Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****Toukokuun Tuhisijat viikonlopun viettoon ***

09.09.2006 |

En huomannu missään aloitusta? Onkos meitä nyt sit jo niiiiiiiiin vähän, et kaik on vähä hissuksiin ja oottelee ja piinistelee vaan?

No mun piinaus vaan jatkuu.. testasin aamulla negan mut kp vasta 22.

Eli oiskois muilla plussa uutisia tarjolla?

T helga kp 22/28

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole plussauutisia... Viime lauantaista oli monta päivä tiputtelua ja luulin jo että olis voinut tärpätä mutta ei... keskiviikosta on sitten vuotanutkin parin kuukauden tarpeiksi ;-) Yks tuttu gynekologi oli sitä mieltä että varmaankin kyse on varhaisesta keskenmenosta. Niin että siirrynpä tästä muihin pinoihin kurkkimaan. Plussaonnea kaikille joilla toivoa vielä on toukokuisesta :-)

Vierailija
2/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukottele tylsistyneenä vaan juuri päiväunilta heränneenä. En yleensä pysty nukkumaan päiväunia, mutta niin vaan nukahdin nyt kepeästi, hmm...ensioire? :)

helga76: No, sinulla kp:t vielä niin vähän, että tuosta negasta ei tarvii huolta kantaa. Hyvin ehtii vielä muuttua plussaksi :)

Taitaa tosiaan olla tuhisijan toivojat vähenemään päin, ja liekö viikonlopullakin vähän vaikutusta tähän palsta-aktiivisuuteen. Mutta kyllä kai meitä loppukuun piinailijoita vielä on jokunen jäljellä. Itsellä ainakin vielä niin monta päivää piinaa jäljellä, että huh-huh, toivottavasti siis jokunen piinailukaveri on vielä jäljellä.

(.) Ei kummempaa. Tosiaan päädyin eilen siihen, että ovis olikin jo tiistaina, joten vähän pitemmällä olen kuin luulinkaan. Rinnat aavistuksen kihelmöineet oviksesta ja nyt tosiaan nuo päikkärit. Ei siis mitään kunnon oireita vielä. Mutta ehtiihän niitä vielä hyvin tulla. Menkat pitäs alkaa siis viikon päästä sunnuntaina tai seuraavana maanantaina. Sinne asti saapi piinailla. Testata kyl aion varmaan loppuviikosta tai ehkä jopa puolesta viikosta...

Viikonloppua kaikille! Täällä Keski-Pohjanmaalla ainakin tuulee kovasti, liekö plussatuulta.. :) Mites muualla?

Koralli73 kp 19/23-32 dpo 4 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tuuli ja vettä sataa! Plääh.. Yritän just miestä suostutella, että mentäis heseen syömään tänään, kun kuitenkin joudutaan käymään kaupungilla. En jaksais nyt tehdä ruokaa.. :)

Nyt menossa kp23/30 ja sellanen jännä tunne on mahassa lähes koko ajan. Ei kunnolla satu, mutta ihan kun ois menkat koko ajan menossa. Torstaina, jollon oli viikko oviksesta, oli maha koko illan aika kipee. Ihan kunnon menkkakivut! Mut sitten ei sen jälkeen enää oo ollut kun tätä pienempää tunnetta. En muista että näin aikaisin ois menkkaoireet ennen alkanut.. hmm..

No, mutta katsotaan miten käy.. :)

Hegalle pahoittelut negasta, mutta vielähän se kerkiää plussaksi muuttua ennen kuin tädin pitäis tulla! :) ++++++++++

Ja Koralli, en tiedä lämmöistä mitään! Ens kierrossa saatan jopa tarkkailla, jos nyt ei tärppää.. Se vois olla ihan mielenkiintoista ja antais enemmän tietoa oviksesta.

Pahoittelut vielä tippuneille ja onnea kesäkuisiin siirtyville!

Duracel, toivottavasti täti tulee pian tai että olisi ihana ihmeellinen yllätys tapahtunut! :) ++++++++

PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!!!!!!!

Vierailija
4/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa!

Koralli & Minni... Meillä siis kaikilla alkaa olla jännät päivät kehissä ens viikolla... Mä just kattelin et se on lauantai se mun viimeinen piinapäivä.

Voi elämä... Jäädä ny jännittään vielä viikoks!

Vierailija
5/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen pojan synttärivieraita ja tässä jäi sopivasti aikaa tulla piipahtamaan palstalla..

Helga, sullahan on kp:t tosiaan sen verran pienet vielä, että nega voi hyvinkin muuttua plussaksi -ja niin toivotaan!!

Iirislotta, pahoittelut menkkojen alkamisesta..Jos teille sitten tahtookin tulla kesäkuun vauva! :o)

ON: viluttaa ja väsyttää..!! Voi olla, että olen tulossa sairaaksi, mutta voisihan nuo olla raskausoireitakin..Vatsassa tuntuu oikeastaan koko ajan lievä painon tunne ja eilen Bodypumpissa alavatsojen tekeminen tuntui hieman epämiellyttävältä. Taitaa mieli tehdä tepposia!!! No, jokatapauksessa tänään kp24/28 ja odottelu jatkuu..

Vierailija
6/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihanaa kun on kylmä ja tuulee! Oon niin jo täynnä sitä ainaista hellettä... (Juu Suomessakin voi tällaista nykypäivänä sanoa...)

Omia napoja... :

Mua väsyttää, viluttaa, mahasta nippailee ja suussa maistuu maksamakkara. Sekä myös sellainen merkittävä oire että makeanhimo on vähentynyt siitä mitä se yleensä on (kroonista ja sitkeää). Heh heh. Toivottavasti tässä on jotakin fyysistä eikä vaan psyykkistä ;-)

Mahakin näyttää tosi isolta jo :-D mahtaisko johtua vaikka siitä et oon syönyt liikaa!!! :-D

Kiertopäivä 21/24-30 mut epäilen et ovis oli 9pv sit torstaina ja silloin miehen " pakotin" petihommiin. Laskettu aika OLIS 24.5...

En oo kyllä ihan varma tosta oviksesta.

Kuivaa kautta on ollut viikon verran mut eilen ja tänään valkovuoto vähän lisääntynyt. Mitäs se kertoikaan? En oo ihan messissä tässä kuumeilussa kun en oo tätä harrastanut sitten kuopuksen joka on nyt melkein 2,5v... Enkä edes muista mitä saa ja ei saa syödä raskaana ollessa...

Tukkakin on rasvoittunut päivää aiemmin kun yleensä (pesen 3pv välein) ja naamassa kolme kivaa punaista finniä. Tämä voi tietysti olla merkki lähestyvistä menkoista... ;-)

Nämä siis sellaisia " oireita" joita en tietääkseni kuvittele...

Ai niin, vetäsin viime vkl oikein kunnon lärvit kaverin kanssa, pahimmat varmaan ainakaan kahteen vuoteen... :-S (ei ollut kivaa, ainakaan seur.päivänä). Eihän se vaikuta mahdolliseen raskauteen?? Eihän??? :-S Järki sanoo että ei koska vauva on siinä vaiheessa ollut korkeintaan jossain munaputkissa (vai mitä ne on) risteilevä solumöykky.

Jaahas, ensimmäinen yrityskierto lähentelee loppuaan. Saas nähdä mitä tuleman pitää. Piinaavaa ;-)

Plussasäteitä kaikille!!! :-)

Vierailija
7/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa palstalla, kotona kun ei oo tällä hetkellä konetta, ja vieraisilla saati töissä ei viitti kovin näillä sivuilla hillua, kun nuo kukertavat VAUVA-logot näkyy kirkolta kotiin...

Emilialle pahoittelut tädistä. Kurjaa.

OnnelliselleMammalle onnea haamusta!

Eilisessä pinossa oli juttua raskaustestien ostotottumuksista. Mulla on ollu kans aiemmissa raskauksissa tapana ostaa ihan vaan se yks testi, ja seki vasta sitten, kun on ollu aihetta olettaa, että raskaana ollaan ja pitkällä. Nyt olen ihan villinä tilannu niitä netistä, ja täytyy sanoa, että niitä kuluu juuri niin paljon kun niitä on. Viimekierrossakin tilasin niitä puolenkymmentä, ja ne kaikki oli kulutettu jo ennenkuin kp:t täynnä, ja menkat alko sitte ihan ajallaan... :-/ no onneksi ne ei ole kovin kalliita.... Tässä kierrossahan otin sitte vähän coolimmin ja testailin vasta tuolloin 24/29...huoh... (Minustaki Mirjami on tosi sissi kun vielä ihmettelee kun menkat 5 päivää myöhässä.)

Sintagmalle semmosta kommenttia, että minun ymmärryksen mukaan alkiolle ei ole haittaa alkoholista ainakaan ennenkuin se on kiinnittyny limakalvoon, eli aikaisintaan 6 vrk hedelmöittymisestä. Ennen sitähän ei äidin ja vauvan välillä ole istukkaa eli ei siten mitään yhteyttä. Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä.

Miten on Duracelilla asiat? Tuliko täti?

Toivottavasti kaikkien kaikki mahdolliset oireet Korallin päikkäreistä Sintagman maksamakkaran-makuun-suussa ja kaikki siltä väliltä on sitä ittiänsä, ja päästään täältä piinaamasta tuonne odotus-puolelle!

Ihanaa lauantaita, tää lähtee saunaan!

Palaga 27/29

Vierailija
8/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis mulla piinaa jäljellä... Ens viikoks on kehitettynä jo paljon ohjelmaa, joten en täälläkään varmaan joka päivä ehdi käymään... Ja ehkä parempi niin, ei tuu niin paljoo niitä " oireita" ...

Kisu kp 23/33, yk2

Vierailija
9/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa tää jo loppuis, mutta ei plussaan on vielä pitkä matka. Ja sehän sieltä tulee eikö vaan. Tänään on kyl ollu koko päivän sellanen olo, että kohta lorahtaa. Vessassa on siis tullu rampattua jonkun verran, mutta ei vielä tätiä. Pysyis nyt vaan poissa. Sitten taas parina päivänä on ollu masussa sellanen tunne, että kyllä siellä nyt on asukki. Tiedä häntä onko mieli taas tehny tepposet. Väsyä ja vilua riittää. Tänäänkin oli kyllä työpäivä. Ja tosiaan masussa kaikenmoista tuntemusta, eikä niinkään menkoista vaan jostain muusta. Joku mainitsi naaman kukkimisesta, itsellä yleensä heti kohta oviksen jälkeen alkaa kukinta ja kestää menkkoihin. Nyt on naamataulu paljon paremmassa kunnossa ja niin oli myös esikoista odottaessa. Joo joo tässä kuussa pudotaan taas korkeelta ja kovaa.

Toivottavasti kuitenkin meidän kaikkien oireet tietää plussaa.

pahoittelut tädin yllättämille. Koittakaa ajaa se tonne Duracelin suuntaan ja pois meidän muiden ovilta kolkuttelemasta.

haamuilijat, joko on vahva plussa testissä? Plussauutisia kaivattais kovasti.

Sintagma ei pitäisi juomisen tuossa vaiheessa olla mitenkään vaarallista. Itselle kävi niin, että sain negan kp36. Ja kun en kerran ollut raskaana lähdin baariin ystäväni kanssa. Plussa tuli sitten reilun viikon päästä tästä. Huono omatunto tietenkin vaivasi jonkun aikaa, mutta en siis mitenkään voinut tietää. Terkkari sanoi, ettei niin aikaisessa vaiheessa vielä vaikuta ja terve tyttö meille syntyi.

pikku2posti 28/27-33

Vierailija
10/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kp34 vaihtui kp1. Aamulla rupes pikku hiljaa vuotamaan ja nyt on ihan kunnon menkat. Huomenna olisin sen testin tehnyt va eipä nyt sitten tarvitse.

Piti vähän itekeä tirauttaa aamulla ja vieläkin vähän surettaa va eipä tuolle voi mitään.Mies yritti lohduttaa,että onhan meillä suloinen pian 7kk ikäinen poika ja sen hoidossa ihan riittämiin puuhaa. Se kyllä mieltä piristikin :)

Siirryn kesäkuisiin sitten.

Jospa se ensi kuussa se plussa sitten tulis.Siksi hirmu ikävä, kun ehdin jo niin itsekin asennoitua,että olen kyllä varmasti raskaana mutta ei.

Kierto on kyllä ihan sekaisin kun nyt oli kerran kp34,edellinen kp29,sitä edellinen 28 ja sitä edellinen kp42. Tässä saa näköjään odottaa todella pitkään aina ennen, kun voi olla varma,että on raskaana.

Vaikuttaneeko tuo imetys sitten asiaan..Ei kai sen hirveästi pitäs vaikuttaa kun kerta menkat on alkaneet va tiedä tuota sitten varmaks.

Plussa tuulia teille kaikille!

Käyn joskus kurkkimassa tänne puolelle,että ketkä kaikki on plussannu yms.

-Mirjami kp1/28-42

Vierailija
11/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekin oon kokenu ton, et vaikka kiertopäivät näyttää hyvältä ja liputtaa jo raskauden puolesta niin vaan täti tulee junttaa maan rakoon.

Mulla menkat alko vasta kun imetys loppu, mutta epäsäännöllinen kierto on ollu koko tän vuoden ajan. Siinä ne menee kierrot 27-33 päivän välissä.

Tais olla kerran jopa 38, mutta se oli joulukuuta ja stressilukemat huipussaan. Olen näet kaupassa töissä ja se aika vuodesta on todella kauheeta.

Tsemppiä kesäkuun kullanmurun yritykseen! Saas nähdä tavataanko siellä.

pikku2posti 28/27-33

Vierailija
12/32 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoista ja tädin yllättämisestä, mutta pelkät negat voivat vielä muuttua ja nyt täti on kunnon niskalenkissä, sillä se tuli TÄNNE TÄNÄÄN =)

Mähän odotin sitä pikaisesti vierailulle ja heti tänään 30/30-34 se ilmaantui, jihuu!!! Nyt sitten alkaa meidän viimeinen yrityskierto, sillä ensi kuussa se on meidänkin vuoro plussata, ettei mitään tutkimuksia tarvita. Mä aion hypätä siis kesäkuisten plussajunaan ja kaappaan kaikki loputkin mukaan, eli jos nyt nega tulee niin ei huolta, varma plussa odottaa ensi kuussa, sovitaanko?

Mä pidän teille edelleen peukkuja ja käyn kurkkimassa kuulumisianne, mutta siirryn siis itse kesäkuisiin.

Plussaonnea ja ihanaa viikonloppua!!!!!

Duracel

Vierailija
13/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus herätti jo kuudelta, noustiin pikaisesti että saa 4v tyttö vielä nukkua. Se kun on järjettömän vihainen jos nukkuu liian vähän :-S !

Testasin taas noilla halpistesteillä, pitäis olla 10. päivä oviksesta muttei vielä ainakaan näkynyt edes haamua. Noi testit on niitä 10-vahvusia.

Vähän tietty heti rupes masentamaan että no en tietenkään ole raskaana jos nyt ei jo haamua näy :-P aika tyhmää, varsinkin kun edellisistäkään ei ole näkynyt kun ehkä 13-14 pv oviksesta.

Omaa napaa...........

Mulla on vahva oire, joka on siis paha maku suussa. Se oire on ollut kummankin edellisen lapsenkin alkuraskaudessa heti alkion kiinnityttyä eli noin 7pv oviksesta. Siitä olen aina tiennyt.

Nyt pelkään et kuvittelen tämän!

Syötiin eilen illalla tosin vähän sipsejä ja oli karkkipäiväkin ja niistähän voi olla paha maku suussa vaikka kuinka kauan. No kuulostellaan. Muuten ei välttämättä ole kovin raskaanaoleva fiilis... Ja taas toisaalta vähän on...

Toivotaan parasta...

Myös tuosta vähentyneestä namihimotuksesta on omat epäilyksensä että mistäköhän mahtaa johtua :-)

Aika jännät ajat meillä!!

Jos torstai-perjantaina ei vielä testit näytä mitään niin luovun toivosta. Siihen asti on toivoa ja testaan joka aamu... :-P testimaanikko.

Pahoittelut ja tsempit niille jotka siirtyvät tonne kesäkuun puolelle, täältä mahdollisesti seurataan... :-)

Vierailija
14/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko varmaan kertoo aika paljon..Testasin siin tänään (kp25/28) Aconin herkällä ihan tyylipuhtaan negan. :o( Luulisi, että olisi jo jotain näyttänyt, jos raskaana olisin..Ovis oletettavasti kp 13 tai kp14 (ovisplussa kp12). Nyt suuntaan katseen jo kesäkuuhun, vaikka onhan tässä vielä pieni toivo, että menkat eivät torstaina alkaisikaan..Teen uuden testin perjantaina, jos siihen on silloin vielä syytä.

Anteeksi omanapainen viesti..!! Tsemppiä ja onnea muille piinailijoille!!

Vierailija
15/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti just lapsen kanssa mummulaan, joten minulla on hyvää aikaa kirjoitella. Pitäs kyllä tehdä töitäkin, senhän takia reissun jätinki väliin... :)

Sintagma: juu ei se nega vielä tossa vaiheessa ole varma nega, vielä ihan hyvä mahdollisuus muuttua plussaksi.

Piipikkä: sinunakaan en luopuisi vielä toivosta. Jos oviksesta on 13-14 päivää niin voihan silti olla että kiinnnittyminen olis tapahtunu vasta pari päivää sitten. Eli voi vielä olla ettei plussa näy. Toivotaan parasta!

Duracel: Onnea tädistä :) Näinkin voi siis sanoa. Tarkoitan, kun toivoit sen pikaista tuloa, että pääsisit uuteen kiertoon. Mistä tiesit muuten niin varmasti ettet ovuloinut viime kierrossa? Toivottavasti tässä kierrossa tuliski nyt sit oikein vahva ovis ja sen myötä plussa. Suosittelen niitä lämpöjen mittauksia. Ne pitäs alottaa nyt heti niin näet mikä on tämä alkukierron lämpö. Menkkojen aikaan on alkaa lämpö laskea ja sit se pysyy alhaalla ovikseen asti. Voi olla etä ovispäivänä on vielä semmoinen kuoppa (itsellä laski lämpö vielä ovispäivänäkin) mutta kaikilla ei sitä ole. Kun sit tulee selvä lämmönnousu niin sen avulla näkee että onko ovuloinu. Lämmönnousu voi olla nopea tai sit muutamas päiväs kehittyvä.

Mirjami-80: Ikävä että sinulla täti tuli paikalle :( Ehkäpä se imetys kuitenkin voi vielä vaikuttaa asiaan, jos kovin useasti vielä päivässä imetät.

Pikku2posti: Mites siellä? Sinulla on tänään jo hyvät kp:t kasassa, koska aiot testata? Odotatko tuon pitemmän kierron mukaan? Miten kun, en muista, bongasitko oviksen millä kp:llä?

Muillekin plussaonnea. Huomisaamuna muistaakseni oli testaajia? Toivottavasti kuulemme hyviä uutisia!

ON: Lämpö nousi tänään taas uusiin lukemiin, 36.8. Olin tyytyväinen, vaikuttais että keltarauhashormonia on riittämiin, kun nyt vaan pysyis tuo lukema korkealla ettei lähde putoamaan. Tietäs siitä että kroppa toimii ja jos lukema pysyy kauan ylhäällä, niin sittenhän vois olla raskaana...

Nyt tuo lukema muuten enteilee sitä kolmatta nousua. No sen näkee nyt parina seuraavana päivänä, että miten on, pysyykö lukema noin ylhäällä vai ei. Arkena mittaan vähän aiemmin joten voi olla etten noin hyviä lukemia saa. En silti ole kellonajan suhteen ollut niin tarkka, kun vaikuttaa että olen aika tasalämpöinen, olen illallakin saanut ihan samoja lukemia kuin aamuisin.

Se kolmas nousuhan lämpökäyrässä voi tosiaan enteillä raskautta (kiinnittymisestä johtuvaa), mutta ei välttämättä. Saapi nähdä, nyt alkoi jännittää... Mitään oireita ei kyl edelleenkään oo, rinnat aavistuksen kihelmöi edelleen mut ei paljoa. Aavistuksen ollut etovaa oloa, mutta se on minulla ihan normaalia menkkoja edeltävällä viikolla, joten ei sekään ole oire.

Ai niin, ku vastailin eilen tuohon jonkun tekemään oviskyselyyn, niin tutkiessani kalenteria tajusin laskeneeni väärin tuon lyhyimmän kiertoni, eli se olikin 24 pv eikä 23. Kiva juttu :) Eli " tasapainottu" kierto vähän, heh..

Koralli73 kp 20/24-32 dpo 5 yk2

Vierailija
16/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla huomasin, että valkovuoto rupee jo vaihtamaan vähitellen väriä, eli kohta on tuhruvuotoa ja sitten tuleekin ne kunnon menkat.

Yäääääääää! :( Mun tekis oikeesti mieli parkua oikein kunnolla, mut jotenkin vaan en pysty.. En jaksa. Olin jotenkin niin toiveikas, mutta ei. Ei vieläkään. Neljäs kierto tää vasta oli, mut esikoinen tärppäs kolmannesta, joten elättelin sen perusteella toivoa.. :(

Nyt sitten meen lääkäriin, kun tullaan sieltä reissusta. Oon jo varannut ajan. Jos tolla tuhruvuodolla on nyt sitten jotain tekemistä tän raskautumattomuuden kanssa.. Eikös se keltarauhashormoonin vähyys aiheuta mahdollisesti molempia?!

:( minni kp 24/30 dpo9

Vierailija
17/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille ja kyl ne negat viel plussaks muuttuu... =) Itelläni on viel jännäämistä ku ku kierto on vielä toukokuisesta keskenmenosta johtuen sekaisin joten tarkaa väliä ei oo.

nasu8 kp 28/30????

Vierailija
18/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis taas, heti aamusta kävin jo. Nyt sain tytön nukkumaan, joten äkkiä lukemaan juttuja.

Vielä en iloitse noista kiertopäivistä. Oviskivut oli kp17, joten tää kierto on varmaan 30 tai 31. Vielä siis ehtii se täti saapua. Muutenkaan en aio testata ennen ens sunnuntaita. En halua niitä turhia negoja niinkun esikoisesta. Sillon vika nega kp36, tosin testin herkkyys oli 25. Nyt aion tilata netistä niitä 10. Toivon et sillä sit mahdollisesti näkyis, jos pääsen testaamiseen asti. Se eilinen menkat alkaa olo on ehkä vähän vieläkin tai lähinnä sitä kai pelkää koko ajan. Jotenkin vaan tuntuu, että nyt olis tärpänny. Aamulla oli pakko torkkua sohvalla, kun ei kertakaikkiaan pysyny hereillä.

Koralli koskas sä meinasit testata? onko muita ens viikon testailijoita?

Toivottavasti ne negat muuttuu vielä plussaks. Kuten tosta ylläolevasta huomaa toivoa on vielä rutkasti.

pikku2posti kp29/27-33

Vierailija
19/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duracelille onnea tädistä! Ja jos tässä nyt niin huonosti käy, että kesäkuisissa tavataan, niin sieltä kyllä sitten lähetään koko lössi odotuspuolelle. Se on nyt sovittu!

pikku2posti

Vierailija
20/32 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottamisen arvoista :-) Kaikille plussaonnea!