Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤MARRASMURUT VIIKKO 15¤¤¤

07.04.2008 |

Huomenta Marrasmuruille!

Taas uusi viikko ja aina lähempänä marraskuuta;)

En huomannu jos uus pino oli joten otin ja aloitin uuden

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä yks pahantuulinen ja huonovointinen ilmoittautuu..

Ottaa aivoon aivan ku olis menkat!! ei edes ulos huvita lähtee vaikka hieno ilma.. esikko ei auta yhtään..tekee kaikki just niin ku ei saa..

Tänään tällanen päivä, toivottavasti huomenna parempi..

Miten muiden viikko lähteny käyntiin?(toivottavasti paremmin ku mulla)

Esikolla oli eilen kotiin tullessa purkka hiuksissa kiinni!!Eihän se auttanu ku leikata pois.. nyt on sitte jätkältä hikset leikattu, minä kun en vaan ole mikään mestari tuossa hiusten leikkaamisessa niin onhan tuo aika hauska näky, pitäis käyttää kampaajalla mutta pysyyköhän tuo vielä paikallaan..

En tiiä, eikä nyt kiinnostakaan!!

Nyt pitää mennä ennenku tuo ihana lapsoseni hajottaa koko kämpän

Simppu rv9+6

Vierailija
2/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelua täälläkin. 3pv:n saikun hain eilen kun on niin pirun väsynyt ja huono olo. Hoitoalalla olen. Meillä vielä tosi huono työilmapiiri niin saavatpahan juttua nyt oikein kun olen poissa. Argh. Aamulla soitin neuvolaan kun ei se 18pv aika sopinutkaan ja aikaistettiin sitten tän viikon perjantaille :) Päiväkotiin pitäisi soitella ja haukkua se johtaja pystyyn. Siinä se on valehteleva ja manipuloiva akka että. Ei ole eka kerta kun joudun sanomaan sille suorat sanat. Ei hevillä opi näköjään.

Että näin kivasti täälläkin alkoi viikko...

AIHA ja tähtönen rv 9 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös päivä/viikko lähtenyt käyntiin vähän takkuillen, väsyttää ihan mielettömästi (vähällä oli etten jäänyt kotiin nukkumaan, mutta päätin sitten kuitenkin säästellä noita vapaapäiviä kesään, niin on sitten mukavampi olla muksujen kanssa).

Kohta alkaa onneksi ruokis ja mennään aina porukalla kävellen syömään. saa sitten samalla vähän raitista ilmaa, josko se vähän helpottaisi oloa.

maria80 rv 8+1

Vierailija
4/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli tosi reipas ja pirtsakka olo, mutta nyt tuntuu, että päikkärit olisi paikallaan...

Viikonloppuna minäkin eka kertaa tälle raskaudelle kävin pönttöä halailemaassa ja eihän se kovin kivalta tunnu. Huimaaminen on ollut nyt vähäisempää. Huomasin vkonloppuna,että kun syö tasaisin väliajoin niin olo helpottaa, mutta jos menee useampi tunti että ei ole syönyt ja ehtii tulla jo karsea nälkä niin silloin myös pahaolo tulee voimakkaammin.

Maha kasvaa :) farkut ei mene jalkaa tai pitää olla nappi ja vetskari auki, tänään laitoin löysemmät reisitaskuhousut ja huomasin peiliin katsoessani, että eipä ne niin löysät olekaan, oikeastaan kiristää pyllystä ja reisistä, mutta mahan kohdalta ei ainakaan kirraa. Täytyy hakea varastosta äitiyshousut ja käydä ostaan jotkut kotipökät näin alkuun.

Ajattelin, että jos ensi viikonloppuna kerrottaisiin lapsille vauvauutiset, täytyy vielä miehen kanssa jutella. Luulen että 10 vuotias tyttö joko innostuu tai suuttuu hiteen. Pikkumies 5vee varmaan innostuu on niin monesti sanonut kun kysyy mikä sinusta tulee isona että isoveli!

Poika varmaan reagoi enemmän sitten siihen kun vauva tulee kotia ja saataa olla mustis kuitenki jo 5vuotta ollut perheen pienin. Tyttö ei toivottavasti ole enää mustis on jo kuitenkin niin iso. En tiedä onko kellään kokemuksia kuinka isommat reagoi vauvaan?

Kylläpäs sitä on asiaa, kun pitäisi päättötyötä alkaa tekemään ;)

Kaveri just soitti, että oli kaupassa ja tytöllä 2v oli tullu kakkahousuun. Tulevat tähän meille vaipanvaihtoon ja mukana poika 7kk

Eipäs maanantaihin muuta, hyviä vointeja kaikille!!

t.Aamupetteri

Vierailija
5/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onneksi voidaan tänään paremmin, ihanaa, pitkästä aikaa normaali olo, ei tee pahaa ja pysty käymää normaalisti kaupassaki!

Ukko lähti tänää sit 2viikon saikun jälkee töihin, kyllä on haikeeta, päätinki et nyt piru vie ei auta halailla pönttöä ku tytön kans kaksin ollaan, sekö tulee viereen katsoon tapahtumaa ja kysyy " äiti mikä hätänä" yritä nyt siinä sanoa et ei oo mitää hätää jne:)

Huomenna sit mun isukki ajaa yli 400km päästä hakee meitä tyttöjä mummolaan, saan nukkua ainaki hyvin pari yötä, jee...!

1,5tunnin päästä minul on sit neuvolaan meno, verikokeet ja kuunnellaan josko jo kuuluis sydänäänet, oh oispa ihanaa<3

te jotka kärsitte kovasta pahoinvoinnista niin oletteko kokeilleet niitä

jotain inkivääri lääkkeitä? :)

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!

mie 855 ja rapu 9+5

Vierailija
6/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit uusi viikko lähtenyt käyntiin...toivottavasti vähän paremmin kun viime viikko... Mä olin meinaa tosi rajussa vatsataudissa keskiviikosta lauantaihin...aina välillä oli parempi olo ja erehdyin jopa syömään mut sit taas paha olo jatkui. Tarttui se sit meidän 2 vuotiaaseenkin:( No mut joka tapauksessa, nyt ollaan terveinä:)

Aamulla käytiin neuvolassa ottamassa pojalle A ja B hepatiittirokote kun kesällä lähdetään reissuun. Sitä neuvolatäti suositteli heti kun kuuli että ollaan menossa italiaan ja kroatiaan. Poika oli onneks tosi reipas, vähän itki kun nipisti mut sit jo unohti koko jutun ja esitteli neuvolantädille pieniä puuleluja!

Sulle joka kyselit inkiväärilääkkeistä niin mulle ainakin sanottiin ettei niitä tällä hetkellä suositella. perusteluja en saanut enkä hoksannut kysyä. Kivaa alkavaa viikkoa marrasmuruille!

Vierailija
7/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikki naiset!

Olin tänään ekaa kertaa neuvolassa. Hieman jännitti etukäteen, kuinka terveydenhoitaja suhtautuu yksin lasta odottavaan. Onneksi kaikki meni ihan kivasti. Muutenkin olotila on ollut jokseenkin parempi; pahoinvointi ja väsymys ovat jo väistymässä.

Ens viikolla ensimmäinen seulonta ultra. Hieman jännittää; sekin. Toivottavasti kaikki hyvin.

Tsemppiä siskoille ja jaksamista uuteen viikkoon.

Terkuin Elli, rv 10+5

Vierailija
8/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joillakin olo jo helpottaa...;)

mulla vaihtelee niin, toisena päivänä on kaik ok ja toisena päivänä tuntuu ettei mikään luista eikä jaksa keskittyä mihinkään. Vkonlopun olin yksin lasten kans kun ukko oli reissussa ja päätinpä saada jotku ihme kilarit kun se ei ollu mun mielestä tarpeeks kiinnostunu mun voinnista ollessaan toisella puolella suomea...hmm, ei se toi miehenkään osa niin helppo ole...;) No, kaiken huipuks se olin minä joka aloin riitelemään ja kuitenki ukko yritti jo illalla/yöllä sovintoa mut mua niin rassas muka sen touhut etten voinu leppyä, nyt touhu jatkuu puhumattomuutena ja taitais olla mun syytä avata suuni ja pyytää anteeksi typerää käytöstä..;))) Voihan tän kaiken laittaa hormoonien piikkiin, eikö niin????:p

Oon muuten huomannu kans että väsymys aiheuttaa tosi huonoa oloa, aamusta kun on nukkunu lähes kellon ympäri on olo suht hyvä mut varsinki jos on työpäivä niin voi huh, huh, mikä väsymys ja oksetusolo on iltapäivällä.

Huomenna on eka ultra ja mua jännittää ihan sikana!!!!!!hjälp.....

Voikaahan hyvin kamuset!!!

tinsku ja piitu, raskausviikot selviää huomenna!:)

Vierailija
9/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oliki jo neuvolassa käyneet jokku, kuuluko sykettä jo?

Mullaki tänään taas suht hyvä olo, vähän öllöttää mutta eiköhän se siitä.. huomenna ajattelin jo yrittää jaksaa mennä salille:)jääny vähemmälle..Mutta huomenna on se neuvolaki aamulla:)jännittää seki.. meillä neuvolassa oma ultra niin jos ei dopplerilla kuulu suke niin katsotaa vaavia ultralla:) kumpa ei kuuluis(mutta kaikki olis hyvin)niin näkis taas vaavin:D

Tiskullaki huomanna jännä päivä:)tuuha heti sitte kertoon mitä näky:)

Siellä alkaa matsi kohta niin pitää lähteä hakemaan kaupasta jotaki herkkuja:)aina joku tekosyy syödä hyvää;)

Hyvät illan jatkot marrasmuruille:)

simppu 9+6

Vierailija
10/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkas toi edellinen laks vahan liian piakseen... :D Taalla viikko nayttaa alkavan ihan ok, viime viikolla olin vahan flunssassa, onneksi ei kuume noussut ollenkaan, tuo mies olikin paljon kipeempi. Lauantaina vahan puklasin hampaita pestessa... Muuten ei ole tarvinnut pahoinvoinnistakaan karsia, mita nyt joskus vahan allottaa...

Eipas tassa muuta, mun taytyy viela viikko tai pari odotella etta paasen hoitajaa nakemaan, toivottavasti sitten kuunneltais ainaskin sydanaanet!

Toivottavasti kaikilla menee tama viikko mukavasti!

Sinapsi rv 7+6

Vierailija
11/74 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin kirjoittaisin jotain tänne. Eli perheeseemme odotetaan toista lasta. Esikoispoika on jo 3 vuotias.

Täällä viikko on alkanut hieman mukavemmissa merkeissä. Tuntuu että pahoinvointi alkaa hellittämään ja energiaakin on hieman enemmän. Jouduin toissaviikolla ottamaan sairaslomaakin olotilani takia. En voinut muuta kuin maata makuuasennossa ja syödä miehen tuomia ruokia. Aivan kamalaa! Ehdin jo vannoa että tämä on viimeinen raskaus ;-).

Olemme kertoneet raskaudesta vasta muutamalle ihmiselle. Ensimmäinen neuvolakäynti oli kaksi viikkoa sitten ja ultra-aika meillä on ensiviikon lopulle. Sen jälkeen, jos kaikki on hyvin, raskaus on julkinen. Esikoiselle emme vielä ole kertoneet, mutta kovasti hän on viime aikoina puhunut että haluaisi pikkusiskon tai -veljen. Taitaa vaistota asian!

Paukee rv 10+2

Vierailija
12/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis eka neuvola käynti ja uus täti. Aiempien odotusaikaan asuttiin Vantaalla jossa oli sekä odotusaikaan että synnytyksen jälkeen sama täti. Se oli musta tosi hyvä kun oppi tuntemaan puolin ja toisin.

Nyt tuntuu siltä, että jos pillahdan itkuun pitää mua hermoheikkosena.

Viikonloppu oli tosi rankka, kun oli etova olo, vasen kylki kipee(huonosta asennosta?) ja oikea olkapää kipuili. Syksyllä alkanut kipu diagnosoitiin jäätyneeksi olkapääksi kuukausi sitten. Jumppa ehkä auttaa mutta paranee itsestään jonka jälkeen haetaan käden liikeradat uudestaan. Lapset on jo onneks sen verran isoja, että eivät kokoajan tarvii mun apua/seuraa.

Itseasiassa enpä nyt muista olenko edes aiemmin esitelly itseäni, kun kirjoittelen myös tonne neljättä lastaan odottavien kanssa.

Eli ikää 37v ja lapset ennestään tyttö 00, poika 02 ja tyttö 03.

Vuorotteluvapaalla töistä esikoisen koulun aloituksen vuoksi syyskuusta elokuuhun jonka jälkeen käyn kääntymässä töissä ennen äitiyslomaa. Itsellä vuorotyö ja miehellä oma yritys joten ei tytöllä iltapäiväkerhosta olisi paljon hyötyä ollut, kun emme kuitenkaan olisi kotona neljältä.

Liekkö iän syy vai mikä mutta olo on ollut paljon huonompi kuin aiemmilla kerroilla. 24h etova olo ja ruoka ei maistu vaikka tiedän, että se helpottaisi. Tällä hetkellä pystyn syömään vain kahta eri ruokaa ja lapset alkavat niihin kohta kyllästymään. Onneksi on kaupassa hyvät valikoimat valmiita ruokia ja miehestäkin ehkä tulee mestarikokki ennen marraskuuta.

Sydän sykki jo ultrassa maaliskuun lopussa mutta huomenna sen vielä kuulee uudestaan niin joskos se vähän helpottaisi oloa??

Kuinkas muiden olo ja mieli?

Sateisin terveisin

Moschino rv 10+jotain

Vierailija
13/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Moschino! Ikätekijää olen epäillyt itsekin erityisesti väsymyksen määrän selittäjäksi. Tiedäpä tuota... Toisaalta sama ikätekijä tuottaa vähän sellaista rennohkoa pelisilmää, eiköpä ;-)

Viikon alkuun kuuluu tännepäin mammahousujen kaivamista kaapin perukoilta. Mitkään housut eivät enää mene kiinni tai ainakin niissä on mahdoton istua. Esikoisen mahaelämän aikana taisin kiskoa kyseiset housut vasta viikolla 14 tai jotain, eli maha on nyt todella turvoksissa, eikä saa edes sisäänvetämällä pienemmäksi. Esikoisen aikaan nuo vaatevalikoimat oli muuten ihan toista kuin nyt!!! 90-luvulla oli kohtuuhinnalla saatavissa lähinnä karmeita mekkoja ja vedinkin päälleni lähinnä isännän verkkareita. Tai en kyllä tiiä menikö sit mammavaaterekit vaan jotenkin ohi, nää yhdet housut raaskin silloin ostaa jostain erikoisliikkeestä. Muistelisin et esim. halpisketjut alko myymään mammajuttuja vasta 2000-luvun puolella.

Kohtu taitaa jotenkin painaa hermoja tms. välillä tosi hankala istua. Mutta kaikkein mukavinta on, että kuvotus on jotenkin vähentynyt tai muuttunut hetkittäisemmäksi ja väsymyskin oli pahinta viime ja sitä edellisellä viikolla. Nyt on viime viikkoon verrattuna aikas virkeä olo!! Toivottavasti jatkuis näin, niin ois siedettävää. Miten muut väsymystä oirehtineet? Alkaako jo helpottaa?

Sirilii 9+3

Vierailija
14/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä ultrassa aamupäivällä ja mitäs löytyikään...TUULIMUNARASKAUS!!! Voi te ette tiiä miten pettynyt voi ihminen olla..tai siis varmasti voitte tietääkin...Huomenna on uusinta ultra keskussairaalassa jossa asia varmistetaan. Samantien tänään olis pitäny päättää haluanko lääkinnällisen keskeytyksen vai kaavinnan..en osannu sanoa juuri mitään, itkin vaan...

Neuvolaan sit soitin että näin kävi, niin terv.hoitaja oli sitä mieltä että terveyskeskuksen ultra laitteet on huonot ja tilanne todellakin pitää tarkistaa keskussairaalassa.

Muistan että joku muukin oli saanut tuulimunadiaknoosin täs joku aika sitten ja sit olikin selvinny ettei se mikään sellainen ollutkaan, millähän viikoilla tämä tapahtui sillä joka siitä kirjoitti?????

En kuitenkaa osaa lohduttautua nyt mitenkään, valmistaudun kuulemaan huomenna saman tuomion niin ei tule uutta pettymystä.

Samainen lääkäri joka tänään ultrasi tosiaan tasan viikko sitten totesi että viikkoja on reilusti enemmän kuin mitä menkoista laskettuna ja nyt sitten ei mitään....vain sikiöpussi!!!:(

Nauttikaa te muut raskaudesta ja kaikesta siitä öklötyksestä!!!!!:)

mulla kaikki raskausoireet on ennallaan ja mahakin kasvanut kovasti...

tinsku ja piitu-enkeli

Vierailija
15/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan lujasti sulle voimia ja tsemppiä! Toivon lujasti myös, että huomenna kuitenkin saisit hyviä uutisia! Lueskelin aika paljon taannoin keskusteluja tuulimunaraskaudesta (omassa eka ultrassa ei näkynyt mitään) ja yllättävän paljon siellä oli tapauksia, jossa jostain syystä pikkuinen ei vaan näy vielä seiskaviikollakaan ja lääkärit ykskantaan laukoneet tuulimunatuomioita. Kuitenkin sairaalan tarkistusultrassa kaikki onkin sitten ihan ok. Nämä ultrat on toisaalta hyviä tsekkauksia just näitten tuulimunien varhaisen toteamisen vuoksi, mutta aika huteria ja vaihtelevia tuloksia sieltä tuntuu tulevan. Liekö syy mittaajassa vai laitteissa? Mullakin eka ultrassa (rv 5+6 oma lasku) epäiltiin et ei oo vielä noin pitkällä kun mitään ei ollut, toisessa taas lääkäri totesi, että on aika paljon pidemmällä ja la aikaistu viikolla... Eli arvioero eka ultraan oli parisen viikkoa... mystistä.

Pidän peukut puolestasi pystyssä! Lujasti haleja!!

Sirilii

Vierailija
16/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinskulle kovasti pahoitteluja! Toivottavasti lääkäri oli väärässä. Oireesikin tuntuvat niin selviltä. Onneksi pääset pian tarkastamaan tilanteen uudelleen.

Itseäkin jo jännittää, mitä ultrassa paljastuu. Ei millään malttaisi odottaa toukokuulle, mutta ajattelimme kuitenkin jättää varhaisultran väliin. Huomenna on ensimmäinen neuvolakäynti. Onko teillä muilla ollut mies mukana? Meillä ainakin mies odottaa neuvolakäyntiä melkein yhtä innoissaan kuin minä. Ainakaan ei tarvitse yrittää muistella, mitä neuvolassa sanottiin, kun mies on itsekin mukana.

Paha olo on jatkunut. Välillä tuntui jo paremmalta, mutta tämä viikko on ollut taas aivan kamala. Varsinkin aamupäivät ja illat ovat pahoja. Töissä olen onneksi pystynyt jotenkin vielä olemaan. Toivottavasti tämä ei ylly vielä pahemmaksi. Onko muuten kenelläkään muulla ollut niin, että pahoinvointiin auttavan nimenomaan ihan kunnon lämpimät ateriat eikä esim. välipalat? Itse ainakin huomasin, että kaikenlaisista välipaloista tulee vielä huonompi olo. Myös lämmin ruoka on tuntunut paremmalta kuin kylmä. Tänään oli kyllä ihanaa, kun teki pitkästä aikaa mieli ruisleipää, eli pääsi palaamaan takaisin vähän normaalimpaan ruokavalioon.

Tiitikkä 7+4

Vierailija
17/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tänne lukemaan nimenomaan sun kuulumiset...voi herttinen sentään. Kävitkö sä siis Sanatorilla vai jossain muualla, ei kun joo sanoitkin että terveyskeskuksessa. Onkos niillä jopa 4d ultra siellä keskussairaalassa, tarkotan että hyvät laitteet pitäs olla. Voi kauheuksien kauheus, tuo on niin epäreilua ;( Mua niin surettaa, kun mä just sun tilannetta niin seurasin ja ku samalla paikkakunnalla asutaan jne. Voi kun osoittautuis vielä vääräksi tuo tieto. Mutta jos ei, niin oikein lämpimät halaukset sulle. En osaa oikein muuta sanoa. Tuo tuulimunapelko mullakin on koko ajan päällä, siksi haluan sinne alkuraskaudenultraan myös. Mullahan on aika sinne viikon päästä, mä meen sanatorille.

Jos jaksat, niin tule kertomaan vielä mitä keskussairaalassa sulle sanovat. Jaksamista!

Koralli

Vierailija
18/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tosiaan terveyskeskuksessa ultrassa koska viime viikolla oli epäselvää raskausviikoista, niin sillä verukkeella sain käydä siellä ilmaiseksi, sanatorin ultraan olis ollu myös aika tänään mut peruin sen. Siellä olis voinu olla kuitenki fiksumpi käydä kun laitteet taitaa olla paremmat..!?Niin, vai voiko vika laitteissa vai ultraajassa jos kerta tuollaisia tuomioita ihan turhaan paljon jaetaan..mene ja tiedä..olo on kyllä kertakaikkiaan niin tyhjä vaikka sitä on osannut ajatella että kaikki on mahdollista mut silti, eikä mitään pilvilinnoja ole tarvinnu asian tiimoilta rakennella.

Luin netistä että tuulimunaraskauden syynä voi olla viallinen munasolu eli on vaan sairaan huonoa tuuria että kun munasolu sattuu hedelmöittymään niin se ei olekaan sit " normaali" , kaikilla naisilla on kuulemma sekä terveitä että viallisia munasoluja...

Jos tässä jotain positiivista voi ajatella niin jotenkin on helpompi kuitenki ajatella ettei alkiota/sikiötä ole koskaan ollutkaan kuin sellanen tilanne että sikiö olis muttei sykettä löytyis..en tiiä, no tää on niin tätä...:(

Kovasti tarrasukkia ja enkeleitä matkaan teille muille!!!:)

Palailen huomenna kertomaan mikä on tilanne...

tinsku

Vierailija
19/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Minusta taisi sitten tulla tämän porukan pohjoisin odottaja. Synnytyssairaalaan tulee olemaan noin kolmen tunnin ajomatka, mutta pidättäydyn ajattelemasta sitä vielä sen enempää. Muutenkin on vielä vähän epäuskoinen olo raskauden suhteen.

Täällä Lapissa siis odotellaan ensimmäistä, minä 28 ja hellu 27. Toisella yrittämällä tärppäsi, mikä tuntuu välillä jotenkin epäoikeudenmukaiselta. Eikö se prosessi voisi olla yhtä reilu kaikille? Eilen käytiin eka kerran neuvolassa. Sydänääniä ei vielä kuulunut, mutta hellu ehti nähdä ruudulla tyypin pulssilukemat. Ensi viikolla on ultra, jossa pitäisi selvitä, onko siellä ketään.

Pahoinvointi ja väsymys ovat olleet sinnikkäimmät odotuskaverit. Laatta ei sentään lennä, mutta tietyt deodorantit ja suihkusaippuat on pannassa, eikä ruoka tahdo maittaa. Maha ei kasva, kun paino laskee. Hillittömät hinkit olen kuitenkin saanut omaksi ja hellun iloksi. Mieli on herkkä ja olen monta kertaa liikuttunut täällä kerrotuista jutuista, joita olen käynyt täällä epäsäännöllisen säännöllisesti lueskelemassa.

Ruskanodotus, rv 9+3

Vierailija
20/74 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia tulin lukemaan ja olipa Tinskulla ikäviä uutisia.

Vaan todellakin tk:n ultra on todella huono, et älä ihan kaikkea toivoa vielä menetä. Tsemppiä huomiseen ja toivotaan parasta!

Ipan@ rv 10+4