¿-♦-¿ 2009 Vauvatoiveet vko 15 ¿-♦-¿
Huomenta rakkaat kotipinolaiset :) Tämä on pikainen kirjotus, koska koulu kutsuu aivan pian! :) Oli vaan pakko kommentoida niinkin " pöljää" asiaa, että PP, meillä on aivan sama menkkojen alkamis aika :D Mullakin pitäis alkaa menkat tossa ke-to :D Tosin jotenkin kummasti niitä sulle nyt toivon ajallaan, ja omalla kohalla toivon, et tulisivat sitten joskus vuoden päästä uudestaan vasta seuraavaks ;)
Huomenna on testauksen aika, vaikka ei ookkaan menkat myöhässä, olen utelias ;) Mitään oireita ei ole kyllä ollut, mutta eihän kaikilla niitä olekaan... Heh. Toiveajattelua. Mutta nyt aidan tosiaan kunnostautua ja siirtyä aamupuuhiin! Niin, ja tervetuloa uudet kuumeilijat munkin puolesta :D Kivaa saada uusia " kasvoja" tännekin :)
.:Narsku:. kp23/26-27 yk1
Kommentit (43)
Ilmoittelen vain että minut voipi poimia pois tuosta listasta :) Ajattelin kuuluvani paremmin tuonne 2010 puolelle :) Mutta puhkuvia plussatuulia kaikille ja jaksakaa haaveilla!!!
Naranja, jännittää puolestasi hirmuna!!!! Toivottavasti sun oireet/oireettomuus olis merkki jostain ihanasta ihmeestä.... :) TSemppiä huomiseen testailuun! Iiks:) Tarvii tulla kyl aamulla heti (tavoistani poiketen:D) tänne kurkistelemaan sun testitulosta! Toivon sulle (ja muillekin piinailijoille) tosi kovasti plussaa!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
tikru. vielä tylsillä 9/27-30 kp:llä
Menkat minullakin pitäis alkaa keskiviikkona. Eilen tuli vähän vaaleanpunaista limaa (sori), mutta nyt loppunut. Oireita on edelleen kaikenlaisia, saas nähdä onko oikeita vai taas mielen tepposia! Mutta yks päivä mies tokaisi, että taidat olla raskaana, kun haistat taas kaiken niin hyvin! Ja lähinnä just miehen hajut, eli raskaana ollessani hän haisee aivan kamalalle ja tekis mieli majoittaa koko äijä sohvalle yhdeksäksi kuukaudeksi... ;D Äsken sohvalla maatessa iski kamala LAUANTAIMAKKARAN himo!!?!
En tiedä maltanko odottaa testin tekemistä, luultavasti keskiviikko-aamuna teen sen tai viimeistään torstaina. Tosin tätä kuopusta odottaessani testi näytti pari viikkoa negaa, vaikka olin raskaana ja oireitakin oli rutkasti.
Mukavaa viikkoa kaikille ja plussauutisia myös!
Narsku: Toivon ihan hirvittävästi plussaonnea sinulle!! Päivystän minäkin sitten aamulla täällä sinun uutisia :) Hauska sattuma tuo meidän kiertojen sama tahti - kierron pituuskin näyttäisi olevan sama (minulla ~27), joten JOS teillä ei nyt tärppää (mitä EN todellakaan toivo!!) niin sitten jännäillään seuraavaa kiertoa samassa tahdissa :)
Minulla on suuren suuri ongelma, kun en osaa päättää tilaisinko pelkkiä ovistestejä vai paketin, missä on sekä o- että r-testejä... ;) Päätin jo aikaisemmin, että en varmasti testaan ennenkuin menkat on oikeasti myöhässä, eli ehdin kyllä sen testin käydä kaikessa rauhassa apteekista ostamassa... Mutta toisaalta, se testaaminen on kuitenkin osa tätä kaikkea hössötystä! Suuret on siis ongelmat täällä :)
Kaikkea sitä miettiikin vaikka yritys ei ole edes alkanut. Toisaalta, sitä vartenhan tämä palsta on, että kuumehouruiset naiset saavat purkaa tuntojaan aiheesta kuin aiheesta ;)
Narskun uutisia odotellessa,
-PP
On niin vaikeaa odottaa aamua :D Jännittää niin pirusti! Kävin jo täs illalla tua joulukuisissakin inisemässä, et just ku aamulla pääsin sanomasta, että ei oo ollu oireita, ni koko tän päivän on sitten alavatsaa juilinu oikeen silleen [b]kun-nol-la[/b]! Huh! Mutta se tuntuu sillä tavalla vähän erilaiselta, tai en ainakaan muista tällasta tietynlaista ihme " nippailua ja vihlomista" . Menkkojen kaa kipu on yleensä sellasta " koonaisvaltasempaa" . Äh. On tää vaikeeta. Ja koko ajan on sellanen olo, et keksin kaiken toivoessani sitä iki-ihanaa plussaa.. Nooh, huomenna aamulla selviää jotakin ehkä :D Aaaapuuuva, apuva apuva aaapuuuva!
Hauskaa, jos käytte huomenna kurkkimassa mun tulosta, oli se sitten positiivinen tai negatiivinen :) Kivaa, kun on näin paljon kanssajännääjiä <3 Kaunis kiitos myötäelämisestä kaikille!!! :) Ihanaa porukkaa täällä edelleen!
Siisa: Ei huonoja oireita, ei lainkaan ;) Kuulostaa oikeasti lähinnä vaan niiiin lupaavalta :) Testiä kehiin vaan, ei siinä mitään ainakaan häviä! Hehe!
tikru. Voi sinua! Kiitos kivasta kannustuksesta!! Sunkaan ei tarvii ku muutama hassu päivä ootella, ni pääset taas tikuttaan ovista ja harrasteleen petipuuhia, ei sekään paha oo ;) Ja piankos taas piinaviikot alkaa! Mä aina taustailen teijän tammimammoissa ja tsekkailen sun ja muiden tuttujen kuulumisia :D Se on hauskaa! Joten siellä sitten jatkossakin taustailen, MIKÄLI en nyt tipu sitten tässä parin päivän sisällä sinne teijän joukkoon! En kyllä toivo sitä, vaikka hyvää porukkaa siellä onkin! :)
Jaffa: Koitatte kato silleen olla ottamatta kauheeta ressiä. Salettihan se on, että on jännitystä ja pelkoa seuraavaks, kun raskaudut, mutta todennäköisintä on, että sillon se sitten jaksaa pysyä kyydissä loppuun asti :) Jossain kohtaa se pelkokin sitten hellittää ja sitä jaksaa taas nauttia masusta ja masuasukista - sen verran ku oireiltaan kerkiää ;) Mutta rennosti vaan, jos on kova himotus, ni touhuiluun vaan, mitä sitä suotta lykkäämään <3
PP: Juu, no näinhän siinä juuri kävis, jos tippuisin :D Se olis sinänsä kyllä aika hauskaa :D Mutta jostain kumman syystä tosiaan toivon saavani siityy tonne O-puolelle ;) Mä oon sitä mieltä, että raskaustestit mukaan vaan kotiin siinä paketissa! Mäkin aattelin aluks, etten todellakaan testaa ennen ku menkat alkaa, mutta tulin toisiin ajatuksiin :D Testaaminenkin kuuluu tähän kuumeiluun ja jänskäilyyn! Se on yks osa, joka tekee siitä jännempää, vaikka tuliskin nega :) Joten go for it!
Sen verran muuten sanon noista alavatsavihlasuista, että oudointa niissä on, et ne silleen säteilee etu- ja sisäreisiin :O Hui! Ehkä se niistä kivuista tekee juur niin erilaisia verrattuna siihen perus menkkajomotukseen... Niin, ja tissit on paisunu. Ne on sellaset hassun " kiinteet" siitä pinnasta, kun normaalisti on pehmeemmät. Mutta ei ne kipeet oo. Ja voihan sekin tietty johtuu tulevista menkoista... :D Nyt en kuitenkaan spekuloi tässä tätä sen enempää, vaan valmistaudun yöpuulle ;) Kuullaan huomenna taas, tyttöset ♥
.:Naranja:. kp24/26-27 yk1 (laiton aamul koopeen vahingos väärin.. :)
Hehe... Jaahas. Nyt kun osais sanoa. Ei tullut täysin selkeää negaa eikä kyllä positiivistakaan... Heh. Elikkäs: viiden minuutin sisällä siihen kontrolliviivan viereen ilmestyi [color=pink][b]AIVAN SAIRAAN HAALEA[/color][/b] viiva. Siis sen näki vain kunnon valossa tai kun käänsi testiä hiukan vinoon. Vein testin myös miehelle makkariin, ja kysyin, että näkyykö siinä yksi viiva. Se sanoi eka " joo" . Pyysin sitä katsomaan tarkasti, ni se näki myös sen ohuenohuen viivan.
Mutta että todella epävarma homma tämä on, en tiedä, jos se oli nyt sellanen so called viivanpaikka...? En tiedä onko niitä kotitesti.fi:n testeissä.. Enkä ees tiä miltä sellanen näyttää! Äh! Enivei, menkkoja siis on pakko odottaa, josko ne tulee tai ei tule :D Että tämä jännitys loppuu sitten viimeistään torstaina - uskoisin :D Mulla on vielä toinen testi, ja jos menkat ei ala, niin testaan sitten uudestaan viikonloppuna :)
Paljon kiitoksia tsemppauksista kaikille, palaan astialle kyllä ;) Ne juilimiset ja repimiset tuolta alavatsalta ei muuten ole loppunu mihinkään... Nekin toivottivat mulle hyvää huomenta heti, kun silmät avasin :D
.:Narsku:. kp25/26-27 yk1
Hienoa Naranja :) kyllä se viiva siitä vahvistuu. Ei se vielä kovin vahva voi ollakaan, kun kp:t on vielä nuo! Ei ne menkat sieltä ala, sulla on ollu hyvät oireetkin! Muutaman päivän päästä tulee jo kunnon viiva.
Piti heti aamulla tulla kurkkaamaan, mitä täällä on :)
T. Jaffa
onnea onnea täältäkin kautta!
paljon tarrasukkia matkaan! Mä aion tulla perässä plussa-tielle!! ;) tulkoon vaikka haamu... mut se tulee!
Ja MUUTKIN tulee sitten heti perässä kun " lupa" on!!! :)
******** tärppi-säteitä kaikille***********
-A78- oonpas mä nyt niiiiin varma... heh - no korkeelta sit tiputaan ja vähän nöyrempänä seuraavaan yritykseen. Sithän tulis se 2009 -vauva.
Hurjasti paljon onnea Naranjalle!!! Jännäsin kanssa sun puolesta heti aamulla kun heräsin ja oli pakko ennen töihin lähtöä tulla kurkkaamaan sun tilanne. Nyt kotona käväsemässä kun on papaan meno pian. Olen varma että viiva jo vahvempi parin päivän päästä . Ihanaa kun täällä kuuluu hyviä uutisia :)
Ja A78:lle tsempitystä, olen varma että säkin pääset tonne odotuspuolelle kohta siirtymään :)
Toivotaan parasta teille!
Mulla taas tihuuttaa aivan olematonta vaaleanpunaista limaa, joten taitaa täti tulla... Kaikista hienoista oireista huolimatta.. Katsellaan ja palaillaan astialle!
Mun aamu venähti pitkäksi, ja kun palstalle tulin niin mitä silmäni näkevätkään:DD
O N N E A Naranja!!!! Wau, toivottavasti, ja varmasti kyllä, sun haalea viiva jo huomenna on vahvempi!! Ihan uskomatonta... :) Olen tosi iloinen puolestasi!! :))
tikru.
Kp44 elellään, tätiä ei vaan näy. Tein äsken kaksi (!) raskaustestiä ja toinen näytti puhdasta negaa, toiseen tuli viivanpaikka, eli taitaa sekin olla nega:( testaan kyllä vielä ylihuomenna. Oireita on kyllä vaikka mitä, esim. hirvee nälkä heti aamusta, yleensä syön ensimmäisen kerran vasta puolilta päivin, huono olo myös aamuisin, ollu jo vknlopusta lähtien, alavatsassa juilii ja vihloo välillä ja tänä aamuna rinnat on tuntunu isommilta kuin ennen!
Tätioireita oli vielä viime viikolla, lähinnä yöaikaan, mahaa juili siihen malliin, että täti tulis, vaan ei tullutkaan! Hirveää tämä epätietoisuus...
Täytynee nyt sitten vaan odotella rauhassa, miten tilanne etenee.
Sori tää omanapaisuus, ressaa vaan niin hirmuisesti :S
Narskulle oikein paljon onnea plussasta :D :D kyllä se siitä vielä vahvistuu!!!
Ressi-Kitteni kp44 yk1
Peukutan ihan tosi paljon, että se viiva siitä vahvistuu parissa päivässä! Mieletöntä :)
Nyt mulla sitte katos muut ajatukset ihan täysin.. :)
ON: odottavan aika on piiiiitkäää, kp 16 vasta ja kymmenen päivää pitäs odotella tuleeko täti vai ei. Voi kun se ei tulis. Oviksen bongasin lauantaina, joten pitäis tulla ihan normi kierto. Onneksi.
PP, sullahan alkaa tositoimet ihan näillä näppäimillä kans :) onnea matkaan!! :)
Mukavaa tiistain jatkoa ja tsemppiä yritykseen ja yrityksen odotteluun! :)
Rhanna kp 16/26 yk1
Onneksi täti ei oo vielä ilmestynyt! Toivotaan että se plussa vielä pätkähtää tauluun!! bdbdbdb
Rhanna
Siisa: Sulle tulee plussa eikä mitään tätiä! Nuo oireet on niin selvät! Itsellä kaikissa kolmessa alkaneessa raskaudessa tullut tuota " vaaleanpunaista limaa" . Ihan satavarmasti olet raskaana, testaa vaan :)
Ja Kittenille toivotaan myös plussan pamahtamista testiruutuun, onpa pitkät kp:t jo!
Ihanaa innostua muiden puolesta kun omassa asiassa ei tapahdu yhtään mitään! Eilen miehelle tilitin, että oon ihan maassa kun ei päästä vielä tositoimiin vaikka olis ovisaika ja kaikkee. Plääh! Ei taideta uskaltaa siis yrittää vielä nyt, tai en tiedä. Nyt just tuntuu ettei aika kulu yhtään mihinkään.
T.Jaffa
[color=purple][b]Kiitos teillekin rakkaat tyttöset ♥ [/color][/b] Onitteluista ja aivan mahtavasta myötäelämisestä siiiiis :)
admini: Tule sinäkin mukaan vaan!!! Tervetuloa, tai -menoa, riippuen siitä onko tää homma nyt todellista laisinkaan :D Mies totesi nyt päivällä, ettei usko vielä koko juttua, mutta samaan hengenvetoon sanoi, että kyllä siinä aamuisessa testissä selkeästi JOTAIN näkyi, ei se aivan saletisti valkoinenkaan ollut se kohta!
Siisa: Myös sun oireet tiputteluineen edelleenkin kuulostaa oikein, oikein lupaavilta!!! :) Että siinä mielessä yhdyn Jaffaan, että ei mitään tätiä, plussia vain!! :D
tikru. Pääset pian taas pupuilemaan, kenties nyt Valion kunnon tavara tuottaa tulosta ;) Mä muuten syön nykysin samoja vitskuja ku sä! Ne tuntuu jotenin " luotettavilta" :) Hirveästi onnea ja jaksamista pupuiluun, kun sen aika on! Kyllä teille varmasti tammivauva suodaan ♥
Rhanna: Kuule, se 10 päivää menee yllättävän nopeesti (tai sitten yllättävän hitaasti :D), mikäli onnistuu vaan oleen miettimättä asiaa kauheesti. Mä en siinä onnistunu, ja tuntuukin, että mennyt kuukausi kaikkineen, on ollut tuplapituinen :D Paljon kärsivällisyyttä ja peukutusia sulle ♥
Kittenille myös hurjan paljon tsempityksiä noina hurjina koopeinä :)
Ette muuten pääse musta vielä eroon! :) Niin kauan aion täällä hillua, kunnes jotain mullistavaa tapahtuu (vahvempi plussa tai menkat), ja kenties kauemminkin! :) Koittakaahan kestää ;)
Myhäileväinen
.:Narskunne:. kp25/26-27
Huomenaamulla teen testin! Kiitos teille tsempistä, tulee hyvä mieli kun olette mukana tässä. Ja kävi miten kävi, huomenissa tavataan!
T. Saunasta juuri tullut huonovointinen Siisa, jolla edelleen tiputtaa sitä vaaleanpunaista ja vatsaa juilii...
Ja tsempitystä muillekin, onko muita, jotka huomenna aikoo testailla??
Aivan mahtavaa Naranja!!!!!!!!!! Ihan mielettömän upeaa kun sullakin taisi jo tärpätä!!! Haluaisin tietää sun osoitteen ja käydä ihan oikeasti halaamassa sua, mutta täytynee tyytyä virtuaaliseen: *rutistus*
Nyt jännätään seuraavaksi Siisaa, heti tänne kipin kapin kertomaan mitä testissä seisoo!!
Kitteni: tiedän vähän miltä susta tuntuu. Mulla venähti viime kierto pitkäksi ja se epätietoisuus oli kamalaa! Tosin teillä on eri tilanne, koska teillä on jo yk, meillä ei vielä ollut.
Sitten ratkiriemukas uutinen: täällä kp 7, YK 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli nyt se vihdoin alkoi. Ja samoja aatteita kun joillain muillakin oli: onkohan mulla enää ikinä ovulaatiota, tuunkohan koskaan raskaaksi jne. Hui! Tosi jännää. Tää on tavallaan mulle eka yrityskierto ikinä, koska esikoinen sai alkunsa niin spontaanisti, ilman suunnittelua. Eikun peitot heilumaan! Oviksia en taida viitsiä ruveta tikuttelemaan ainakaan vielä, ku yleensä tunnen ne varsin hyvin. Mut katotaan sitte jos rupee kestämään tuo raskautuminen.
Kunhan ehdin, käyn ilmoittautumassa tammikuisiin! La olisi 7.1.09!!!
Iloisissa tunnelmissa
Aina-Unelma :)
Vitsi miten kiva jännätä muiden(kin) puolesta :)) omaa kohtaloa ei vielä voi niin jännätä, mutta oon innolla mukana muiden plussahaussa!
Narsku, niin kyllä kai se nopeesti menis tää 10 päivää, jos osais jättää edes nämä sivut muutamaksi päiväksi :) Sitä on niin tietoinen koko ajan koopeesta ja kaikesta, että tuntuu että aika m a t e l e e . Mutta eiköhän tää tästä. Ens viikolla saan ehkä testailla, ellei täti ole selkesti koputtelemassa oven takana. Ens viikon pe voisin ehkä testata.. jännää!! Sulle edelleen peukkuja, että täti pysyttelee poissa!!
Meillä lapset on mummolassa, kummallisen hiljainen ja rauhallinen ilta on ollut. Ja se on sitten ihme juttu, miten ikävä tulee heti, eikä sitten oikeen täysillä osaakaan nauttia vapaa-illasta, vaikka etukäteen hihkuin, että nytpä herkuttelen rauhassa ja röhnötän sohvalla, kun ei tarvi lapsille laittaa iltapalaa ja rauhoitella iltavilliä ennen nukkumaan menoa.. sitä sitten hiippailee edestakas eikä oikeen osaa tehdä mitään tai olla tekemättäkään. Hölmöä.
Nyt hiippailen kuitenkin miehen kainaloon sohvalle. Jännäilyä jatketaan huomenna!
Rhanna kp 16/26
Naranjalle kovasti peukkuja, jännät päivät käsillä! Huih! Ja PP odottelee myös yrityskierron alkua eikös vaan!
Tänne ei mitään uutta, ei tehty vielä päätöstä että yritetäänkö jo nyt vai ei. Ehkä ei vielä tässä kierrossa. Ovis lähenee ja halut huipussaan :) Mutta hirveä pelko siis, jos tärppää niin kuinka sitten taas käy... ja jos tärppää ja kaikki menee hyvin, niin la olis kiusallisesti vuoden ekoina päivinä!
Ja lapset on kipeinä että kotona ollaan oltu. Aika rasittavaa olla kahden kipeen kanssa.. ja muutenkin tää maanantai. Huh, sori valitus!
T.Jaffa
kp 11/26