Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun hotellista tulee pari päivää aiemmin viesti, että "odotamme jo kovasti, että saamme sinut pian vieraaksemme", niin miksi

Vierailija
25.11.2023 |

koskaan siellä ei hihkuta ja hypitä ja pompita riemusta, kun saavun vastaanottotiskille? En ymmärrä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeesti oota. Miettivät salaa mielessään että nukkuis tuokin m*lkvisti yösä kotona ni ei tarvis sen sotkuja siivota.

Vierailija
2/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tapa selvittää perutko varauksesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointia. Kuullut koskaan tuosta sanasta?

Vierailija
4/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia. Kuullut koskaan tuosta sanasta?

Vierailija
5/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sitä huonetta ei saa kun vasta iltapäivällä, vaikka se olisi jo tyhjänä ja siivottuna odottamassa. 

Vierailija
6/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ollut vähän hämmentynyt noista viesteistä. Olen mennyt hotelliin vähän arkaillen, odottaen, että pomppaako se respan tyttö pöydän yli ja hihkuu onnesta nähdessään minut, halaileeko ja kimittääkö epäuskoisena, että "ei voi olla totta, vihdoinkin me tapasimme".

Olin aika pettynyt kun ihan asiallisissa merkeissä sujui se hotelliin kirjautuminen.

Vierailija
7/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn semmoisissa paikoissa missä EI tommosia toivotella!

karkki tyynyn päällä, se on hyvä. Siisti huone toinen.

Vierailija
8/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi viestit on niin turhia. Miettikää kuinka paljon sähköä maailmassa kuluu tuollasen turhan spämmin lähettämiseen. Muiden spämmien lisäksi.

Vierailija
9/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi viestit on niin turhia. Miettikää kuinka paljon sähköä maailmassa kuluu tuollasen turhan spämmin lähettämiseen. Muiden spämmien lisäksi.

Lopeta palstailu jos viestien sähkönkulutus huolettaa.

Vierailija
10/18 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ollut vähän hämmentynyt noista viesteistä. Olen mennyt hotelliin vähän arkaillen, odottaen, että pomppaako se respan tyttö pöydän yli ja hihkuu onnesta nähdessään minut, halaileeko ja kimittääkö epäuskoisena, että "ei voi olla totta, vihdoinkin me tapasimme".

Olin aika pettynyt kun ihan asiallisissa merkeissä sujui se hotelliin kirjautuminen.

Et ymmärtänyt toitottaa suurieleisesti että täs mä nyt oon! Ootte varmaan jo intopinkeenä odotellukki et millonkahan mä oikein tuun!

Vierailija
11/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan tuollaisen viestin jälkeen punaista mattoa ja hotellin johtajan tarjoamaa shampanjalasillista.

Vierailija
12/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli yritetty soittaa hotellistani pari päivää ennen varausta. En siis vastannut enkä soittanut takaisin enkä edes muistanut asiaa enää sisäänkirjautuessa. Nyt vasta! Ikinä ei siis selvinnyt miksi yrittivät tavoitella, ihan random iso hotelli Roomassa kuitenkin, ei kai ne kaikille asiakkailleen olisi soittanut esim lentokenttäkuljetusta tms tarjotakseen?

Vierailija
13/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia. Kuullut koskaan tuosta sanasta?

Näkevät hahmosi vasta ilmaantuessasi respaan, vakavoituvat.

*huumoria*

Vierailija
14/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sitä huonetta ei saa kun vasta iltapäivällä, vaikka se olisi jo tyhjänä ja siivottuna odottamassa. 

Minä olen aina olettanut, että sen huoneen saa niin hirveän myöhään siksi, että ovat siellä odottamassa ihan täpinöissään. Fiilistelevät ja ripottavat taikapölyä ympäriinsä löydettäväkseni ja keittelevät kalsareita vedenkeittimessä.

Vierailija
15/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses henkilökunta hotellissa on siitä iloinen, että hotellissa käy asiakkaita. Ellemme kävisi hyvän palvelun majoitusliikkeissä, jäisi henkilökunta hyvin nopeasti työttömäksi. Kyllä heistä suurin osa, ainakin fiksummat, tämän yksinkertaisen asian ymmärtää, vaikka aloittaja ei sitä tunnu tekevän.

Vierailija
16/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta mooses henkilökunta hotellissa on siitä iloinen, että hotellissa käy asiakkaita. Ellemme kävisi hyvän palvelun majoitusliikkeissä, jäisi henkilökunta hyvin nopeasti työttömäksi. Kyllä heistä suurin osa, ainakin fiksummat, tämän yksinkertaisen asian ymmärtää, vaikka aloittaja ei sitä tunnu tekevän.

Mutta miksi he eivät millään tavalla osoita, että vierailuni hotellissa on heille tärkeä? Töykeää käytöstä, siivoamaton huone, ei toivomiani asioita (kuten vaikka ylin kerros tai parveke tai mitä milloinkin).

Vierailija
17/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minut kutsuttiin työhaastatteluun, pomo sanoi lopussa tervetuloa perheeseen. Yhtään kutsua synttäreille, juhliin tai vastaaviin ei ole vielä tullut.

Vierailija
18/18 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä saa kyllä jo paljon ennen kuin on ilmoitettu.