Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¿-♦-¿ 2009 Vauvatoiveet vko 15 ¿-♦-¿

07.04.2008 |

Huomenta rakkaat kotipinolaiset :) Tämä on pikainen kirjotus, koska koulu kutsuu aivan pian! :) Oli vaan pakko kommentoida niinkin " pöljää" asiaa, että PP, meillä on aivan sama menkkojen alkamis aika :D Mullakin pitäis alkaa menkat tossa ke-to :D Tosin jotenkin kummasti niitä sulle nyt toivon ajallaan, ja omalla kohalla toivon, et tulisivat sitten joskus vuoden päästä uudestaan vasta seuraavaks ;)

Huomenna on testauksen aika, vaikka ei ookkaan menkat myöhässä, olen utelias ;) Mitään oireita ei ole kyllä ollut, mutta eihän kaikilla niitä olekaan... Heh. Toiveajattelua. Mutta nyt aidan tosiaan kunnostautua ja siirtyä aamupuuhiin! Niin, ja tervetuloa uudet kuumeilijat munkin puolesta :D Kivaa saada uusia " kasvoja" tännekin :)

.:Narsku:. kp23/26-27 yk1

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, miten ei meinaa malttaa odottaa ekan yrityskierron alkua, vaikka ihan hyvin tietää että onnistumisessakin voi mennä vaikka kuinka kauan. No, nyt on kuitenkin käyty tarkastuksessa ja pari viikkoa joutuu vielä papan tuloksia odottelemaan. Samoihin aikoihin pitäisi tuon odotetun kierronkin alkaa, ja sitten tositoimiin pikkukakkosen yrityksessä. :) Pitäisi kai keksiä jotain muuta ajateltavaa, ettei ihan höpsöksi muutu. Onneksi sentään tuo esikoinen pitää äidinkin liikkeessä seisomista *muks kops* harjoitellessaan.

Pinkspinks: Samaa minäkin ajattelin, täällä viihdyn siihen toivon mukaan joskus koittavaan plussaan asti. Selkeää kun on sama oma kotipino eikä tarvitse pomppia kuukaudesta toiseen (minäkö pessimisti ;).

Mukavaa sunnuntaita kaikille kanssakuumeilijoille!

MilkaK

Vierailija
42/43 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin suutuspäissäni pitkän manauksen tänne ja sit menin ja painoin vahingossa peruuta! Huoh!! Oon vaan niin vihainen kun tässä taannoin kävin työhaastattelussa ja tänään sain tietää että en ole saanut paikkaa ja paikan oli saanut joku jolla paaaaljon vähemmän työkokemusta kuin mulla, siis vuosia vähemmän. Olen niin pettynyt itseeni ja koko työpaikkaan nyt ja on itseluottamus aika nollissa nyt. Eipä paljoa huvita mennä töihin puurtamaan :((

Mut toivotaan että saan ees raskaustestiin plussan tässä kuussa, se lohduttais paljon. :) ja onhan se niin että mikään maailman työpaikka ei mene perheen edelle, ainakaan mulla :)

Paljon plussatuulia ja onnea kaikille tasapuolisesti +++++++

@lise kp.12/32-33 yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt kun kävin manaamassa ja huonoa tuultani tänne parkumassa mutta helpottaa kummasti kun saa purkaa :)