Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi hitto! mies saikulla ja minä kotihoidon tuella.. miten saamme rahat riittämään?

Vierailija
07.04.2008 |

mies ollut masennuksen vuoksi jo pari kuukautta saikulla. rahat alkaa loppua ja pitää miettiä suunnitelmaa b. mitä ehdottaisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksihän ne kalliit maksut maksetaan liittoon ja vakuutusfirmalle? Ihan sama asuntolainan kanssa, siksi ne lainaturvat otetaan että jos jotain sattuu!!!

Vierailija
2/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä varmaan itse tiedät onko miehestäsi lasten hoitajaksi vai ei.

Anyway, jos tulot menee alle rajan, sossutahan tukea saa, muuten on vaan kituutettava sillä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin soitat pankkiin jos teillä on lainaa ja pyydät muutamaksi kuukaudeksi pelkkien korkojen maksun. Sitten katsot mitä kaikkia laskuja voit joko siirtää tai soittaa ja pyytää lisää maksuaikaa (esim. puhelinlaskut, tv-lupa, vakuutukset). Jos teillä on auto, ettekä välttämättä tarvitse sitä miehesi sairasloman aikana, laittakaa seisontaan, ei tarvitse maksaa vakuutusmaksuja eikä veroja. Ei tosin onnistu jos jompikumpi tarvitsee autoa välttämättä. Jos miehesi putoaa Kelan sairapäivärahoille, soita ja pommita Kelaa JOKA viikko, muuten käsittelevät miehesi papereita vähintään kuukauden ennenkuin mitään rahaa alkaa tulla. Osta kaupasta isoja eriä tarjousjauhelihaa, makkaraa, porkkanaa, perunoita ja laita ruokia pakastimeen valmiiksi. Kaikki herkut pois, niistäkin tulee uskomattoman iso summa kuukaudessa. Toivottavasti tilanteenne selkiää pian, voimia! Jos muut konstit ei auta, käänny sossun puoleen.

Vierailija
4/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työperäistä, koti-isyys voi olla hyvinkin oikea vaihtoehto!

Vierailija
5/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen masennus todellakin on seurausta liiasta työnteosta ja ilmenee lähinnä hermostuneisuutena ja keskittymiskyvyn puutteena. olen ajatellut, että lapsella on oikeus olla hyvällä hoitajalla ja miksipä mies ei sitä olisi. tuo diagnoosi vain laittoi minut aluksi epäilemään.

nyt vain täytyy toivoa ettei itse sairastu!