Apua, ennen kuin tämä liitto kaatuu!
Synnytyksestä kolme kuukautta ja seksistä sitä myöden varmaan neljä kuukautta. Mies repeilee liitoksistaan. Jutut keskittyy koko ajan seksiin. Itsellä ei juuri ole haluja ja mitä enemmän mies puhuu siitä, sitä vähemmän mua kiinnostaa.
Mies on paljon töissä. Kotihommat on yksin minun hoidettavana. Myös miehen vapaapäivinä lähes kaikki kotihommat jäävät minulle. Luonnollisesti minä myös herään syöttämään vauvaa öisin ja iltaisin uni tulee samaan aikaan, kun lapset on saatu nukkumaan.
Seksi pelottaa, koska epparihaava on pitkään ollut auki ja nyt vasta alkanut parantua. Välillä siitä vuotaa vieläkin verta. Pelkään, että se sattuu kamalasti ja sen vuoksi välttelen, ettei tarvisi edes kokeilla koko hommaa.
Tietysti seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä, mutta kun se innostus on ihan jossain hukassa.
Auttakaa nyt, mistä ihmeestä löydän kiinnostuksen seksiin.
Kommentit (25)
Ei tietysti ole hyvä, jos sinun ei tee mieli, mutta kyllä 4kk on tosi pitkä aika ilman seksiä. Ehkä olisi hyvä miettiä, miksi sinun halut on noin kateissa.
T: Yksi jota itseä halutti ihan kauheasti jo viikko synnytyksen jälkeen
Mielestäni kummankaan ei tarvitse olla ilman kovinpitkiä aikoja. Pitkät tauot saavat asian vaan vääntymän entistä kummallisimmille venkuroille. Sairaudet ja ehkä tuo haava on eri asia, en tiedä.
Ja juu, olen katsonut peilillä ja kyllähän sen itse tuntee, että onko alapää kunnossa vai ei ja nyt sanoisin, ettei se ole vielä siinä kunnossa, että uskaltaisin kokeilla yhdyntää.
Voisin nyt ajatella sellaista kompromissia, että yhdyntä saa odottaa ja sitä kokeillaan, kun minä olen valmis. Siihen asti seksipuoli tässä liitossa hoidetaan käsillä ja suulla. Itse en tunne olevani seksin puutteessa tai kärsiväni seksittömyydestä, joten jonkin aikaa varmasti voisi olla ihan ok, että hoitelen vain mieheni.
Täytyy vain katsoa mitä mieltä mies on asiasta. Hän varmasti haluaisi myös tyydyttää minua, mutta ehkä tuo voisi olla edes jonkinlainen alku.
ap
Päälle vielä väsymys (lienee ap:lla aika kova jos nukahtaa illalla lasten kanssa samaan aikaan?), kaikki vastuu kodinhoidosta ja lapsista niin ihmekös tuo, että ei tee mieli. Ja kaiken lisäksi vielä tuo keskeneräinen fyysinen toipumisprosessi.
Itse asiassa, minä pitäisin ihmeenä sitä jos ap jaksaisi ja haluaisi vielä illalla tyydyttää miehensäkin.
Meillä ei ollut seksiä kahteen vuoteen ja joskus taukoja oli useita kuukausia. Kaiken tämän kokemuksen jälkeen sitä on nyt joka viikko eli tilanteet voi muuttua ja asiat korjaantua. Töitä tosin on tehty yhdessä ja erikseen.
En suosittele yhdynnän aloittamista ennen kuin tunnet, että olet valmis siihen. Epparihaavan parantuminen voi tosiaan kestää kauankin ja parempi, että se on kunnossa ja kunnolla ettei tule tulehdusta tmv.
Maltti on valttia!