**~**Tammimammat vko15**~**
Kommentit (45)
Emma_80: Juu ovista ootellaan täällä vieläkin, nyt kuitenkin jo kp20 että jos ei parinpäivän sisällä tuu, niin kierto kyllä venyyyyyy :(
-wenla- : Terevetuoa! Hmm, puhuit hiusten lähdöstä pillereiden lopetuksen jälkeen, aloin miettimään että oliskohan se ollut minullakin syynä muutama vuosi sitten kun lopetin pillerit 3vuoden syömisen jälkeen, niin alkoi kalju paistamaan, jaiks! Nyt kyllä jo kasvanut kunnolla takaisin!
Groove: tervetuloa mukaan joulukuisista! Täytyy kyllä tosissaan ihailla jaksamistanne, kun yritysvuosiakin on jo 6! Uskon, että yirtteliäiosyytenne palkitaan!
ON: Ovista odotellaan siis vieläkin :( eilen loppui tikut joten nyt sitten seurailen vaan nuita lämpöjä ja kipuja.. Kun nyt vaan tulis ettei venyis kierto kamalan pitkäksi.. voihan se jäädä toki ovuloimattakin kun hormoonit heittää vielä häränpyllyä..
Pupuiltu ollaan ahkerasti ja niin tullaan jatkamaankin että sen puoleen ei pitäisi olla ongelmaa :D
Greippimehua juon edelleen ja tuntuu että limoja riittää.. heheh, Lieköhän tuosta greippimehusta apua myös muuten niin kuiviin limakalvoihin?
Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle!!
Ja paljon paljon ovis-plussia :)
mammmaa kp20/30-33 yk2
olihan mulla ihan kysyttävääkin, mutta kun niin on huono muisti :D
Eli oviksesta.. Jos sairastaa, niin se voi kuulemma siirtää ovista, pitääkö paikkaansa?
Ja jos pitää, niin vaikuttaako sairastaminen vain jos se tapahtuu oletetun oviksen kanssa samaan aikaan?
Mulla oli viikko takaperin oksutauti ja mietinkin et voiko se siirtää ovista eteenpäin? Oviksen pitäis olla nyt viim. kahen päivän sisällä, ni oisko se voinu siirtyä :( ? tajuskohan kukaan näin epäselvää sepustusta :D
En osaa sanoa voiko sairastaminen siirtää tulossa olevaa ovista. Mulla sen sijaan sairastaminen siirsi juuri käsillä olevaa ovista. Yhdessä kierrossa oli ovis lähestymässä limoista ja kp:stä päätellen, mutta sitten sairastamani flunssa siirsi ovista viikolla eteenpäin. Ja tässä kierrossa raju vatsatauti siirsi ovista kahdella viikolla eteenpäin (jos sitä ovista nyt sitten oli edes vaikka kaikki oireet lämpöä lukuunottamatta siihen viittasivat).
Jos ei ovis tule normiaikaan niin sitten on kenties ollut jotain vaikutusta. Mutta enemmän uskoisin oviksen siirtyvän silloin jos sairastuminen sattuu juuri muutaman päivän ennen ovista, niinkuin minulla on käynyt.
anna061
Onnittelut oviksen bonganneille! Meilläkin rupeaa olemaan se aika kohta käsillä, hyvällä tuurilla jo huomenna tai ylihuomenna. Nyt on kp11, ja limoista päätellen jotain jo rupeaa tapahtumaan...
Mullakin on aika ristiriitaisia tunteita koko kuumeilun suhteen. Olen päässyt kahden alkaneen raskauden suhteen niin helpolla, kun yhteensä kolmesta yrityskierrosta alkoi kaksi raskautta. No, tuo toinenhan päättyi keskenmenoon, ja nyt onkin sitten jo toinen kunnollinen yrityskierto sen jälkeen.
Mun on tosi vaikeata kohdata ihmisiä, jotka menee samoilla raskausviikoilla, joilla itse olisin ilman sitä keskenmenoa. Mulla olisi jo puoliväli ylitetty, ja tuntisin päivittäin vauvan liikkeitä... Toisaalta silloin raskauden alkaessa pohdin kovasti, josko kuitenkin vähän liian pian ruvettiin yrittämään toista - esikoinen oli vasta 11kk, ja imetin vielä. Nyt taas aika olisi ihan täydellisen sopiva, joten alkaa olla hirveä halu olla taas raskaana! Raskaana oleminen on kyllä mielestäni aika tuskaista, mutta se vauvan saaminen on sen arvoista!
Plussasäteitä kaikille piinailijoille! Itselläni on vielä vappuun asti jännäämistä...
Kandi 11/~28
Tässä uuden esittelyä. Pikaisesti luin teidän muiden viestejä, mutten nyt vielä oikein osaa kommentoida.
Päätin siirtyä tuolta joulukuisista tänne kun kierto näyttää venyvän ja venyvän ja mahdollinen laskettu aikakin siten siirtyisi tammikuulle. Meillä esikoinen 06 syntynyt ja kakkosesta kovasti haaveillaan. Neljäs yrityskierto nyt menossa.
Mulla on tämä kuumeilu mennyt niin, että ekan ja tokan kierron stressasin kovasti ja menkkojen mukanaan tuoma pettymys oli todella suuri. Nyt sitten yrityskiertojen kasvaessa alan olla jo rauhallisempi. Osittaian se johtuu siitä, että ajattelen todennäköisyyden raskauden alkamiseen kasvavan mitä pidemmälle mennään. Mutta sitten taas toisaalta ajatus uudesta vauvasta alkaa olla koko ajan epätodellisempi ja kaukaisempi, voisiko meille muka vielä joskus vauva tulla? Sekavaa ja ristiriitaista, mutta te samassa tilanteessa olevat varmasti ymmärrätte.
Nyt taas ottaa kauheasti päähän kun alkaa näyttää siltä etten ovuloinutkaan tässä kierrossa. Ovis siirtyi sairastelujeni takia ja viikonloppuna olin riemuissani kun kaikki merkit ovikseen viittasivat. Sain ovisplussa, kunnon limat ja mahakivut. Nyt vaan se tärkein merkki puuttuu, eli lämmöt eivät ole lähteneet nousuun. Elättelen vielä toivoa josko ne nousisi vähän hitaammin... Muutenhan tämä kuumeilu on ihan turhaa.
Kovasti plussia toivon tähän pinoon!!
anna061