Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa on vikana? avoliitto ja muihin miehiin ihastuminen

Vierailija
07.04.2008 |

Mä ihastun siis hirvittävän helposti muihin miehiin.

Olen nyt avoliitossa ja meillä on kolme yhteistä lasta. Mies on ihana minua ja lapsia kohtaan. Tekee kotitöitä ja auttaa. Rakastan häntä todella paljon enkä haluaisi ikinä satuttaa.

Mutta mutta.. Minussa on myös toinen puoli. Ihastun todella helposti muihin miehiin, ja taidan olla aika flirttikin, ainakin, kun alkoholilla on osuutta.

Mies saattaa siis olla ihan tuntematon, johon ihastun. Ja silti pyörii mielessäni. MIKÄ MUSSA ON VIKANA? Vai onko tälläinen kovinkin normaalia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että flirttaat baarissa ja päädyt pussailemaan jonkun ventovieraan kanssa jolla on hyvä perse? Sitä että haikailet kaikkien miespuolisten työkaveriesi perään jotka ovat sinulle kohteliaita ja mietit että onkohan ne rakastuneita sinuun ja punastuinkohan kun se tuli ja mitäköhän se minusta ajatteli ja onkohan se naimisissa? Sitä että haluat sänkyyn vieraiden miesten kanssa?

Vierailija
2/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan normaaliahan tuo on. Muistat vaan pitää ihastumiset ym. omana tietonasi etkä tee mitään asioiden edistämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä on joku alitajuntainen juttu, että se tunnistaa sellaiset, joiden geeneistä se sais hyviä jälkeläisiä. Kemiat kohtaa ja ihminen ihastuu. Sillä ei sen suurempaa merkitystä ole eikä sille sen suurempaa merkitystä tarvihe etsiä. Tunteet on tunteita etkä niille mitään voi, joten ei niitä tarvihe märehtiä sen kummempia. Ja ne menee ajallaan ohi.

Sen sijaan sun kannattais keskittyä omaan napaas. Kun kerran alkoholi aiheuttaa sitä, että olet flirtti ja ihastut, niin älä ota alkoholia, kun miehesi ei ole paikalla. Se on kanssa näin yksinkertaista. Juhlia voi ilman alkoholia ja hauskaa voi pitää ilman alkoholia. Jätä alko siihen, että viettelet miehes ;)

Nimimerkillä ihastunut myös ja kalsarikännit kunniaan, eli ittessään samat piirteet tunnistanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi