Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän voi tulla raskaaksi, jos on yhdynnässä 6 vrk ennen ovulaatiota?

Vierailija
01.12.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jo siellä opetettu, ettei ole "varmoja päiviä".

Vierailija
2/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää oviksen jälkeen aina menkkojen alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin heittää parilla päivällä (vai oletko käynyt useita kertoja ultrassa varmistamssa, missä vaiheessa mikin tuntemus tulee?). Kun siittiöt lisäksi voivat tosiaan elää ainakin 5 vrk, ehkä pidempäänkin, niin...

Vierailija
4/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin hedelmöitysaika on ultrassa varmistunut juuri tuntemuksia vastaavaksi. Ja menkat ovat alkaneet aina tasan 14 vrk päästä ovulaatiotuntemuksista, että siinä mielessä olen melkoisen varma ajankohdasta. Mutta enpä usko että tässä nyt on mitään raskautumista tapahtunut, jos olisikin, ei se mikään maailmanloppu olisi:-)

Ap

Vierailija
5/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mittaili ovistaan useamman kuukauden. Oli yhdynnässä 7 vrk ennen ovista ja sitten mies lähti matkalle. Ei seksiä sen jälkeen siinä kierrossa. Heidän tyttärensä on nyt puolivuotias.

Vierailija
6/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme kolmatta lasta ja siinä kierrossa sekstailimme vain kerran, se oli 5-6 vrk ennen ovista. Sitten muistan kuinka olin pettynyt kun emme ehtineet enää siinä kierrossa sekstailla lisää juuri oviksen aikaan, muistaakseni joku vanhemmista lapsista sairasteli vakavammin ja oli paljon hässäkkää.

No kuukautisia ei kuulunut ja lopulta uskaltauduin tekemään testin. Ja niin se vain oli että olin raskaana! Poika on kohta 3v! En olisi kyllä uskonut. Kaiken sen jälkeen kun olimme niin tarkasti aina sekstailleet juuri oviksen aikoihin (ovistestejä käytin usein) eikä tulosta ollut syntynyt.

Vierailija
7/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka luulin etten ollut kyseisen kierron aikana edes ovuloinut... Tai siis ovistikut eivä näyttäneet ovulaatiota ollenkaan. Että siltä pohjalta :)

Vierailija
8/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisten viestien perusteella päätellä siitä kuinka hyödyllistä tuo ovistikuttaminen on jos toivoo lasta saavan...

ei muuta kuin tikut roskakoppaan ja ihan vapaasti seksiä harrastamaan säännöllisesti ;)

btw. mä en ole koskaan mitään tikkuja nähnytkään, mutta luulen tietäväni koska mulla on ovis siitä että silloin mua vaan panettaa aina niin kauheesti, ihan luonnollista varmaankin.

no kuitenkin, tällä "keinolla" olen kaksi kertaa onnistunut raskautumaan ekasta kierrosta ja lapsen saamaan ihan luomusti, eka vielä kaiken lisäksi ns. laskennallisesti "varmoilla päivillä" ;DDD

Vierailija
9/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen aikana - vaikka täälläkin on miten monta kertaa tiedetty sataprosenttisen varmasti, ettei silloin voi nalli napsahtaa...

Vierailija
10/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmaksi tulee jos seuraa limoja. Oviksen aikaan se on sellaista kananmunanvalkuaisen oloista mönjää.

Ymmärrän oviksen tarkkailijoita. Jos lasta ei kuulu yrityksistä huolimatta, niin ennenkuin ryntää lapsettomuusklinikalle, on luonnollista seurailla kroppansa toimintaa ja vähän suunnitella seksiä (liian tiheät tai liian harvat yhdynnät heikentävät siittiöiden laatua).

Vierailija
11/18 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasolujahan periaatteessa voi irrota useampi.

Vierailija
12/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen...

Ei kai siittiöt sentään viikkoa elä??

Vierailija
13/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja munasolu on hedelmöittymiskykyinen 24h. Mikäli siis tosiaan tiedät tarkan ovulaatiohetken. Itse tunnen kirpaisun munasarjassa kun munasolu irtoaa.

Vierailija
14/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siittiöt voivat elää noin viikon kohdussa....

Vierailija
15/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ihan käytännön kokemusta asiasta? Tunnen ovulaation aina kyllä tosi tarkasti, ja siksi tiedän tarkalleen tuon 6 vrk. Tuntuu kyllä tosi pitkältä ajalta, täytyy toivoa, ettei olisi ihan niin laadukkaita siittiöitä kyseessä... vaikka eihän se katastrofi olisi, mutta ei ehkä ihan sopivaa tähän hetkeen.

Vierailija
16/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli todella toivottu, joten hyvä niin. Pe aamuna hommailtiin, jonka jälkeen mies lähti matkalle. Tiistaina oli ovis (oman arvion mukaan + ultra vahvisti myöhemmin) ja kirosin jo silloin kuinka ei mahiksia raskautumiseen ollut kun ovis oli vasta niin myöhään. No toisin kävi! :)

Vierailija
17/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoreilla tavaroilla tehdään poikia ja vanhoilla 7 vrk ennen ovista tehdään tyttöjä.

Vierailija
18/18 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että toivo oli jo menetetty, kun matkalla oltiin... mutta kannatti vielä, ihana loppu tulos saatiin