Jos muuttaa Kirkkonummelle, niin minne siellä kannattaa muuttaa? Siis mikä paikka lapsiperheelle mukava?
Palvelut yms. pelaa, rauhallista eikä mitään häirikkövuokrakämppiä lähistöllä.
Kommentit (10)
hienompiakin alueita täällä on kun nuo mainitut, mutta jos haluaa olla kävelyetäisyyden päässä keskustasta niin nuo ovat hyviä vaihtoehtoja. Itse asumme yhdessä noista.
Kantvik kiinnostaa myös. Onko kellään tietoa näistä paikoista?
Eli Kantvikissa ja Finnsbackassa on joitain taloyhtiöitä joihin en muuttaisi. Kantvik lisäksi sijaitsee n. 5 km päässä keskustasta ja julkinen liikenne on olematon, joten lapsiperheessä on oltava 2 autoa että pääsee harrastuksiin yms. jos ei asu keskustan liepeillä.
Muuten ok.
Finnsbacka keskustan tuntumassa, Bro/Kolsari vähän kauempana. Kaikki varmasti ok.
Gesterby on täällä tunnettu vuokralähiönä ja siellä asuukin paljon " ongelmatapauksia" , sinne en itse muuttaisi.
2 ja 3
Masala taitaa olla myös vähän rauhatonta aluetta? Edullisia rivitaloja sieltä ainakin löytyisi. Sundsbergkin kiinnostaa hieman..ap
Se on Pohjois-Kirkkonummea. Mun tulee Kirkkonummesta enemmänkin mieleen Espoon keskus, mutta Veikkola on niin kodikas, pieni ja turvallinen ja kaunis paikka järvien ympäröimänä plus hyvät ja lyhyet liikenneyhteydet stadiin
Itse voin suositella Sundsbergiä. Paljon lapsiperheitä ja rauhallista. Kauppa ja kirjasto kävely etäisyydellä.
musta kirkkonummen paras paikka. keskusta/juna lähellä ja rauhallinen sijainti. t. entinen knummelainen
Ja sundsberg myös. Ei ainakaan silmä lepää
Onhan noita. Täällä onkin aivan ihanaa; kaupungin palvelut, mahtavat liikenneyhteydet ja sitten kuitenkin se ihana maalaistunnelma, ihmiset tervehtivät vielä toisiaan ja kauppaan kehtaa mennä kontiot jalassa ;-)