Kun hotellista tulee pari päivää aiemmin viesti, että "odotamme jo kovasti, että saamme sinut pian vieraaksemme", niin miksi
koskaan siellä ei hihkuta ja hypitä ja pompita riemusta, kun saavun vastaanottotiskille? En ymmärrä.
Kommentit (18)
Kaunis tapa selvittää perutko varauksesi.
Markkinointia. Kuullut koskaan tuosta sanasta?
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia. Kuullut koskaan tuosta sanasta?
Ja kun sitä huonetta ei saa kun vasta iltapäivällä, vaikka se olisi jo tyhjänä ja siivottuna odottamassa.
Olen myös ollut vähän hämmentynyt noista viesteistä. Olen mennyt hotelliin vähän arkaillen, odottaen, että pomppaako se respan tyttö pöydän yli ja hihkuu onnesta nähdessään minut, halaileeko ja kimittääkö epäuskoisena, että "ei voi olla totta, vihdoinkin me tapasimme".
Olin aika pettynyt kun ihan asiallisissa merkeissä sujui se hotelliin kirjautuminen.
Mä käyn semmoisissa paikoissa missä EI tommosia toivotella!
karkki tyynyn päällä, se on hyvä. Siisti huone toinen.
Noi viestit on niin turhia. Miettikää kuinka paljon sähköä maailmassa kuluu tuollasen turhan spämmin lähettämiseen. Muiden spämmien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Noi viestit on niin turhia. Miettikää kuinka paljon sähköä maailmassa kuluu tuollasen turhan spämmin lähettämiseen. Muiden spämmien lisäksi.
Lopeta palstailu jos viestien sähkönkulutus huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ollut vähän hämmentynyt noista viesteistä. Olen mennyt hotelliin vähän arkaillen, odottaen, että pomppaako se respan tyttö pöydän yli ja hihkuu onnesta nähdessään minut, halaileeko ja kimittääkö epäuskoisena, että "ei voi olla totta, vihdoinkin me tapasimme".
Olin aika pettynyt kun ihan asiallisissa merkeissä sujui se hotelliin kirjautuminen.
Et ymmärtänyt toitottaa suurieleisesti että täs mä nyt oon! Ootte varmaan jo intopinkeenä odotellukki et millonkahan mä oikein tuun!
Itse odotan tuollaisen viestin jälkeen punaista mattoa ja hotellin johtajan tarjoamaa shampanjalasillista.
Mulle oli yritetty soittaa hotellistani pari päivää ennen varausta. En siis vastannut enkä soittanut takaisin enkä edes muistanut asiaa enää sisäänkirjautuessa. Nyt vasta! Ikinä ei siis selvinnyt miksi yrittivät tavoitella, ihan random iso hotelli Roomassa kuitenkin, ei kai ne kaikille asiakkailleen olisi soittanut esim lentokenttäkuljetusta tms tarjotakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia. Kuullut koskaan tuosta sanasta?
Näkevät hahmosi vasta ilmaantuessasi respaan, vakavoituvat.
*huumoria*
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sitä huonetta ei saa kun vasta iltapäivällä, vaikka se olisi jo tyhjänä ja siivottuna odottamassa.
Minä olen aina olettanut, että sen huoneen saa niin hirveän myöhään siksi, että ovat siellä odottamassa ihan täpinöissään. Fiilistelevät ja ripottavat taikapölyä ympäriinsä löydettäväkseni ja keittelevät kalsareita vedenkeittimessä.
Totta mooses henkilökunta hotellissa on siitä iloinen, että hotellissa käy asiakkaita. Ellemme kävisi hyvän palvelun majoitusliikkeissä, jäisi henkilökunta hyvin nopeasti työttömäksi. Kyllä heistä suurin osa, ainakin fiksummat, tämän yksinkertaisen asian ymmärtää, vaikka aloittaja ei sitä tunnu tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Totta mooses henkilökunta hotellissa on siitä iloinen, että hotellissa käy asiakkaita. Ellemme kävisi hyvän palvelun majoitusliikkeissä, jäisi henkilökunta hyvin nopeasti työttömäksi. Kyllä heistä suurin osa, ainakin fiksummat, tämän yksinkertaisen asian ymmärtää, vaikka aloittaja ei sitä tunnu tekevän.
Mutta miksi he eivät millään tavalla osoita, että vierailuni hotellissa on heille tärkeä? Töykeää käytöstä, siivoamaton huone, ei toivomiani asioita (kuten vaikka ylin kerros tai parveke tai mitä milloinkin).
Kun minut kutsuttiin työhaastatteluun, pomo sanoi lopussa tervetuloa perheeseen. Yhtään kutsua synttäreille, juhliin tai vastaaviin ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
No yleensä saa kyllä jo paljon ennen kuin on ilmoitettu.
Ei ne oikeesti oota. Miettivät salaa mielessään että nukkuis tuokin m*lkvisti yösä kotona ni ei tarvis sen sotkuja siivota.