*** 3-KUUMEILIJAT, VKO 15 ***
Kommentit (64)
Hiljais eloa ollut kun ei ole jaksanut piinailla kun ei mahdollisen ovulaation aikaan ole ollut onnistuneita yhdyntöjä mikä meillä siis tarkoittaa sitä että mies saa siemensyöksyn ;) mut nyt on sitten vähän jännitettävää parin viikon päähän =) ei kyllä pidä liikoja toivoa mutta saa nähdä.
Kierrot on mukavasti sen 32 päivää. Nyt on menossa 16/32.Toivottavasti olisi pitkä kestoisia siittiöitä miehellä ;)
Mulle sanottiin viimeksi että johtuu stressistä ja kaikki hyvin. Mulla kuitenkin alkoi elokuusta 2007 lähtien nää menkkaongelmat ja vuoto on sellaista että se tulvahtaa sieltä pitkin reisiä ja lammikon tekee lattialle, eli runsaasti sitä kamaa tulee, sitten tulee niitä verihyytymiä paljon.
Nyt menkat alkoi tossa 8.4. (n. 2vko myöhässä) ja loppui kuin seinään 11.4. päivällä, yksi pieni verihyytymä ilmestyi eilen. Raskaustestin mukaan (aamupissasta) en raskaana.
Meillä kolmosta yritetty jo vuosi. Nyt alkaa jo ahdistamaan ja masentamaan. Ihmeellistä, kun kaksi ekaa tullut kuitenkin aika helposti. Onko kellään samanlaista?
Ovistestejä tilasin torstaina ja tulivat jo perjantaina! Tosi nopeaa toimintaa... Eilen tikussa ei tullu haamuakaan testiviivaan, mutta tänään tuli selvä viiva, tosin vielä paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva. Jospa se tässä pian tummenis! Olen jotenkin nyt taas niin henkisesti latautunut tähän kiertoon, että tädin tuleminen taas masentais ihan kauheasti... En halua edes ajatella, vaikka lääkäri ei kovin suuria toiveita herätellytkään!
Mimmi75, kp.16/??, yritystä elokuusta -07