Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette minipillerit ja raskaaksi tulo! Onko kokemuksia?

08.09.2006 |

Heippa,

oisin kyselly onko täällä muita jotka on käyttäny Cerazetteä ennen raskaaksi tulemista. Miten nopeasti kiertonne palasi normaaliksi? Oliko pillereitten aikana kierto jo säännöllinen? Aloin syömään Cerazetteä esikoisen syntymän jälkeen ja sen jälkeen menkat ovat olleet todella epäsäännölliset. Välillä ei ole kuulunut 3-4kk mitään :/ Nyt sitten lopetin pillerit, koska aloimme yrittämään kakkosta ja jäi vaan mietittymään, että miten nopeesti kierto voi taas palata säännölliseksi ja miten nopeesti yleensäkkään on mahdollista tulla raskaaksi?

Lopetin pillerit reilu pari vkoa sitten ja vko sitten kahtena päivänä tuli niukkaa vuotoa ja sit ei mitään. Tänään taas tuli tosi vähän rusehtavaa pikkuhousunsuojaan. Todella outoa. Onko kellään kokemusta mitä tämä voisi olla? Ärsyttää, kun ei tiedä ovuloinko edes ja milloin kierto palautuu.. Vauvakuume on kova ja kovasti haluttais jo päästä yrittämään kunnolla :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips

Minä söin ennen myös cerazettea, lopetin pari viikkoa sitten ja menkkoja ei ole kuulunut 7 viikkoon, ne laittoi kierron totaalisen sekaisin, joskus menkat kesti 2vkoa putkeen ja sit oli pitkä väli ettei mitään jne.... mietin ihan samaa, millon ovulaatio ja miten helpolla raskaaksi???

Mieskin alkaa olemaan innoissaan, vähintään mukana touhussa =) Tsemppiä teille!!

Vierailija
2/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään alkoivat sitten menkat ja oireetkin viittaa siihen, et kunnon menkat ois tulossa. Eli jospa se tästä sitten alkais kierto rullaamaan :) Toiveikkaana ainakin ollaan. Ei näytä muilla olevan samoja pilsuja käytössä, kun ei oo kommentteja tullu. Sulle myös Cattoliga tsemppiä ja toivotaan et kierto palautuis nopeesti ennalleen!! Eiköhän mekin tästä päästä plussailemaan vielä tämän vuoden puolella jos kaikki hyvin menee :) Samoja pilsuja en kyllä enää takasi ota.

Yasmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ensimmäisen lapsemme imetyksen ajan Cerazzette-pillereitä ja lopetin ne, kun aloimme yrittää kakkosta.Tulin raskaaksi heti eka kierrosta, mutta kierto oli kyllä normaalia pidempi, koska ovis oli kp 20 ja jotain...Zemppiä kuumeiluun!

Vivian

Vierailija
4/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siksi vuoto voi jäädä välillä pois ja kierto sekoilla pillereiden aikaan. Tämän vuoksi luulisi, että tosi nopsaan poistuisi elimistöstä. Kellon tarkkuudellahan noita suositellaan syötäväksi ettei vain ehkäisy petä. .

Elimistöstähän se on myös osakseen kiinni kuinka nopsaan palautuu kierto ennalleen.

Ja kukapa sitä estää yrittämistä vaikka heti, kun pillerit on lopettanut eli ei ole pakko odottaa niitä ensimmäisiä menkkoja.

++++++tuuulia.

p.s. mulla meni kyseisten pillereiden lopettamisen jälkeen kolmatta kuukautta eikä menkkoja kuulunut ja sitten teinkin plussaa näyttävän testin.

Vierailija
5/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli parempi mieli kun sai asiat pois päästä pyörimästä :) Sitä aina itse kehittelee vaikka mitä ongelmia vaikka oikeesti ei mitään olisikaan. Joo, me ollaan kyllä kovasti jo pupuiltu kaiken varalta :) Esikoinen nimitäin sai alkunsa heti kun pillerit lopetin eli ei kerennyt menkkoja tulla ollenkaan. Ne oli kyllä ihan normaalit e-pillerit ja niissähän kierto oli aina tosi tarkka. Mutta nyt hyvillä mieleillä jatketaan touhuaimista :D Kiitos vielä kerran kaikille ketkä jaksoi vastata. Kiva kuulla, että ei ne Cerazetet niin pahoja ollukkaan ku kuvittelin, nimittäin raskautumisen kannalta :D

Plussaonnea kaikille kuumeileville!!

Yasmin

Vierailija
6/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin cerazettien syönnin heinäkuun alkupuolella ja reilun viikon päästä tuli menkat, jotka tosin oli vaan neljän päivän mittanen tuhru. Eka kierto sen jälkeen oli 33pv, joka minulle ihan normaali (esim. ennen kuopusta kierto oli aina 35pv). Nyt odottelen, että tuleeko se täti meille vai pääsenkö testailemaan reilun viikon päästä... ovis oli ilmeisesti kp 19 tai 20 (ei ollu sellasia oireita, että vois sanoo 100% varmuudella millon oli), eli taitaa tuo kierto tasoittua tuohon reiluun 30 päivään.

Kisu yk2, kp 23/33...kohta jo 24/33

Vierailija
7/10 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille muillekin cerazetteä käyttäneille!!

Olenko minä ainut kenellä ei ole tullut menkkoja lopetuksen jälkeen, nyt on jo 7 viikkoa ettei menkkoja (jopa hiukan yli), pillerit lopetin pari viikkoa sitten.... mikähän oiekin on?

Vierailija
8/10 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu:

mulla meni kyseisten pillereiden lopettamisen jälkeen kolmatta kuukautta eikä menkkoja kuulunut ja sitten teinkin plussaa näyttävän testin.

Eli mulla ei kuulunut minkäänlaista vuotoa. Tein testejä kunnes oli plussaa. Kerkes mennä likemmäs 3kk. .

Vierailija
9/10 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin reilu pari viikkoa sitten ja kuukautisia ei ole tullut??Pilllereiden aikana vuotoa tuli miten sattuu ja ennen niitä oli todella säännöllinen kierto!Kuumeilemme pikkukakkosta mutta on epävarma olo että ovuloinko ollenkaan!!Mutta ystävä sanoi että hän tuli raskaaksi heti lopetettuaan pillerit eikä kuukautisia kerennyt tulla...joten kaikki on mahdolllista!!=)

Vierailija
10/10 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan ja kiitoksia...

Se on hassua kun ei tiiä millon ovulaatio, mulla ei oo kyl minkäänlaisia merkkejä ollut, mutta kai se sit tosiaan mahdollista on tulla raskaaksi vaikkei menkkoja näykään =) Meillä ei enää käytetä muutakaan ehkäisyä, ensin minä lopetin pillerit, mies oli epävarma ja käytti aina kondomia sen jälkeen, mutta ei enää mitään, toivotaan siis vain plussaa! Minä ajattelen, että lapsi tulee jos on tullakseen, pillereitä söin vain niin kauan kuin sain työt/koulut ok! Nyt lapsi olisi enemmän kuin tervetullut =) Minussa on uusi hassu piirre, olen tullut todella itkuherkäksi, en tiedä mistä johtuu.....................?!