Mut jätettiin...
Ihan tosta vaan, kolmen vuoden avioliiton jälkeen. Mies ei kuulemma koskaan ole ollut onnellinen mun kanssa. Itkettää, tuntuu etten jaksa jatkaa.
Kommentit (7)
itse harkitsen jättäväni lapseni isän, koska en ole enää onnellinen. mies ei osoita huomiota, väittää kuitenkin haluavansa jatkaa yhteiseloa, mutta eipä se siltä näytä. ei ole helppoa näinkään päin :(
Onko teillä lapsia? Jos ei, niin tilanne tietenkin helpompi.
Hyvä kuitenkin, että mies kertoi todellisista tunteistaan nyt, eikä 10 vuoden päästä. Varmasti loppupeleissä ihan oikea ratkaisu erota, jos toinen osapuoli ei rakasta, eikä ole koskaan rakastanut.
Olen todella pahoillani puolestasi ja voin uskoa toivottomuudentunteen. Elämä on kuitenkin siitä ihmeellinen retki, että suurtenkin karikkojen jälkeen koittaa auringon ja tyyneyden aika. Tulet vielä löytämään miehen, joka rkastaa sinua todella ja sillä hetkellä olet onnellinen, että miehesi kanssa kävi miten kävi.
Kaikkea hyvää ja jaksamista.
Mieti asiaa siltä kannalta, että olisitko halunnut tuon miehesi sanoman jälkeen jatkaa hänen kanssaan -eli olisitko halunnut olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei todella halua olla yhdessä sinun kanssasi. En viitsi arvailla miehesi motiiveja, mutta sanotaan vaikka näin, että parempi sinun luultavasti on ilman häntä (siis JOS tämä on näitä tapauksia mitä uskon).
Vaikka nyt tuntuukin varmasti ihan kamalalta, niin usko pois: aika ja aurinkoinen kevät kirkastaa vielä mielesi. Annat itsellesi vaan aikaa itkeä ja et kiellä itseäsi suremasta. Suhteesta toipuminen on vähän kuin flunssasta toipuminen: lepää, lepää, lepää.
*halaus*
Mies on kyllä vaikuttanut onnelliselta ja juuri vähän aikaa sitten sanoi että olen ainutlaatuinen ja upea ihminen ja on kiitollinen että jaksan hänen kanssaan ja vannotti etten koskaan häntä jätä. Ja tässä sitä sitten ollaan.
Olen purkanut ja itkenyt ja itkenyt niin etten saa enää henkeä. Mä todella rakastan sitä ihmistä niin että sattuu. En halua elää elämääni ilman miestäni.
ap
tuntuu kuin miehesi olisi löytänyt uuden ihastuksen.
Useimmat eivät lähde perushyvästä suhteesta, ellei ole jotain jännempää odottamassa..
6
Koittakaa nyt vielä jutella ja selvittää edes asiat, että ei jää asioita selvittämättä. Koita jaksaa! Miehet osaa sitten olla niin fiksuja että...Voimia sinulle!