.Lystit häät 3.Kissa suihkussa 4.Ronsun palju 5.Haamuleikki 6.Rautakangen päänsärky 7.Heissan Niina! 8.Etanan vauhdilla 9.Hei pippijuu 10.Sano sano se 11.Isän harras harrastus 12.Parhain paikka 13.Parane pian mummu 14.Ei me tykätä likoista... 15.Se on varmasti ollut Koistinen 16.Kaikkihan sen ties 17.Sateenkaaren päässä
Näyttipäs tutulta noi kipaleet. Täytyy ostaa omalle muksulle toi levy. Kasettia ei ole enää vuosiin ollut olemassa meillä.
ja ekin menee " mikäs se tuolla KOLOTTAA..."
Känkkäränkkä Mikko Alatalon. Haloo!
Muistan, mutten enempää kappaleita.