Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*+*+*Enskojen viikonloppu 9.-10.9.*+*+*

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että päädyin tänne heti aamusta, kun siivoamaan pitäisi ruveta...

Hyvä, hyvä nellamaija! Oikein ajateltu :) Ei todellakaan pitäisi aina miettiä työelämää ja sovittaa elämäänsä sen mukaan. Vaikka täytyy itsekin tunnustaa, että meilläkin vauva-asia on esillä mm. sen takia, että nyt olisi sopiva aika tulevaa työelämää varten. Mutta eihän asiat aina mene suunnitelmien mukaan, joten voihan se olla, että vauva tuleekin sitten " huonoon aikaan" ;)

Omanapa mietityttää... kuulkas enskat, jotka tietävät oviksensa! Onkohan tuntemukset aina samanlaisia vai vaihteleeko ne. Viime kierrossa tunsin oviksen muutamina krampin oloisina kipuiluina. Eilen illalla iski sellainen vanne/paineen tunne alavatsaan ja rakastellessa tuntui selkeää vihlovaa kipua vasemmalla puolella (viime kierrossa ovis oikealta). Iski vaan pelko, että onko joku huonosti. Toivottavasti ei :)

Ihanaa, että pääsette heti viikonlopun alkajaisiksi pohtimaan mun kipuilujani. Koittakaahan kestää!

Live

Vierailija
2/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Täällä todella hyväntuulinen enskatar lueskelee juttujanne. Kävin tänä aamuna vaa' assa ja paino on tippunut 3 kiloa heinäkuun alusta. Jees! Laihdutus on mulle sellainen ikuisuusprojekti. Ylipainoa on n. 10 kg.

Ja hiukan vielä omaa napaa...menossa kp 20/29. (Ovis bongattu kp14)Välillä olen tuntevinani outoja mahassa, mutta en uskalla päästää itseäni unelmoimaan. Pettymyksiä on tullut jo liian monta kertaa.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille teille! Minä melkein toivon, että täällä sataisi koko viikon, niin voisi hyvällä omalla tunnolla vaan olla ja löhötä.

Terkuin

Keiju[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Olit just kirjoittamassa samaan aikaan kanssani, ehdit ensin... ;)

Minä en valitettavasti osaa auttaa ollenkaan noissa ovisjutuissa. Mula ei oikeastaan mitään ovistuntemuksia. Nyt tässä kierrossa oli eka kertaa testit käytössä ja niillä sai bongattua.

Keiju[/color]

Vierailija
4/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa. en tiiä muistaako kukaan,mutta aattelin palailla taas kirjoittelemaan. Eli 5vk sitten todettiin alkuraskauden keskenmeno ja nyt sitten aattelin palailla kirjoittelemaan. Oon kyllä lukenu juttuja mutta ei fiilistä oo oikeen ollut kirjoitella.

eli edelleen oottelen menkkoja kun ei niitä oo keskenmenon jälkeen vielä näkynyt ja kerkesin tuossa viikko sitten jo tehä negatiivisen testin. työt on alkanu taas elokuun alussa ja onneksi on töitä että saa muutakin aateltavaa.

plussasäteitä kaikille!!

adette

Vierailija
5/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]On siis sitten ainakin todistettu ihan kirjallisesti, että jos nämä oireet eivät ole raskausoireita niin sitten mulla on todella huimat pms-oireet ja/tai jokin sairaus!

Seuraavat oireet alkoivat noin viikon päästä ovulaatiosta ja ovat jatkuneet aina tähän päivään asti:

- ennen kokematon päivittäinen väsymys, tuntuu että voisi nukkua koko ajan

- uupuneisuus, liittyen väsymykseen, tuntuu ettei jaksa tehdä mitään

- ruokahaluttomuus muuten, mutta hillitön makean (varsinkin suklaan) himo

- huimaus (voi johtua myös ruokahaluttomuudesta/syömättömyydestä)

- välillä etova olo

- janon tunne, vettä menee päivittäin 3-4 litraa

- tihentynyt virtsaamisen tarve (johtuen todennäköisestikin tuosta veden juonnista)

- turvotus, nestettä kerääntyy elimistöön

- vatsa löysänä

- tukkoinen nenä varsinkin aamuisin

- välillä kamalia vilunväristyksiä ja välillä on todella kuuma olla

- lämmöt olleet oviksen jälkeen pysyvästi koholla 37,2-37,4 asteessa

- mielialat vaihtelevat, itku ja alakuloisuus herkässä

- kohdun vihlaisut, jotka ajoittain säteilevät myös reisien sisäpinnalle

- alavatsalla tuntuu ¿repäisyjä¿ silloin kun nousee äkillisesti ylös tai kun vaihtaa makuulla asentoa

- rinnat ovat turvonneet

- jotkut hajut tuntuvat voimakkaina nenään

- nyt on lisäksi tullut myös tunne, että menkat alkavat ihan justiinsa, mutta eivät ole ainakaan vielä alkaneet!

Tällä hetkellä kp 27/26-32 ja oviksen perusteella odottaisin tätiä saapuvaksi viimeistään huomenna. En vieläkään rakentele pilvilinnoja, mutta pelottaa kyllä jos nämä nyt ei ole raskausoireita niin sitten on jotain vialla! Joten toivon suuresti että tämä kaikki olisi nyt sitä paljon toivottua...[/color]

Vierailija
6/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on Enskojen pinoissa nyt ollut, mutta johtuu varmastikin siitä, kun niin monella on alkukierto menossa.

Adette:Tervetuloa takaisin! Kokemuksesi on ollut varmasti todella raskas, mutta ihanaa, kun tulit takaisin joukkoomme! Toivotan sinulle pikaisesti uutta plussaa tai vois se täti ainakin kohta ilmestyä!

Titiuun oireilulistaa oli jänskä lukea! Suuren suuret peukutukset lähtee tästä nyt sinne! bdbdbdbdbd!!!!!!

LiVe:En osaa minäkään sinua oikein auttaa, kun itse en ole tainnut kertaakaan vielä ovista tuntea. Mutta voisin kuvitella, että eri kierroissa voi ovis erilailla oirehtia. Ja tosiaan ovis voi tapahtua vaihdellen puolelta toiselle tai aina samalta puolelta, jos toisessa munasarjassa on jotain häikkää.

Keijulle myös lähtetän aimo annoksen plussapölyä! Noin, viuh puhallan sen sinulle!!

Kaikille Enskoille Hyvää viikonloppua!

ON:Kp31/32-37? menossa. Ei oireita, ei tuntemuksia mahdollisesta raskautumisesta. Testit saa odottaa, nyt en aio ainakaan liian aikaisin testata! Viikon päästä pitäis olla viimeisimmästä nippailuista (jotka saattoivat olla ovista) se pari viikkoa, joten silloin voisin testata. Ovistikkujen mukaan huomenna ois kaks viikkoa vahvasta viivasta aikaa, mutta tosiaan epäilen ettei ovista kuitenkaan silloin ollut, koska viiva ei ollut aivan yhtä vahva. Sekavaa, mutta pointti oli se, että tätiä tässä nyt rauhassa odottelen!

Hoyt

Vierailija
7/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun omaa napaa.. tuossa aikasemmin olin varma että nyt se täti ilmesty sitten ihan varottamatta, mutta eipä se sitten sitä vielä ollutkaan. Tiputtelua on vähän mutta ei mitään kunnolla,ei edes niitä normaaleja kipuaja joita on. höh. no kai se täti tässä lähiaikoina sitten saapuu ihan oikeasti.

ähh.ei tästä mitään tule.. kaikkea oli mielessä mutta mitään en enää muista. no jos jatkais herkuttelua ja ottais vaikka lasin skumppaa..

Vierailija
8/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään ollut ihan aurinkoista, eli meidän grillauskin onnistui oikein hyvin! (kiitokset vaan Anitahille, jos pidit sateen siellä ;) Sen verran kyllä tuulee että sisällä piti syödä, mutta saatiin kumminkin ruuat laitettua. Pitäis varmaan munkin vähän siivota, mutta ei nyt oikein kyllä nappais...

Oona: Toivottavasti viikonloppu on ihan täditön!!

Ninca: Ihanalta kuulosti tuo sinun plussauutisen kertominen miehelle :)

Dese: Minäkään en nyt kyllä ymmärtänyt miksei työkaveri vois lähteä sinne reissuun vaikka raskaana oliskin. Omituinen tapaus!

Killa: En oo sen tarkemmin vielä miettinyt testauspäiviä. Kai tässä vielä yli viikko pitäisi kärvistellä¿ Mä mietin kyllä hetken tota sun salillista punkkua! Että onko se jotain pääkaupungin kieltä vai miks en ymmärrä ;) Hih.

Live: Pidetään peukkuja että ossi olis nyt kohdallaan! Paljon peittojen pöllytysintoa sinne! Ovisoireissa en minäkään mikään asiantuntija ole, ja mulla tuntuu jonkun verran vaihtelevan nuo oireet ainakin vielä. Mulla on sellaista pientä kipuilua vähän pitkin kiertoa, eli siitä en kovin hyvin pysty ovista tunnistamaan. Paremminkin limoista ja sit siitä kipuilun määrästä oon yrittänyt päätellä. Ei tästä kyllä tainnut olla sulle hirveästi apua :)

Keijulle onnittelut painon pudotuksesta! Hieno homma! Me taidetaan näköjään päästä piinailemaan samoihin aikoihin¿!

Adette: Tervetuloa takaisin! Hyvä että olet jo paremmalla mielellä uutta yritystä aloittamassa. Toivotaan että joko plussa tai täti ilmestyisi nyt mahdollisimman nopeasti!

Titi: Aika hurjilta oireet kyllä kuulostavat. Toivottavasti olisi nyt kyse sitten raskautumisesta!

Hoyt: Vai kylmähermoisesti meinaat testejä pantata ;) No ei kai, hyvähän se vaan että ei turhaan hötkyile, niin kuin eräskin Heppa yleensä aina¿ Lähetän sinne tädinkarkoitussäteitä!

Emka: Ehkä se ei olekaan oikea täti?? bdbd Herkut ja skumppa kuulostaa hyvältä¿

).( Nyt on alkanut ihan samanlaiset kipuilut alamahassa kuin viime kierrossakin. Silloinhan olin ihan innoissani, mutta näköjään ne vaan mulla kuuluu tähän kierron jälkimmäiseen puolikkaaseen. Ärsyttävää! No onneksi ne ei kumminkaan kauhean kovia ole, ja yleensä tulevat vasta iltapäivällä, eli hyvin niiden kanssa pärjää.

T: Meriheppa (kp 22/31-38)

Vierailija
9/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä siis äsken ovistestin ja viivat tulivat yhtä vahvoiksi.. Eikös se nyt sitten meinaa, että parin päivän sisällä se ovis pitäisi tapahtua? Tämä oli viides päivä, kun testailin ja kaikkina muina päivinä testiviiva on jäänyt hyvin hailakaksi.. Taidan kuitenkin vielä muutaman päivän testailla, jos vaikka vielä vahvistuisi. Ohjessa muistaakseni oli, että testi viivan pitäisi olla vahvempi, kuin kontrolliviivan.. No, mutta arvatkaas mitä meillä kohta saunan jälkeen tehdään..?!? ;)

-Innosta sekaisin oleva Saikku-

Vierailija
10/27 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=4]♥[/size][/color]

Ihanan positiivisella mielellä viikonloppupinoiltu täällä! Hyvä tytöt!

Live ja Saikku on bongannut oviksen! Onnea siitä! Nautiskelkaahan siis viikonlopun hellyyshetkistä miehuuksienne kanssa!

Hoyt: jänskitää, voi kun se olisi sun vuoro plussata! bdbdbd!

Titi: Sua riepotellaan oireitten kanssa, oih voih, koeta kestää. Täältä peukutellaan plussaa! bdbdbdbd!

Heppa: Sullekin tilataan plussa ja oitis!

Adette: Tervetuloa mukaan, ei sua olla unohdettu! Palstailehan voimavarojesi mukaan! Plussatuulia!

Keiju: Onnea kilojen karkoituksesta! Ja plussatuulia sinne! Ihanaa, että olet löytänyt oviksen! Tuo varmasti mielenrauhaa ;)

Emka: Vitsit, että tekisi mieli kilistää skumppaa! Vaan ei ole nyt mistä ottaa¿;)

Itse olen viettänyt yksinäistä hemmotteluiltaa. Keitin kaakaota ja nautin sitä suklaan ja suklaakeksien sekä sokerikorppujen kera ja katsoin videolta Pieni suklaapuoti-elokuvan. Olipa ihanaa fiilistellä villatakkiin, villasukkiin ja vilttiin sonnustautuneena, pehmojellona kainalossa! Huomenna voisi sitten olla vähän virkeämpi ja vaikka reippailla, kun on poutaa luvattu!

Ihanaa lauantai-iltaa ja leppoisaa sunnuntaita enskaliinit!

nellamaija

Vierailija
11/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Täällä yksi yökyöpeli! Tätiä ei ole vieläkään näkynyt... Väsyttää aivan sairaasti, oltiin tuossa kaverin luona ja mies päätti nyt sitten lähteä vielä baariin. Itekin pari siideriä join mutta en uskaltanut/jaksanut baariin lähteä. Josko nämä minun oireet kerrankin olisi sitä mitä toivotaan... Mutta nyt unten maille. Palaan aamulla![/color]

Vierailija
12/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille.. aamusta näin aikaa kä' ydä täälä ennenkuin lähen tapaamaan kaveriani jolla on laskettu aika ensi kuussa. harvoin käy täälä kun asustelee kauempana,.

eilen illalla antoi jo oireita et menkat oliskin tulossa piakkoin. aina vessassa käydessä näkyy sitä punaista väriä mut ei vielä hirveesti ,mutta eiköhän ne tästä ala kunnolla piakkoin. ihanaa ku kerrankin toivoo et ne alkais jo...

mut mukavaa sunnuntai päivää kaikille ja paljon plussasäteitä !!

adette

Vierailija
13/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Mikäs syysmasis tänne on iskenyt kun tuntuu että saa palstailla lähes itsekseen?! Hmm. No te jo tiedätte minut, että enhän minä oikeasti malttanut olla testaamatta. Hölmö taas oli kun testasin näin aikasiin, eli testasin siis tänä aamuna ja testi oli verkkoapteekin [b]FindOut Pregent Stick[/b]. En tiedä sen herkkyyttä kun sitä ei missään lue, mutta sain taas aikaan vain harmaan viivan kontrolliviivan viereen, ihan niin kuin edellisessä kierrossa [b]Aconin Early Detectionilla[/b]. Eli viivanpaikka näkyy tästäkin testistä löytyvän. Tänään nyt pitäis sit oviksen perusteella sen tädin viimeistään saapua. Pelottaa kyllä kuinka käy. Ei sitä vaan osaa näin loppukierrosta olla tyyni vaikka kuinka yrittää... Ja oireita kun on siis vaikka muille jakaa... Yritän kaikin keinon harhauttaa tädin, ettei se vaan tulisi ollenkaan![/color]

Vierailija
14/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräpäivä koittanut!!!Tulin huiskuttaa vanhoille piinakamuille moolille,Killalle,Naksulle,Oonalle ja muille karvaturreille!!!!

Oma olo aika kehno paineitten ja lääkityksen takia,tiistaina taas poliaika jos ei tapahu mitää enne sitä ja sillo joudun kuulema melko varmasti jo jäämään sisälle.Torstaina meinasvat jo pistää osastolle mut pääsin onneks viel kotii.

Plussaonnee kaikille!!!

-Pepsi ja Villipylly rv40+0

Vierailija
15/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiljaista täällä juu. Täytyy kantaa oma korsi kekoon jotta saadaan viikonloppupinoon pituutta!

Titi-uun puolesta jännittää!! Jaksamista, kärsivällisyyttä ja plussaonnea - eipä tässä muuta voi toivottaa! Ja kaikkea samaa myös Hoytille, ja oliko vielä muitakin?

Pepsimaksillakin vaan piina jatkuu. On tää kummaa, kun on koko ajan jos jonkinlaista piinaa... Ja tuskin loppuu vielä siihen synnytykseenkään, ainakin teini-ikä taitaa aina välillä olla vanhemmille jännittävää aikaa...

Adette tervetuloa takaisin!

Live, Saikku ja Keiju oli ovisbongareita. Ovisoireista en valitettavasti osaa sanoa mitään, mä luulen että mulla joko ei sellaisia ole, tai sitten ei ole koko ovista... Limat on tosi selkeät, mutta esimerkiksi ovistestit on aina just sitä " ehkä yhtä vahvat viivat" -meininkiä.

NellaMaijalla oli ihana la-ilta! Tuollaisia kyllä tarvitsee jotta jaksaa taas arkea ja sen hektisyyttä. Itse olen vähän kipeänä, eikä eilen veto riittänyt kans muuhun kuin videoiden katsomiseen. Toisaalta on ihanaa hyvällä omallatunnolla vaan löhötä sohvalla, mutta voisihan sitä tervekin olla. Tunnollinen työntekijä sairastaa kuitenkin näköjään viikonloppuna... jaksaa sitten taas maanantaina raataa.

Kp 12 menossa, ja kun ovis (jos sitä siis on ollutkaan) on ollut yleensä tuolla 17-22 kp:n kohdalla, niin vielä ei ole odotuksia suuntaan tai toiseen. Meidän ensikäyntiaikaan lapsettomuusklinikallekin on aikaa enää kolmisen viikkoa. Tieto siitä, että aika on olemassa ja tulossa, kyllä rauhoittaa mieltä - on helpottavaa ajatella että saa antaa huolensa jonkun asiantuntijan käsiin.

Rentouttavaa sunnuntaipäivää enskoille!

-bianco

Vierailija
16/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla ilmoittautumaan ettei mene koko viikonloppu pinoutumatta :)

Väsyttää etten jaksa kommentoida ketään... vilkutukset kuitenkin kaikille *vilkvilk*

).( täti senkun jatkaa kylä reissuaan...inhaa kipuilua aina öisin, päivälle ei mitää kipuja yöllä sit juilii ja vihloo senkin edestä. Miehen kans aika paha kriisi meneillään...blaah. Tekis mieli ottaa kamat ja koirat ja lähtee muutamaks viikoksi hermolomalle jonnekin hevonkuuseen :(

Huomiseen...

-apila

Vierailija
17/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei enskat!

Hiljainen viikonloppu tuntuu olevan :) Mahdolliset ovisoireet, joita perjantai-iltana oli, ovat kadonneet :) Jos se tosiaan oli ovis, niin menkkojen pitäisi alkaa miehen syntymäpäivänä - vähänkö olisi ihanaa tehdä plussatesti hänelle lahjaksi :)

_apilalle_ tsemppiä parisuhteiluun! Kriisejä tulee ja kriisejä menee. Toivottavasti teidänkin on pian ohi :)

*vilkutuksia* koko porukalle!

Vierailija
18/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi unohtua! Toivottavasti viivat vielä ilmestyy, bd. Aikamoiset oireilut kuitenkin alla :)

Vierailija
19/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan pitkästä aikaa ja vauvahaaveilua en ole unohtanut. Pidin vähän aikaa taukoa ja yritin saada selvyyttä omiin ajatuksiin, työkuvioihin jne..Nyt siis yritys edelleen menossa.

Titi-uu: Plussasäteitä, kuulostaa hyvältä tuo sinun oireilu, jospa muuttus vielä plussaksi! Toivotaan kovasti!

Muille plussasäteitä myös!

ON: pillereiden jälkeen kierto ollut 45, 39, 39 ja kappas kummaa pari viikkoa sitten kiertopäivänä 31 alkoi pieni vuoto. Ihan vähän veristä vuotoa ja lakkasi sitten kahdeksi päiväksi. Tämän jälkeen alkoi kunnolla " kuukautiset" , oli mahakipua ja oksetti ja yhtenä aamuna melkein oksensin työpaikan pihalle...noloa. Vuotoa kesti yhteensä (jos lasketaan nuo vuodottomatkin päivät) 10 päivää. Ei koskaan ole näin käynyt. Olisiko voinut olla keskenmeno? Raskaustesti näytti negaa...mutta omasta mielestäni löysin haalean viivan joka oli sitten kai viivanpaikka. Nyt testit aivan puhdasta negaa. Osaisiko joku sanoa tähän asiaan jotain? Onko saman kokeneita?

Vierailija
20/27 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030] Pepsi: Hitsi et aika menee nopeesti! Mä just eilen mielestäni katsoin, että 38+jotain, että vielä viikko aikaa... No, kohtahan neiti/herra menee jo kouluunkin!! :) Oot ajatuksissa joka päivä ja toivon sulle ihanaa synnytyskokemusta kun aika koittaa!! Kerro heti Villikselle terveisiä! [/color]

ON: tättärää ei vieläkään näy, eikä tuntemuksiakaan suuntaan tai toiseen. Huomenaamulla puhuin testaamisesta, mutten taida ehtiä tänään testiä ostamaan.. Tänään siis kp 28/25-28.

Titille vielä *bd*!

Oon@