Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa seksiä mielestäni oudoissa tilanteissa?

Vierailija
07.04.2008 |

Jos tiedetään että lapset tulee kotiin hetkellä millä hyvänsä, mies saattaa haluta siitä huolimatta panoa ja itse olen niin jännittynyt että en kerta kaikkiaan haluaisi. Kauhistuttaa ajatuskin että lapset tai joku muu yllättäisi kesken hommien. Mies vain painostaa ja painostaa, lopulta on pakko suostua kun en sitä painostusta jaksa. Seksin jälkeen olen aivan raivona, kun pakotti minut sellaiseen tilanteeseen. Monesti myös, jos on vieraita vaikka yökylässä, jos aamulla haluaa krapulaseksiä ennen kuin muut " herää" (ovat usein jo hereillä). Taas painostusta " sinä et koskaan halua, aina sanot ei, meillä ei koskaan ole seksiä" ja sitten tiedän että jos en kuitenkaan suostu. Seuraa mykkäkoulu, ovien paiskomista ja räyhää jopa lapsille. Minua myös ällöttää ajatus, että rakastelee ja sitten pitäisi päästä pesulle ja posket miehellä hehkuu ja seksi haisee ja menee vain muina miehinä vieraiden kanssa seurustelemaan. YÄK!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa nautintoa siitä, että tietää että ap ei nauti tilanteesta ja harrastaa seksiä vain miehen mieliksi, pakotettuna. Omakin ex oli tuollainen mulkku, muuten pihtasi, mutta annas olla jos oli vaikka sen kavereita käymässä yökylässä tai oltiin sen vanhempien luona käymässä, silloin olisi pitänyt nussia äänekkäästi, vaikka muut ihmiset hereillä ja ohuen oven takana keittiössä. Ja sitten sai raivarit ku en siihen suostunut. No, sama mies paljastuikin myöhemmin väkivaltaiseksi pettäjäksi, hyvä vaan että pääsin siitä eroon.

Vierailija
22/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla menee raja kans tuossa et ei " lasten aikana" .

Muutoin kyllä mennään ja pannaan missä vaan..viimeksi ravintolan vessassa. Ok,ei kauheen fiksua mut välillä on kiva saada jännitystä elämään..

Joskus oltiin kotibileissä ja istuttiin parvekkeella kaksin;mulla hame eikä pikkareita ja miehellä shortsit sen verran auki että pääsi mun sisään kun istuin hänen sylissä. Kukaan ei hoksannu mitään!! Yritä siinä sit pitää pokka kun laukeat ja porukkaa ravaa tupakalla :)

Tämä oli siis viime kesänä.. ;)

12 on juuri niitä heikkoitsetuntoisia naisia, joiden on pakko tavoitella miesten huomiota keinolla millä hyvänsä. Ja tuohan on aina takuuvarma konsti, kun kertoo, että " uuh, olen yleensä kiimassa 24h/vrk, annan pillua innokkaasti milloin vaan ja otan suihin mmmm mitä namia haluan juoda spermaasi oi uros!!!" , niin varmasti ketjuun hyökkää useita miehiä kertomaan kuinka juuri tämä nainen on ihana ja hyvä ja kaunis ja parempi kuin ne kaikki muut naiset. Ja 12 kehrää mielihyvästä, hän tarvitsee kaikkien miesten huomiota ja ihailua ollakseeen olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla hyvä mielikuvitus ainakin! Mistä oot sen lukenut, jostain reginastako?

Vierailija
24/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman rajoittunutta porukkaa. " Jos minä en saa kuin pimeässä peiton alla niin ei sitten kukaan muukaan."

Vierailija
25/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hieman rajoittunutta porukkaa. " Jos minä en saa kuin pimeässä peiton alla niin ei sitten kukaan muukaan."

Ymmärtäisin tuon 12 sepustuksen, jos ketjussa olisi kyse vaikka erilaisista seksinharrastamispaikoista. Mutta nyt tuo teksti on täysin asiaankuulumaton eikä liity ketjun aiheeseen mitenkään. Toista harmittaa se, että mies pakottaa seksiin ja 12 tulee silmät kiiluen kehumaan kuinka HÄN ainakin antaa pillua missä ja milloin vain eikä koe siinä olevan mitään ongelmaa, ja saa kiimaisilta miehiltä ryöpyn " hyvä tyttä, olet ihana ja upea nainen" -kehuja. MIKÄ muu voisi olla 12 tekstin tarkoitus kuin nostaa itsensä ap:n yläpuolelle ja saada miesten huomiota? Ilmiö tunnetaan nimellä huomiohuoraaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan