Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa seksiä mielestäni oudoissa tilanteissa?

Vierailija
07.04.2008 |

Jos tiedetään että lapset tulee kotiin hetkellä millä hyvänsä, mies saattaa haluta siitä huolimatta panoa ja itse olen niin jännittynyt että en kerta kaikkiaan haluaisi. Kauhistuttaa ajatuskin että lapset tai joku muu yllättäisi kesken hommien. Mies vain painostaa ja painostaa, lopulta on pakko suostua kun en sitä painostusta jaksa. Seksin jälkeen olen aivan raivona, kun pakotti minut sellaiseen tilanteeseen. Monesti myös, jos on vieraita vaikka yökylässä, jos aamulla haluaa krapulaseksiä ennen kuin muut " herää" (ovat usein jo hereillä). Taas painostusta " sinä et koskaan halua, aina sanot ei, meillä ei koskaan ole seksiä" ja sitten tiedän että jos en kuitenkaan suostu. Seuraa mykkäkoulu, ovien paiskomista ja räyhää jopa lapsille. Minua myös ällöttää ajatus, että rakastelee ja sitten pitäisi päästä pesulle ja posket miehellä hehkuu ja seksi haisee ja menee vain muina miehinä vieraiden kanssa seurustelemaan. YÄK!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät seksiä hävettävänä ja likaisena. Vanhoillinen kasvatus?

Miksi oletat, että vieraat olisivat vaivautuneita tai yleensäkään kiinnostuneita paneskelustanne?

Vierailija:

Minua myös ällöttää ajatus, että rakastelee ja sitten pitäisi päästä pesulle ja posket miehellä hehkuu ja seksi haisee ja menee vain muina miehinä vieraiden kanssa seurustelemaan. YÄK!

Vierailija
2/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei kukaan halua, ainakaan juuri silloin kuin itsellesi " sopii" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua myös ällöttää ajatus, että rakastelee ja sitten pitäisi päästä pesulle ja posket miehellä hehkuu ja seksi haisee ja menee vain muina miehinä vieraiden kanssa seurustelemaan. YÄK!

Vierailija
4/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että on himokas sua kohtaan ! Kyllä me ainakin harrastetaan silloin kun mieli tekee ja tuohan pieni jännitys aina lisäkipinää suhteeseen !

Turha nipotus pois !! Ja nauti !

Vierailija
5/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle tilanteet eivät ole outoja vaan ainoastaan sinulle.

Vierailija
6/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehesi seksiä ainoastaan niissä tilanteissa joissa on " kiinnijäämisen" mahdollisuus?

Minun mieheni kun haluaa seksia aina silloin kun ollaan johonkin lähdössä....no kaikki on jo tottuneet siihen, että olemme aina myöhässä.

Vierailija
7/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mitäpä tuohon vastaisi.

Minulle seksi on erittäin intiimiä, meidän kahden välistä enkä kaipaa siihen ulkopuolisten näkemistä tai seinän takana istuskelua. Mitä vapaata siinä on, kun pitää ääniä pidätellä ja olla hissuksiin...

Vierailija
8/25 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän saa kauheat kiksit siitä, että saa sut pakotettua seksiin ajankohtana, jolloin et itse ymmärrettävästi ole niin himokas. Oikein todella inhottaa sun puolesta miehen tollanen käytös!

Tottakai se on imartelevaa, että mies vielä haluaa jne. mutta rajansa kaikella!! Onkohan teillä aiemmilla vastaajilla edes lapsia, kun noin kirjotitte? Ettekö oikeasti ymmärrä, ettei lasten ole hyvä nähdä vanhempiensa rakastelevan?

Lisäksi mun mielestä ihan yksinkertaisesti ei ole hyvää käytöstä, että isäntäpari pysyy pedissä vieraitaan myöhempään ja tule sieltä sitten " muina miehinä" posket punoittaen. Todella lapsellista käytöstä mieheltä ehdottaakaan seksiä tuollaiseen aikaan!

Mutta ehdottomasti pahinta tässä on tuo sun alistaminen. Luulen, että se mikä tässä inhottaa eniten, on että sut pakotetaan omassa kodissasi seksiin :-( Se on seksuaalista väkivaltaa se, ja oikeasti poliisiasia! Se painostus mitä saat kuulla ja jonka takia lopulta suostut seksiin (" sinä et koskaan halua, aina sanot ei, meillä ei koskaan ole seksiä" - haukkuminen) ON pakottamista. Se, että mies alistaa sut tilanteeseen jossa joudut posket punaisena vieraitten eteen (tai lasten - tää tekee vielä enemmän pahaa) niin että itse häpeät sitä poskien punoitusta, ja mies on tyytyväinen. Hyi että mikä sika mies sulla!!!

Luulisin nimittäin, että jos ei sitä pakottamispuolta olisi, voisit joskus itsekin haluta seksiä, jopa vaikka krapula-aamuna tms.?? Mutta et tietenkään noin halua!!! Ei KUKAAB halua seksiä pakotettuna!

Olen pahoillani, että tähän on niin moni vastannut ihan typerästi. Mun mielestä ainakin olet normaali nainen, ap, ja miehesi taas.. no sadisti lähinnä tuli mieleen. En todella tiedä mitä sanoa, miten auttaa sua. Mutta surettaa kovasti puolestasi.

Nainen 33

Vierailija
9/25 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samoja kokemuksia ku sulla ap! Mutta kun sanoin millainen alistunut olo mulle tulee, niin kyllä mun ukko sitten ymmärsi ja oli suorastaan kauhuissaan! Ja mä en kyllä sillon ala hommailee yhtään mitään ku mua ei kiinnosta! Sori vaa ukko, mut nii se menee... Ei se toimi jos toinen vaa haluu ja toisella ei kiinnosta yhtään. ( ja varsinkin tuollaset tilanteet on pahimpia, loppuu ne halut)

Vierailija
10/25 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee raja kans tuossa et ei " lasten aikana" .

Muutoin kyllä mennään ja pannaan missä vaan..viimeksi ravintolan vessassa. Ok,ei kauheen fiksua mut välillä on kiva saada jännitystä elämään..

Joskus oltiin kotibileissä ja istuttiin parvekkeella kaksin;mulla hame eikä pikkareita ja miehellä shortsit sen verran auki että pääsi mun sisään kun istuin hänen sylissä. Kukaan ei hoksannu mitään!! Yritä siinä sit pitää pokka kun laukeat ja porukkaa ravaa tupakalla :)

Tämä oli siis viime kesänä.. ;)

Vierailija
11/25 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kyrvän mitalla?

Vierailija:

istuin hänen sylissä. Kukaan ei hoksannu mitään!! Yritä siinä sit pitää pokka kun laukeat ja porukkaa ravaa tupakalla :)

Tämä oli siis viime kesänä.. ;)

Vierailija
12/25 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tuntui muutenkin niin hyvälle kun sai kiusia toista ja olla välillä vaan kalu sisässä liikkumatta mihinkään.. Meinasi itsehillintä pettää;teki mieli sanoa että tuletko tupakalle vatsa hetken päästä niin me päästään loppuun asti :)

Vierailija
13/25 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi seksiin on paras mitä naisella voi olla.

Mies30v

Vierailija
14/25 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon.. :)

Vierailija
15/25 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasiassa jynkyttämisenne varmasti huomattiin, mutta olipa hienotunteista porukkaa. Eihän ihmiset sokeita ole. Itse en ainakaan ole kehdannut vastaavassa tilanteessa sanoa pariskunnalle mitään, vaan olen poistunut hiljaa takavasemmalle.

Vierailija
16/25 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun joku mies juuri kehui 12:a kivasta asenteesta seksiin, niin sitten kaltaisesi Justiina toki tulee paikalle mollaamaan.

Vierailija
17/25 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran hän yritti painostaa seksiin niin, että lapsemme nukkui samassa sängyssä kanssamme (olimme kylässä ja lapsi vähän alle 2 v). En suostunut, sillä lapsi olisi toisaan voinut herätä, eikä muutenkaan huvittanut silloin. Kieltätytyminen johti siihen, että jouduin nukkumaan eteisen lattialla, sillä mies alkoi haukkua ja uhkailla. Tämän jälkeen mies raiskasi minut humalassa kotona.

Alistamisestahan tuollaisessa on kysymys. Mies rauhoittui kummasti, kun lopulta pidin pääni ja puolustauduin. Kauhea riita siitä kyllä tuli, mies yritti sulloa mua takaisin ruotuun vaikka mimmoisilla uhkauksilla ja pelotteluilla. Puhuttiin useaan otteeseen ja lopulta mies ymmärsi että niin ei voi jatkua. Nyt on sujunut jo melkein vuosi hyvin ja luottamus mieheen alkaa palata. Tosin, en tiedä vieläkään tuleeko tämä toimimaan, mutta tämän viimeisen kerran haluan vielä yrittää.

Pointti on siis se, että kannattaa psitää stoppi miehesi touhuille vielä, kun tilanne ei ole niin paha kuin esim. meillä oli. KETÄÄN EI SAA ALISTAA SEKSIN AVULLA - se vaurioittaa pahasti. Ihminen joka ei sitä ole kokenut, ei voi ymmärtää miltä se tuntuu.

Vierailija
18/25 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä että se tarkottas naisen alistamista jos haluaa seksiä erikoisissa paikoissa tai tilanteissa..

Joo näitä Justiinoita riittä ja sen varran voin sanoa et on niin tuttua porukkaa et varsinkin miehen kaverit olis ehkä lohkassu jotain osuvaa jos olis huomanneet jotain.. Esim. " jatkakaa" ," asento" ... " älkää antako häiritä.." tms. :)

Vierailija
19/25 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suora laina:" Mies vain painostaa ja painostaa, lopulta on pakko suostua kun en sitä painostusta jaksa. "

Sen sijaan tuo parvekkeella bileissänaintihan ei varsinaisesti mitenkään liity tähän aloitukseen??

Vierailija:

eikä siitä että se tarkottas naisen alistamista jos haluaa seksiä erikoisissa paikoissa tai tilanteissa..

Joo näitä Justiinoita riittä ja sen varran voin sanoa et on niin tuttua porukkaa et varsinkin miehen kaverit olis ehkä lohkassu jotain osuvaa jos olis huomanneet jotain.. Esim. " jatkakaa" ," asento" ... " älkää antako häiritä.." tms. :)

Vierailija
20/25 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kirjoitti joku sellainen nainen, jonka oli pakko tulla kehumaan miten HÄN on spontaani ja aktiivinen seksissä. Tässä ei kuitenkaan ollut siitä kysymys, vaan ap:n ongelmasta, jonka minäkin tulkitsisin alistamiseksi. Pakottaminen ja kiukuttelu, jos ei seksiä saa, ei ole oikein ja pitemmän päälle sitä alkaa pelkäämään jo etukäteen niitä tilanteita, jolloin seksistä tulee riita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi