Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** 3-KUUMEILIJAT, VKO 15 ***

07.04.2008 |

Uudelle viikolle aloitus!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei niin ruusuisesti alkanut viikko! Täti teki eilen tuloaan ja nyt sitten asettui taloksi...

Ei muuta ku masentaa!

mp73, yk 18, kp 2/??30??

Vierailija
2/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta eikä ihmeellistä; kp on nyt 3 ja vuoto edelleen päällä (tosin hyyyvin niukkana) - samalla oksettaa ja olo on heikko.

Voi harmi, mp73, otan osaa tädin vierailusta =o/ - seuraavalla kierroksella paremmalla onnella sitten, eikös vaan =o).

Itse yritän tsempata itseäni koko ajan siten, että kevät on päällä ja kesä tekee tuloaan; olisihan se mukavaa, jos tänä kesänä pääsisi istumaan terassille (edes muutaman kerran!) ja muutenkin nauttimaan lämmöstä ilman sitä vessan pöntön vierellä kykkimistä (olen nimittäin oksentanut molemmista meidän tyttäristä rv:ltä 6 rv:lle 20 saakka). Ja kummastakin heistä olen ollut raskaana juuri kesän ajan (esikoinen syntyi syyskuussa ja kuopus tammikuussa).

KYSYMYKSIÄ UUDELLE VIIKOLLE =o):

Mihin vuodenaikaan teillä muilla ovat edelliset vauvat syntyneet? Piditkö siitä vuodenajasta saada lapsi? Mikä olisi mielestäsi paras vuodenaika vauvan syntymälle?

Omasta mielestäni juuri syksy olisi kaikista ihaninta aikaa pienelle vauvalle - siihen jos tähtää, tässä on siis vielä ruhtinaallisesti aikaa joulu- / tammikuulle, milloin sitten " kannattaa" raskautua ;o).

Näissä mietteissä tänään, Uppis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Pahoittelut tädin saapumisesta. :( Eikun häntä nyt vaan pystyyn ja seuraavaan yritykseen. :)) Peukutuksia! =)

Omaa napaa: Ovis luultavasti hyödynnetty viikonlopun aikana. Sen takia siis luultavasti, kun en noilla Fertestin ovistikuilla löytänyt ovisplussaa. Mutta selvästi viikonloppuna jomotteli kohdun puolelle ja ovislimaakin oli (sori). Sain noilla ovistiukuilla vaan puoliksi vahvaa viivaa, vaikka testasin sekä aamulla että illalla. Lauantai iltana sain jo vähän tummemman testausviivan, mutta nyt vaan haalenee. Tänä aamuna testasin vielä, mutta näkyi vaan haaleana. Ja eilen ei kunnolla näkynyt edes kontrolliviivakaan ekan 3 min. aikana... Jotain vikaa?? Mutta luulisin, että ovis tapahtuu tänään tai huomenna. Nyt on selvästi tänään ovislimat loppumassa. Enkä kyllä jaksaisi enää puuhaillakaan. Eilen tuntui jo pakkopullalta tämä touhu. :/ Yritykset jää taas näihin kp 12 ja 13 varaan. En vaan huvita enää. Harmi kun tuo ovishuippu ei selvinnyt. Ja nyt istuessa tuntuu jomottelua oikealla. Hmm, siitä piti vielä kun lauantaina jomotti kovastikin oikealle puolelle ja illalla jomotus helpotti, mutta silloin niinkun kramppasi oikealta puolelta... Mitähän se oli?? Munis irtosi? Mietin vaan.

Joku kysyi missä kuussa laspet on syntyneet (en muista nyt nimimerkkiä, sori!):

Meillä on eka poika syntynyt heinäkuussa. Silloin oli älyttömän kuuma. Mutta toisaalta oli valoisaa eikä tarvinnut pukea vauvalle niin paljon päälle.Loppuraskaus vaan ei ollut kivaa, kun yöllä olin aina ihan hiessä.

Toinen poika on syntynyt syyskuussa. Silloin oli vielä aurinkoista ja aika lämmintä, mutta pian tuli jo sateet. Ja kun väsymystä oli jo muutenkin, niin harmaus (sää) ei ollut hyväksi. Mutta elokuu ehkä olisi ollut parempi syntymäkuukausi, kun olisi ollut pidempää valoisampaa. Itse ajattelen, että kevät olisi ehkä hyvä aika syntyä, kun ei ole kuuma ja eikä pakkastakaan enää ja jo valoisampaa. Tai sitten aikainen syksy. Vaikka itsellä olisikin nyt la 30.12. :) Mutta toisaalta sekin on aika jännää, että meneekö synnytys uuden vuoden puolelle vai syntyyko esim. uuden vuoden aattona. :)

Tsemppiä kaikille!! =) Ja hyvää alkuviikkoa!

kp 14/27-30, yk 8

Vierailija
4/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua; minulla oli kuopuksesta juuri tuo tilanne, mistä juttelit - la oli 31.12.2004 ;o).. niinhän siinä sitten kävi, että tammikuun puolelle mentiin. Mikä oli kyllä ihan odotettavissa ;o).

Peukut pystyssä, että viikonlopun aktiviteetit olisivat tuottaneet tulosta =o)!

Uppis - jolla on nyt (saikulla) aikaa roikkua täällä kommentoimassa ;oD, ja jutustelemassa!

Vierailija
5/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsä sää... Välillä tulee räntää ja välillä vettä, on niin harmaatakin!

Uppo-Nalle2: kysyit lasten syntymistä.

Meillä esikoinen syntyi helmikuussa. Tammikuussa oli ihan tosi kovia pakkasia (siis -35 tai jotain...) enkä tietenkään mahtunu mihinkään toppavaatteisiin! Oli tosi pitkiä päivät neljän seinän sisällä, kun ei voinu nenäänsä ulos pistää ja mies oli töissä. Kuitenkin sitten vauvan synnyttyä päivät alko pidentyä ja lämmetä, niin siinä vaiheessa kun alettiin enemmän tehdä vaunulenkkejä, niin oli jo tosi kivoja ilmoja ja kevät teki kovasti tuloaan.

Kuopuksen laskettuaika oli elokuun lopussa, mutta meni syyskuun puolelle. Sinä kesänä heinä-elokuu oli puolestaan tosi kuumia. Minä lyllersin valtavan vatsani kanssa ja hikoilin... Yöt oli yhtä tuskaa! Syksy jatkuikin sitten vielä aika kuivana ja lämpimänä, vasta muistaakseni marraskuussa alkoi enemmän sataa. Oli kiva, kun ei ollut liian kuuma ulkona, mutta kuitenkin lämmin, että enemmän saatiin ulkoilla kuin jos olisi ollut sateinen syksy.

En tiedä, kumpi oli parempi, molemmissa puolensa... Nyt vaan tuntuu, että jos saisi ylipäätään vauvan, syntymäkuukaudella ei niin väliä! (Kun alettiin yrittää elokuussa oli ajatuksena, että olisi kiva saada vauva alkukesään. Olisi isäkin voinut pitää isyysloman ja kesäloman peräkkäin! Mutta eipä se nyt käynytkään niin helposti...)

).( Clomi-kuuri siis takana, ja torstaina aika gynelle, että katsotaan ovuloinko niiden avulla... Vähän jännittää! Jotain ne clomit on saanu aikaan, kun tuntuu että alapää on kosteampi kuin normaalisti... Oireet on kyllä sellaiset, että ovulaatio olis lähestymässä. Ja kieltämättä seksiäkin tekee nyt enemmän mieli kuin aikoihin (välillä on jo tuntunu pakkopullalta), vai liekö sitten joku psykologinen vaikutus, kun tuon kuurin olen syöny! Toiveet on toistaiseksi aika korkealla... Toivottavasti ei tarvi tulla kolisemalla alas!

Mimmi75, kp.10/28(?)

Vierailija
6/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin täytyy myöntää, että eilen illalla jo käytiin miehen kanssa keskustelu siihen suuntaan, että Clomit kehiin myös (Terojen lisäksi), jos emme nyt syksyn ja alkutalven aikana ala odottamaan sitä kolmatta vauvaa - vaikka tähän asti olenkin ollut sitä mieltä, että Teroissa kulkee minun rajani noiden hormoniapujen suhteen =o/.. kummasti tämä vauvakuume muuttaa ajatuksia.

Lisäksi vielä Mimmin positiiviset kokemukset! Minäkin täällä (vahvasti) mukana jännitän tätä kiertoa; olisihan se aivan mahtavaa kuulla sinulta nyt tärppiuutiset tämän kierron päätteeksi - antaisi meikäläisellekin toivoa, niin samanlaisessa lähtötilanteessa me näitä kolmansia vauveleita kuumeilemme ;o). ~~~~ Plussatuulia ~~~~ lähtee siis täältäpäin aimo annos sinun suuntaasi!!

Uppis *jolla on nyt selvästikin aivan liikaa luppoaikaa - ja loputon into keskustella näistä asioista!*

Vierailija
7/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi auringosta tykkääville (kyllä minäkin siitä itse asiassa pidän), mutta näin kevätaikaan on mukavaa kun pölyt vähän laskee. Kesällä asia erikseen.

Mp73:lle harmittelut, kurja se täti, kun luuhaa aina muiden nurkissa. Onnea ensi kiertoon!

Uppo-Nallea piristi ajatus kesäterasseista - minä olen jo niin höyrähtänyt, että edes se ei piristä tässä vaiheessa. Toivon kovasti pikaista raskautumista. Tämä liittyy tavallaan Uppo-Nallen kysymykseen: minulla niin paha astma, etten voi kuvitella, että vauva syntyisi keväällä, huhti-toukokuussa. Eli jos ei nyt pariin, kolmeen kuukauteen tärppää, täytyy pitää väliä, ettei LA osu sinne kevätkuukausille. Mutta syksyvauvakin on kyllä ihana.

Meillä esikko on syntynyt kesäkuussa, se oli mielestäni vähän hankalaa, kun oli kova helle eikä oikein tiennyt miten pukea pientä vastasyntynyttä. Toppasimme raukkaa aluksi aivan liikaa, lopulta oli pelkässä vaipassa! Kuopus syntyi sitten lokakuussa ja se oli mielestäni aika mukavaa aikaa, vaikka loppuraskaus kesäkuumalla oli aika rankka. Mutta melkein samaa mieltä Mimmi75:n kanssa, että kunhan joskus syntyisi, niin hyvä olisi..!

Itse olin saikulla viime viikon ja tänään totesin, että on se hyvä käydä välillä töissäkin, saa muuta ajateltavaa. Ennenkin olen huomannut, että täällä palstailu saa kuumeen nousemaan ihan omiin korkeuksiinsa. Mutta pakkohan tänne oli töiden jälkeen kuitenkin heti rynnätä... :)

Mukavaa alkuviikkoa!

Hilpsu

Vierailija
8/64 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen on syntynyt heinäkuun lopulla ja se loppuodotus oli tosi tuskaa, kun oli niin kuuma kesä. Ja toinen tyttö on syntynyt lokakuun alkupuolella....se oli ihan kivaa, mutta kyllä se kesä oli hieman tukala myös. Jos kolmannen saisin, niin kuukaudella ei tosiaan ole mitään merkitystä, mutta olishan se kevätvauva vaihteeksi kiva. Tosin voi tulla ongelmia toppavaatteiden kanssa, mutta.....

Unelma08

Vierailija
9/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hätäilin tuon ovisplussan tulemisen kanssa... Eli tänä aamuna oli lähes yhtä vahvat viivat, että varmaan tänään tai huomenna ovis tapahtuu. Liian myöhään näillä kp:llä? Siis jos on kp 15 tai 16/27-30. Eilen kp 14 sain vielä miehen kellistettyä petiin vaikka ei niin hirveästi enää huvittanutkaan. Nyt en kyllä enää jaksa! Olisi pitänyt varmistella vielä tänään, mutta ei kunto enää kestä. ;-)

Puuhailua siis kp 12, 13 ja 14, joten eiköhän se saa nyt luvan riittää.

Täytyy mennä katsomaan mitä poika tuolla puuhailee. Palataan! =)

Vierailija
10/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hoksasin, että mullahan on (ehkä) menossa piinaviikko =) kp 24, nimittäin. Eilen kävin verikokeessa ja siitä katsotaan progestroniarvo, kertonee kai, että onko ovulaatiota ollut?

Jotain erilaista on ollut, sisäisesti olen ollut kovinkin kostea ja limainen jostain kp 13 alkaen, tiedä sitten meinaako se yhtään mitään. Tällä viikolla kai saan tulokset tuosta ja ehkä ajan lääkärille, pari kiertoa vielä voisi clomeja syödä mutta katsellaan, itse alan olemaan siinä tilanteessa, että voisin unohtaa koko jutun jos saisin teroluteja tms jos kierto venyy niin voisi ottaa sitten niitä, ettei tule se kauhea hormonipakkaus tai mikä lienee, mutta ei ole kiva kun rinnat on kolme viikkoa ennen menkkoja kipeät =/

En jaksa edes piinailla, ei mulla itseasiassa ole edes yhtään testiä kotona joten eivätpähän häiritse jos viikkoon ei tätiä näy niin sitten voisi testailla jos on oireita tai siis pakkohan mun on jos ei tule tätiä eikä plussaa niin pitää taas soittaa lääkäriin.

Muihin asioihin, joku kyseli milloin vauvat on syntyneet. Meillä esikoinen lokakuussa (alkupuolta) ja se oli oikein mukavaa aikaa ja ensimmäinen kesäkin sujui jo kivasti kun tyttö ei vielä karkaillut hirveästi =)) Viihtyi siis vaunuissa hyvin kun oltiin menossa.

Poika on taas syntynyt huhtikuussa ja kesä oli kovin kuuma, vaipassa mentiin siis monet päivät mutta toisaalta. Mutta hyvin sujui tuokin kesä kun vaatetuksen sai kohdalleen, olihan se alkuun omituista kun ei osannut laittaa lapselle tarpeeksi vähän päälle =) Kumpaankin olen oikein tyytyväinen. Mulle olisi varmaan pahinta olla heinä/elokuussa ihan viimeisilläni raskaana se voisi olla tuskaista, siis jos on hellettä, Suomen kesästähän ei voi olla koskaan varma.

Sellaista täällä =)

Rilla-ma-rilla kp 24/ 26->

Mimmi oli tehnyt esittelyistä kivan, kuinka noita värejä ja muita saa noihin? Mua vaan ihmetyttää vallan kovasti?

Vierailija
11/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa, kun tärppiä ei vaan kuulu, vaikka sitä olisi jo pitkän aikaa toivonut ja yrittänyt =o/ - tuetaan me täällä toisiamme; on kuitenkin lohdullista tietää, että löytyy muitakin, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa.

On mukava, kun saa jakaa näitä asioita teidän kanssanne =o).

Ps. Vaihdoin nickiä; uppo-nalle2 eli Uppis tunnetaan nyt nimimerkillä: IdaSerafiina (meidän esikoistyttären nimi - terveisiä vaan tutuille ;o)!)

Vierailija
12/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski hirvee vilu just! Jos olis flunssa tulossa, tädin sijaan?? :) Kp olis 28, siis jos nyt lasketaan ekasta tuhruvuodosta edellisistä menkoista.

Mutta ei kyllä tarttis testailla vielä viikkoon. Kierto on välillä ollu tuskaset 34. Mieli kyllä tekis mieli ostaa yks ihan pieni raskaustesti.. Yks vaan!

Nenä on tukkonen (flunssaako), ja mahaa välillä viillelly ja sen semmosta joka voi johtua taas muustakin kun mistä haaveilen. :(

Tylsääkin tylsempi yövuoro tän viikon, kamalaa kun joutuu oleen ajatuksiensa vanki ja just näin piinaviikolla.. Pistää ärsyttämään.

Nyt olis ihan kohtuuton himo syödä meetwursti-jätski sekotusta, tarttee lähtee ostoksille. Jos menis nappaan sen raskaustestin samalla?? :D Ihan vaan itteni kiusaksi..

Mut hei, kivaa sateista tiistaita kaikille! Kumpparit jalkaan ja reippaasti hyppiin vesilätäköihin!

Vierailija
13/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille!!

Laskiaispulla: sun teksti oli kuin suoraa mun suusta... menossa kp24/ 25-34. Oireita on ollut jo montamonta päivää... tosin mieliala meni toissapäivänä sellaiseksi että taitaa täti koputella ovelle piakkoin, vähän meni toiveet... Mutta muuten ihan sama, flunssaa, palelee, vatsan viiltelyitä (+nivusten) jne... kaikkia ihania kuvitelmia pää täynnä joita yritän sitten huitoa sivuun.

Olen kans lähdössä kaupungille ja tekis niin mieli jo hakee testi... mutta ei vielä, odotan perjantaihin ja sit vasta. Pippalot tiedossa lauantaina niin voi ainakin rauhassa juhlia sitten... Tosin mä aina ajattelen että koska jännitän niin paljon tädin tuloa että se ei kiusallakaan tule niin ehkä se tulis nopeempaa jos testaan ajoissa? Loogista...? :-)

Lasten syntymävuodenajoista vielä... meillä esikoinen on syntynyt syyskuun alussa, kakkonen lokakuun alussa (vuoden välein) molemmista makasin noin kuukauden sairaalassa petipotilaana raskausmyrkytyksen takia joten ei ollut ainakaan vaatevalintaongelmia :-) Mä ajattelisin myös että ehkä kevät vauva olis kiva kun olisi valoisaa ja aurinko alkaisi pilkahdella. Molempien lasten jälkeen kun kärsin jonkunlaisesta masennuksesta niin ei se syksyn pimeys siihen ainakaan auttanutkaan.

Mutta nyt takas töihin... Harmitukset tädin kiusaamille ja plussatuulia muille!

Vierailija
14/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn myös teidän muutaman piinailijan joukkoon. Menossa kp 26/? Ei siis aavistustakaan kierron pituudesta kierukan jälkeen, mutta ennen lapsia ollut todella sekava, vaihdellut välillä 20-40pv. Minkäänlaisia raskausoireita ei kyllä ole ja sen muistan, että molemmista edellisistä tajuton palelu alkanut jo ennen plussaa. Myös väsymys ja rintojen arkuus olleet selkeät oireet. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, vaikka oviskin taisi mennä sivu suun:) Yksi testi on laatikossa valmiina, mutta pakko ainakin viikonloppuun odottaa, jollei sitä ennen mitään tapahdu.

Meillä toinen lapsista syntyi syksyn alussa ja toinen keskellä kuumaa kesää. Kesävauva oli helppo, mutta loppuraskaus karsea. Syksyvauvan kanssa ulkoilut olivat vaikeampia säiden takia ja sitten tuli pian talvi ja pakkaset. Jos valita saisi, niin luulen, että kevät olisi ihanaa aikaa. Pääsisi helposti ulos ja saisi nauttia valosta. Kaikissa vuoden ajoissa varmasti puolensa.

Tsemppiä piinailijoille ja tietysti muillekin! Aurinkoisempien päivien toivossa,

Unelias

Vierailija
15/64 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun koko ajan sataa tai kai se toisaalta hyvä, puhdistaa vähän ilmaa. Onneksi ei meillä allergioita.

Täällä kyseltiin lasten syntymäkuukausia. meillä ensimmäinen loppusyksystä. Oli siinä mielessä vähän kurja kun oli kovin pimeää ja synkkää ja mieli heitteli imetyshormonien kourissa. Pikkukakkonen syntyi loppukesästä, loppuraskaus kuumana kesänä HUH HUH, mutta vauvelin kanssa oli mukavaa lämmin loppukesä. Pääsi uloskin heti sairaalasta kotiutumisen jälkeen. Minulla oli haaveissa jouluvauva, mutta se nyt ei sitten toteutunut, ellen sitten sattuisi raskautumaan tästä kierrosta (kohta puoliväli) ja vauva syntyisi pari viikkoa etukäteen...;) noo, olisihan se kevät vauvakin mukava tai oikeastaan mikä vaan kun nyt joskus tärppäisi! Plussatuulia kaikille piinailijoille! :)

Vierailija
16/64 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta pysyä poissa, mies rohkaisi nyt ihan kunnolla jatkamaan, just kun luulin ettei enää tule uusia yrityksiä. Munkin työuran kehittämiset lopahti alkujaan. Täti tuli eilen ja tänään järkyt vuodot, perhesuunnitteluneuvolaan täytyy olla yhteydessä jos sieltä jotain helpotusta tulisi näihin vuotoihin. Vauvaa nyt yritetään siis vähän paremmalla fiiliksellä, kun mie olisin jo luovuttanut, ukko ei suostu. :) On kiva tietää että on mukana tässä. Toivotan onnea kaikille yirttäjille ja plussanneille.

Vierailija
17/64 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta vaan kaikille. Olen tässä jo hetken lueskellut juttujanne ja viime kuussa kirjoittelinkin, kun oli niin merkilliset oireet (ilman vauvakuumetta), mutta tätsy kuitenkin porhalsi paikalle kellon tarkasti. Niin, siis mulla ei ennen näitä oireita ollut vauvakuumetta, mutta NYT ON!!! VOI JESTAS, että haluu vauvan. Tilanne nyt vaan on se, että ehkä sitten tosissaan vasta syksyllä. Nyt on pieni mahdollisuus, että saatais vielä jouluvauva, muta ei oireen oiretta ja olen melko varma, että ei.

Meillä on 2 typykkää, 2 vuoden ikäerolla. Ja nyt olis mun mielestä NIIN hyvä jatkaa tähän samaan putkeen se kolmas, mutta mies ei lämmennyt ajatukselle kuin hetkeksi (siitä tämä pieni jouluvauva mahdollisuus ;-) ). Sen tautta syssymmälle (ellen saa suostuteltua aiemmin...), että ehtisin järkevästi olemaan vähän töissä, kun olis tarvetta rahalle (no kelläpä ei...). Mutta, mutta, mutta...

Katotaas kuinkä tämän mamman käy...tuleeko todellinen jouluylläri vai mitä...

Meitin tytöt on syntyneet molemmat kesällä (heinä ja elokuussa) ja olen itse tykännyt hurjasti, kun on voinut heti mennä pihalle ja imettääkin on voinu pihalla. Ja sitten 1-v tienoilla ulkona liikkumisen opettelu on ollut taaperoiselle helpompaa, kun ei ole ollut enää toppahaalaria ja tumpuloita. Että siinä mielessä, jos vaikka loppukevään vauvaan tähtäis. Nimittäin (minäkö tarkkaan laskenut...) jos elokuussa raskautuisi, niin saisi mukavasti kesäkuuvauvan (sikäli mikäli mun kierto 28kp pysyy entiseen malliinsa kellon tarkkana). Niin, saahan näitä juttuja laskee ja suunnitella, mutta se onkin sitten toinen story, miten oikeessa elämässä jutut menee. Me ollaan kuuluttu niihin onnellisiin vanhempiin, joiden ei ole tarvinnut paljoa odotella, kun molemmat on saanu alkunsa ns. kerta laakista. Tosin mä tunnen ovulaation niin hyvin, että sekin tietty helpottaa hommaa. Mutta eihän sitä tosiaan elämästä koskaan tiedä.

No niin, tulipa romaani. Plussaisaa viikkoa toivotellen

Minni kp 28/28 ja ihan varmana tädistä

Vierailija
18/64 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jännittää..alkaako menkat vai ei.. nyt 29/28 ja ei menkkaoireita.. testin teen pe jos ei tätiä kuulu/näy!!

sais sit alkaa jos on alkaakseen!!:)

Vierailija
19/64 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se täti sieltä sitten... No, jos jotain positiivista haetaan niin se että nyt on ollut sitten kierto tasan yhtä pitkä 2 kertaa peräkkäin...

Nyt kyllä tikutan joka ikinen päivä jotta saan tietää ovuloinko ollenkaan...

Masiksen kourissa, Minttumii

Vierailija
20/64 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi masentaa tämä ilma ja toi vauvakuume valloittaa ajatukset kokonaan....ei meinaan millään pystyä ajattelemaan muuta...

Mulla on nyt kp 14..eilen illalla sitten sain miehen houkuteltua petipuuhiineli kp12..mulla ei ole selvyyttä nyt kierron pituudesta, mutta heitin kokeeksi kierron pituudeksi 30 päivää ovulaatiolaskuriin ja se antoi ovulaatiopäiväksi la 12.4....jos toi nyt millään pitää paikkansa, niin olisiko millään mahdollista että voisi tärpätä tolla kp 12 touhuumisella ????

Äsken kirjastossa erehdyin selailemaan kaks plus lehtiä ja se ei helpota yhtään tätä vauvakuumetta....päinvastoin yltyy vaan.

Unelma08