*** 3-KUUMEILIJAT, VKO 15 ***
Kommentit (64)
..apteekin raskaustesti.. ja tosi haalea viiva tuli testiin. APUA!! :) voiko tuohon nyt sitten luottaa?8) en tiedä miten päin olisi. Täytyy testata loppuviikolla uudestaan! Onko se nyt sitten plussa. Huhhuh..ihanaa jos on..
-mussunmuuu-
plussatuulia kaikille!!:D
-mussu-
Plussa se on haaleakin haamu!!! ONNEA!
Minä uskon myös ihmisen valeraskauteen... Sen verran usein oon tehny turhia negoja, kun on ollu " ihan varmat oireet" . Luulis jo kolmannen kohdalla tietävän, mitä ne raskausoireet on!
[color=red] [size=3] ♥ ONNEA TOSI PALJON! ♥ [/color] [/size]
Tarrasullia mukaan... bd bd bd bd bd bd bd
Ja toivottavasti puhallat kovaa niitä plussa tuulia...
Olis ultraus, kun katsotaan onko clomit tehny ovista! Nyt alkaa jänskättää ihan tosissaan. Mitä sitten, jos clomitkaan ei auta?! Ja jos ovis on tulossa, niin sekin jänskättää... Siis, että nyt oliskin ihan oikeasti mahdollista raskautua! Apua, apua... Saankohan nukuttua ens yönä ollenkaan, kun varmaan mietin asiaa ja pelkään että en herääkään ajoissa jne.! Nyt pitäis keksiä jotain järkevää tekemistä, ettei tarvis tätä pyöritellä mielessä...
Mimmi75, kp.12/28(?)
unelias: Kiitos kannustuksesta. En siis heitä vielä toivoa kaivoon vai miten noi hienot sanaslaskut menee....
Kovin vaan tekee tuota pientä nyyttiä mieli ...voi sentään.
Unohdin nimimerkin jo, mutta sinulle joka sait haamun testiin...OIKEIN KOVASTI ONNEA JA TARRASUKKIA!!!
Toivottavasti tänne tulee muita plussauutisia....toivottavasti minäkin, mutta kovin toiveikas en ole sen suhteen....olen täällä kuumeilemassa varmaan vielä 2010.
Unelma08
Ei kai asuinpaikka niin tarpeellinen ole, mutta jos Mimmi75 päivittelet niitä niin voinhan minun kohdalle laittaa asuinpaikaksi Länsi-Suomi.
Mä lopetin ehkäisynkin jokin aika sitten, kun ei toi laastarikaan ole hyvä...tulee ihottumaa ja kutittaa ihan hirveästi se kohta jossa laastari on....pitäisi kyllä äkkiä varata lääkäri että mietittäisiin jokin muu ratkaisu ennen kuin oikeasti tärppää vauvan suhteen, koska mulla ei ole aavistustakaan mitä mies sitten mahtaa sanoa...mulla ei varmaan päänuppi kestäisi jos mies vaatisi aborttia......
Se on kyllä ennenkin suostunut touhuumaan vaíkka ei ole ollut ehkäisyä ja se on ollut asiasta tietoinen....joten mitä mieltä olette ??? Onkohan sillä loppujen lopuksi vauvaa vastaan mitään vai ????
Unelma08
Ihanaa, kun täällä on näin paljon kirjoituksia =o)!! Keep them coming =o)!
Mussunmuulle PAAAAAALJON ONNEA PLUSSASTA! Upeeta, mahtavaa! Kunpa me pian kaikki jatkettaisiin tätä tarinaa tuolla kotiloissa =o) - siellä sitten nähdään mussunmuun kanssa ;o)! *Toiveikkaana*.
Unelmalle; meillä kuopus (tyttö) nappasi kiinni puuhailusta kp 13 (kun ovulaatio oli kp 16) =o) - toivoa siis hyvinkin on!
Miten Mimmillä meni ultrassa tänään? Täällä jo kovasti odottelen (minäkö malttamaton?) infoa =o). Peukut pystyssä ovulaation puolesta!!
Minnille oikein paljon tervetuloa mukaan tähän porukkaan =o)!! Kiva, kun päätit kirjoitella =o)! Se on kyllä (oikeasti) kumma miten vauvakuume iskee niin yht' äkkiä ja ennalta arvaamatta - ja se tulee päälle tosi rajuna! Oma vauvakuumeeni iski kuin salama kirkkaalta taivaalta synnytyssalissa sillä sekunnilla, kun sain vastasyntyneen esikoisen vatsani päälle - ja se olikin sitten menoa se =oD. Kummallista, kun meillä esikoista " kuumeili" enemmän mies - minä olin aina ajatellut, etten välttämättä halua lapsia ollenkaan (=o/..) ja ajattelin, etten olisi " tyypillistä äitityyppiä" ollenkaan. Ja kuinkas kävikään? Esikoisen jälkeen olikin aivan pakko saada heti perään toinen vauva; kuopus sai alkunsa, kun esikoinen oli vain 6 kk ikäinen. Ja nyt tämä kolmonen vastustaa =o/. Tahtoo vauvan!
Minttumiille kannustusta!!! Ihana asia, kun kierto on päivälleen säännöllinen kuitenkin =o) - nyt vaan tikuttamaan sitä ovista.
Täällä on haikea mieli, kun olen lähdössä parin tunnin päästä 3 päivän työreissulle; tulee ihan mieletön ikävä noita pirpanoita ja miestä =o/. Koneelle (onneksi) kuitenkin pääsen reissullanikin ;o) - tulen kurkkimaan kuulumisia aina kun töiltä ehdin =o)!
Tanja + pirpanat (kp 7)
Voi himpura sentään... Flunssan piti tulla juuri nyt. Ja testasin vielä muuten vaan ovistestillä tänä aamuna (kun jomotti) ja tuli vahvempi viiva!! Voihan... Nyt kp 17/27-30. Miten se nyt noin myöhään?? Gynekin sanoi viimeksi, että aika myöhään tulee ovis jos on kp 16 tai 17. Ja kierto on kuitenkin ollut n. 28 päivää. Eli tästä voi päätellä, että ollaan koko ajan oltu liian aikaisin puuhissa. Eilen oli kyllä mielessä petipuuhat, mutta nukuin kuin tukki kun mies tuli nukkumaan, joten se siitä. :/ Eli kun gyne suositteli aloittaa pupuilut kp 10 ja jatkaa kp 16 asti. Ja tänään en luultavasti jaksa kun on tämä flussa... Blaah! Ois vaan pitänyt eilen. Nyt siittiöiden täytyy pärjätä 3-4 päivää, enkä usko, että onnistuu (vai oisko lh:hormooni alkanut nousemaan jo eilen?). Himputti... Kyllä ottaa pattiin... :(( No, täytyy katsoa näin ja keskittyä seuraavaan kiertoon jos ei tärppää. Mun synttäripäivä osuu silloin oviksen aikoihin, joten jos silloin ois hyvät mahikset -> synttärilahja. ;-) Siis petipuuhiin.
Täytyy mennä tästä lepäilemään. *räkätaudissa*
kp 17/27-30, yk 8
Kerro heti kaikki likaiset yksityiskohdat, minkälaiset oireet jne?
Mimmin ultrakuulumisia minäkin tulin jännäämään. Itsellä toka clomikierto, ilman seurantaa :-/ en tiedä auttavatko oikeasti ovikseen kun en ainakaan viime kierrossa tikuilla löytänyt. Tässä kierrossa en ole jaksanut tikutella. Toivon mukaan sulla on auttanut!
ON: ovista odotellessa, kun en tikutellakkaan jaksa niin pitää luottaa tuohon jtp -pupuiluun :)
Tervetuloa mukaan uusille!
-Marga kp 12/29(?)
Arvatkaas mikä on yksi tehokas (tosin turhamainen ja rahaa vievä) lohtukeino tässä kuumeiluvaiheessa? Mammavaatteiden ostaminen =oD! Meillä mies pitää minua jo varmasti ihan hulluna, kun " varustelen" valmiiksi mahdollista kolmatta raskautta varten - viimeksi eilen ylipuhuin itselleni shoppailurahaa (meillä on miehen kanssa yhteinen talous) H&M:än kuvastosta tilaamista varten; ja arvatenkin juuri niitä mammavaatteita ;o) - ei voi mitään, siellä oli niin kivoja juttuja! En voi vastustaa kiusausta.
Tanja *vauvakuumeensa kanssa täysin tärähtänyt yksilö*
Ei ainakaan lähipäivinä ole ovista tulossa... Siis, jos clomit toimis oikein, niin huomenna tai ylihuomenna olis ovulaatio odotettavissa. Mutta molemmilla puolilla munasarjoissa näkyi " ehkä mahdollisesti" yhdet isommat munarakkulat, joista " ehkä mahdollisesti" ensi viikolla voisi ovulaatio tapahtua. Ei antanu lääkäri kovin suuria toiveita raskautua tässä kierrossa... Olen kyllä aika pettyny! Meinas kyyneleet nousta silmiin, kun lääkäri totes, että " ei täällä nyt näytä yhtään valmista rakkulaa olevan" ...
Ensi kierrossa (jos siis en ole raskaana) syön clomeja 2tbl/pv. Myöhemmin pitänee tehdä myös munatorvien aukiolotutkimus ja sitten ehkä vielä skopia... Kaksi aiempaa muksua kun on saaneet alkunsa helposti, epäsäännöllisistä kierroista huolimatta. Ja toisen synnytyksen jälkeen mulle tuli kohtutulehdus ja piti tehdä kaavinta, niin siitä voi olla jääny jotain arpia tai kiinnikkeitä.
Jospa saisin nyt jonkin verran kuntoiltua ja laihdutettuakin, niin ehkä hormoonit alkais taas toimia paremmin. Kysyin tuosta painosta (10-15kg pitäis saada pois), niin lääkäri selitti, että jotenkin lihavammalla ihmisellä hormoonit imeytyy rasvakudokseen, eikä välttämättä vaikuta siellä missä pitäis. Ylipainoisella jo 5%:n painonpudotus vaikuttaa positiivisesti hormoonien imeytymiseen...
No, kaikesta huolimatta: eteenpäin sano mummo lumessa! Ei kait se auta kun vaan jatkaa kuumeilua...
Mimmi75, kp.13/??, yritystä elokuusta -07
Jos ovis vaikka tuliskin, ja saisin sen vaikka bongattua...
Tikuta nyt ihmeessä kuitenkin ovista, jos se sieltä ensi viikolla tulisikin!
Sun tarinan innoittamana varasin ajan gynelle seurantaultraan huomiseksi. Samalle gynelle joka ne clomit määräsi ilman seurantaa; toivon mukaan ei pistä pahakseen että pamahdan kuitenkin paikalle :-P Mulla on nimittäin kanssa sellainen kutina että clomit ei tee mitään, kun en ovista bongannut viime kierrossa. Mutta huomennahan sen näkee sitten.
Vahvistakaas nyt: eikös se ole ihan järkevää, ei siis ' turhaa' rahanmenoa ja höpöhöpöä, mennä clomien seurantaultraan...?
-marga kp 12
Sieltähän se täti porhalsi puhkuen paikalle ja kellon tarkasti. Jotenkin ajatuksissani laitoin tuonne joulukuisten listalle jo viestiä, kun olen sitäkin lueskellut. Niin, toiveajattelua nääs. Noh sanoi varis kun nokka katkes ja sitä rataa. Ei kun miestä taivuttelemaan, jos vaikka sitten kuitenkin tammivauva...
Tosin terveydenhoitaja ei sitä lähtenyt arvioimaan vaan sain ensi viikon tiistaille lääkäri ajan.
Proge oli 1.6, kun itse hiemen katselin, niin vaikuttaa siltä, että ovista ei ole ollut tai se oli oletettavaa myöhemmin. Ja kaksilla clomeilla mentiin tämä kierto, ilman muuta seurantaa. Mä niin toivon, että lääkäri laittaisi mut jo polille niin tässä olisi nyt pari kiertoa jolloin voisi seurata, kun en raaskisi yksityisellä alkaa juoksemaan.
Alkaa vaikuttaa siltä ettei meille vauvaa saada hyvään toviin aikaiseksi, aivan kuten uumoilin jo aiemminkin.
Mutta parempaa onnea teille toisille!
Rilla-ma-rilla *vähän apeana*
Mussunmuulle onnea plussasta!! Ja Mimmille ja Rilla-ma-rillalle tsempitystä täältäkin, hormonien kanssa ei ole kiva taistella... Toivotaan, että ensi kierrosta ovulaatio ymmärtää saapua ajallaan.
Meillä kävi tänään töissä 2-kuinen vauveli, pieni poika. Siellä oli koko tätikööri lääpällään vauvelin ympärillä. Kyllä se olikin suloinen! :) Mutta toisaalta tuli sellainen olo, että herranen aika se on pieni, kun vertaa omiin lapsukaisiin, joita on myös pitänyt melko pieninä (5 ja 7). Tuntui myös siltä, että miten olla luontevan kiinnostunut vauvasta, mutta ei kuitenkaan lässyttää tolkuttomasti, ettei kaikki hoksaa, että tuohan on ihan vauvakuumeinen..!
Minulla ei mitään jännittäviä uutisia ole, kun vasta tässä odotellaan, että päästään tositoimiin. IdaSerafiinan mammavaatteiden shoppailu kuulosti kyllä mukavalta, täytynee käydä vähän kurkkimassa sopivia nettisivuja... Tosin yritän nyt kiristellä kukkaronnyörejä, ollaan juuri muutettu uuteen asuntoon ja teen toukokuun loppuun asti 80% päivää, että tuhlailla ei nyt pitäisi. Ja sitten jos se vauva oikeasti ilmaantuu, niin senkin kanssa kotonaoloon pitäisi varautua jotenkin.
Hyvää loppuviikkoa kaikille!
Hilpsu (hiippailee salaa niitä mammavaatteita kuolaamaan)
Unelma08: Niin kauan, kuin on elämää, niin on toivoa:) vai miten se menikää? Voihan se olla, että tärppää, vaikka ei ihan kohdilleen petipuuhat oviksen kanssa osuisikaan. Pidetään peukkuja:)
Itse kehittelen kaikenlaisia oireita..aamulla oli paha olo, heh,heh. Mahaakin muka nipistelee ja vihlookin. Uskon todella, että ihminen voi olla valeraskaana. Nyt siis kp27/? Kamalan kurja odotella, kun ei tiedä edes kauanko odottelee, jos ei menkkoja näy. Ainakin viikko vielä:( Pitkältä tuntuu.
Nyt on taas mentävä. Tulen vielä illalla kurkkaamaan muiden kuulumisia. Mukavaa päivän jatkoa!
Unelias