¿-♦-¿ 2009 Vauvatoiveet vko 15 ¿-♦-¿
Huomenta rakkaat kotipinolaiset :) Tämä on pikainen kirjotus, koska koulu kutsuu aivan pian! :) Oli vaan pakko kommentoida niinkin " pöljää" asiaa, että PP, meillä on aivan sama menkkojen alkamis aika :D Mullakin pitäis alkaa menkat tossa ke-to :D Tosin jotenkin kummasti niitä sulle nyt toivon ajallaan, ja omalla kohalla toivon, et tulisivat sitten joskus vuoden päästä uudestaan vasta seuraavaks ;)
Huomenna on testauksen aika, vaikka ei ookkaan menkat myöhässä, olen utelias ;) Mitään oireita ei ole kyllä ollut, mutta eihän kaikilla niitä olekaan... Heh. Toiveajattelua. Mutta nyt aidan tosiaan kunnostautua ja siirtyä aamupuuhiin! Niin, ja tervetuloa uudet kuumeilijat munkin puolesta :D Kivaa saada uusia " kasvoja" tännekin :)
.:Narsku:. kp23/26-27 yk1
Kommentit (43)
Kurja juttu. Sinälläänhän tässä ei mitään hätää ole, koska yritys lähti vasta käyntiin. Olis ollu aika tuuri, että heti tärppää. Mutta nämä selkeät raskausoireet!? On ollut niin selkeitä oireita, että alkaa olla ihan vainoharhainen olo!!! Eipä tässä auta kuin alkaa tätiä odottelemaan. Selkääkin jo särkee siihen tyyliin.
Terkkuja kanssajännääjille, jatketaan harjoittelua!
Liityn seuraan, vaikka vielä yritystäkin odotellaan... :) *vilkutus*
Esikoinen on kohta 10 kk ja vauvakuume vaivannut pahana jo pitkään. (Mikä lie mielenhäiriö, kun ei vieläkään nukuta öitä... ;)
Yritys aloitetaan ensi kuussa, pitää vaan saada hoidettua gynen tutkimukset alta pois. Alunperin ajateltiin odottaa esikon 1-vuotispäivään, mutta eihän sitä malta. Ekalla kerralla kun tärppäsi seitsämännessä kierrossa, niin tuntuu ettei se nytkään voi ihan heti onnistua. Ja kuitenkin...eihän sitä koskaan tiedä! *jännittää jo pelkkä ajatus*
Toistaiseksi seurailen innolla teidän muiden uutisia ja toukokuussa sitten tositoimiin. Etukäteen kiitos, että saa olla rauhassa ihan höyrypää tämän kuumeilunsa kanssa. ;)
Onnea matkaan kaikille!
MilkaK
Emilia, hankala tilanne, on varmasti kurjaa, kun vauvakuume " vaivaa" , ja pitäisi yrittää ajatella järkevästi. Toivottavasti pääsette pian aloittamaan yrityksen. Tsemppiä.
Siisa, älä nyt vielä luovuta, voihan olla että plussa tulee vielä parin päivän päästä! Jos sulla on jo oireitakin, niin onhan se mahdollista, että testissä ei vaan vielä näkyny plussa. Teitkö herkän testin? Plussaonnea vielä, ja jos ei tässä kierrossa onnista niin toivottavasti seuraavassa!!
Ja MilkaK:lle tervetuloa porukkaan mukaan höyryilemään ;)
Itselle ei mitään ihmeitä. Ensi viikolla vasta pääsen jännäileen tuleeko täti vai ei.
Rhanna kp 17/26
Ottaa kovasti päähän tämä tilanne. Joulukuussa samoja tunnelmia, sitten kaikki näytti paljon valoisammalta ja nyt taas alkupisteessä.... Huh, huh.
Minä se, jolla ei vakkari paikkaa. Ehkä saisin sen syksyllä 2009, ei kyllä mitään takeita... Toisaalta olen hoitoalalla, joten töitä kyllä riittää, eri asia sitten vaan missä.
Vielä eilen oili kovasti iloinen kevään yrityksen aloittamisesta, mutta tänään aamulla mies aivan maassa töitten takia=(
Jotenkin pelottaa ajatus yrityksen aloittamisesta, jos sitten tuleva vauva onkin tosi vaativa, niin miehellä olisi rankkaa sekä kotona, että töissä.
Sori tämä ruikutus, mutta pakko vähän purkaa pahaa oloa
Täällä taustalla kuitenkin iloinen muiden puolesta, jotka jo kovasti jännittävät testien tuloksia =)
Ja onhan meillä jo kaksi suloista lasta, jotka ilostuttavat päiviä!
Se on totta! Mä sain tänään miljoonasti vahvemman haamun ku kaks päivää sitten. MÄ oOn [color=red]RASKAANA[/color][/b]!!!!! Hihihiii, dippidai - on ihan sekopäinen olo :D Huh, ei tästäkään nyt tällä kertaa enempää, oli vain pakko tulla ilmottamaan, että nyt uskon tähän jo itsekkin. Myös viivan nyt hyvin selkeästi nähnyt avokas sen uskoo :D Kääk ! Ihanaaa ♥
.:Narsku:. rv 3+5 (se on vielä vähän, toivottavasti pieni alkio jaksaa kasvaa hienosti loppuun asti mainioksi, tuhisevaksi vauvaksi :)
Mahtavaa että viiva sen kun vahvistuu ja uskot jo itsekin plussaan :) Nyt vaan paaaaaaaljon tarrasukkia , liimaa ja teippiäkin että matkalainen pysyy mukana. Ihanaa päivää sinne ja kaikille muillekin!! :)
Aivan ihanaa!!! Itsekin tulee hyvälle tuulelle, kun heti aamusta kuulee noin positiivisiä uutisia=)
Paljon vauvaliimaa mukaan, että pienokainen pysyy matkassa loppuun asti:D
ON: En taida seurata Narskua joulukuisiin, tein äsken testin ja taas näytti sellasta väritöntä/harmaata viivanpaikkaa, tosin aikasemmin kun oon testannu, on ollu tyylipuhdas nega, ilman viivanpaikkoja, mutta en oikein usko, että tuo raskautta tarkoittaa :(
Kp46 menossa, testaan ehkä vielä vknloppuna ja sitten annan olla.
Ai niin, kyseessä one step 10miU, vai mikä se mittayksikkö nyt onkaan...
Onko joku testaillu kyseisellä testillä ja saanu niitä viivanpaikkoja?
Nyt täytyy lähteä valmistautumaan iltavuoroon!
Plussatuulia kaikille oikein kovasti!!!
Kitteni hurjilla koopeilla 46, yk1
Aivan mahtavaa ja ihanaa ja kaikkea!!! Katoin tuolta Joulukuisten pinosta sen sinun testin kuvan - olipa hienot kaksi viivaa :)
( . ) Tilasin sitten äsken testejä... 14kpl ovistikkuja ja 2kpl raskaustestejä, tarjouksessa kun olivat... ;) Nyt ei puutu muuta kun että yk1:n lähtisi oikeesti käyntiin! Menkkojen piti alkaa eilen/tänään, mutta eipä niitä nyt sitten näy kun syytä olisi :( No, jospa huomenna viimeistään.
Oma äitini oli meillä pari päivää kylässä, ja kyllä oli ihanaa kun sai apua tytön ja huushollin hoidossa. Päästiin miehen kanssa molemmat omille luennoillemme, kun oli lapsenvahti. Meillä kun ei täällä Helsingissä ole ketään sukulaisia/tuttuja, niin on nuo " lapsivapaat" päivät melko vähissä.
Tämä ilta vierähtääkin ensiavun kertauskurssilla. Ei kyllä yhtään jaksaisi, mutta ei auta itkut.
Nyt täytyy rientää. Ciao!
-PP
Täällä kans yksi vauvakuumeinen. Meillä kaksi lasta poika -04 ja tyttö 01/07. Vauvakuume on minut hullun taas vallannut, ja täysillä. Mies ei välttämättä ihan vielä valmis. Minipillerit on käytössä, mutta puhetta on niiden lopettamisesta ollut. Saa nähdä miten homma etenee... Toisaalta hirvittää, nimittäin edellinen raskaus oli aikamoinen, koko kesä (alkuraskaus) meni kammottavan pahoin voidessa ja siitä selvittyä alkoivatkin jo supistelut... Että toiveena olisi raskautua loppukesällä/alkusyksyllä. Mutta eihän sitä saa itse päättää... Kaksi aikaisempaa raskautta ovat antaneet odottaa itseään melkein vuoden.. Kunhan nyt kuumeeni kourissa hyppäsin pinoon mukaan... Mutta täällä taitaa suurin osa olla jo ihan tositoimissa =) Vai onko jo mukana asiaa vasta suunnittelevia /haaveilevia?
-Selmiina
Onnea Naranja ja ihanaa joulukuun tähtösen odotusaikaa!!
Tämä tyttö lähtee nyt iltahommiin, että sekä äiti että lapset ovat huomisaamuna lähtökunnossa klo 7.00
Iso huokaus ja haukotus!! No jospa minä joskus vielä vauvelon saan, aion kyllä olla kotiäitinä ihan täydet kolme vuotta!! Ottaa minulle kyllä niin voimille tämä lapset ja vuorotyö yhdistelmä..
T: Coocie umpiväsyneenä
Omaa napaa lyhyesti: täti ei ole tullut vielä meille (kp 31/28-29). Tänään töissä oli huono olo. Ja nyt on tosi itkuinen olo. Niin, ja rinnat kivistää ja vihloo. Että oireita vain piisaa, täytyy vissiin joku aamu tehdä uusi testi. Joku kyseli, teinkö herkän testin eilen, kyllä. Nyt noitten kiukkumakkaroiden nukutuspuuhiin..........
Haikeanahan mä täältä lähden. Tuntuu niin hassulta poistua, kun täällä on niin kauan kirjotellut... Periaatteessa viime kesästä asti, vaikkei viime vuoden puolella nyt niin aktiivisesti vielä! Mutta aktiivisesti komisen kuukautta oon teidän kanssa täällä höpötelllyt, ja moni on " tullut tutuksi" , joten kai se on luonnollistakin, että haikailee tässä vaiheessa. Tosin olen hirmu tyytyväinen, että pääsin odotus-puolelle, koska siihenhän tässä tähdätään.. :) Konkreettisesti koko asia (raskaus) tuntuu vielä niin jumalattoman epätodelliselta. Ei oo mitään oireita paitsi alavatsakipuilu yhä, ja tissien turvotus. Jälkimmäinenkään ei oo mitenkään kauheen näkyvää, lähinnä ne tuntuu raskailta :D Aamulla noustessa pelkäsin kuollakseni, että menkat alkaa, mutta eivät alkaneet! Joka päivä epäily hiipii mieleen, ja tähän mennessä joka päivä on saanut olla helpottunut... :)
Mutta kyllä mä voin käydä täälläkin kertoilemassa kuulumisia, niin en joudu teistä eroon ihan totaalisesti ♥ Ja se mikä on varmaa, on, että mä käyn ainakin lukemassa mitä täällä tapahtuu! :D Salaa vaklaan... :D Hihihi!
No mutta nyt syön puuroni loppuun ja lähden jälleen koulutielle :) Hauskaa perjantaita kaikille ihanille kuumeilijoille <3
.:Narskunne:. rv 3+6 (huomenna " jo" neljä!)
Kiitos vielä kaikille ihanista onnitteluista ♥
Siisa: Sullahan on kuin onkin jännät paikat! Jospa se testaamasi nega muuttuu kahdeksi viivaksi :)
Narsku: Kylläpä tuntuu haikeelta, ettei sinua enää " näe" täällä (ainakaan niin usein). Mutta hyvillä mielin sinut kuitenkin potkitaan tuonne Joulukuisiin :) On se vaan niin hieno juttu se plussa!!
ON: Voi että minä olen vihanen tuolle typerälle tädille! Olisi saanut saapua jo keskiviikkona, mutta hänpä päätti saapua vasta tämän päivän puolella. Aarrgh! No mutta, nyt on meilläkin virallisesti yk1 käynnistynyt. Vaikka tuskastuttavan pitkä aika on vielä ovikseen ja varsinaisiin piinaviikkoihin...
Ja taas pitää lopettaa kirjottaminen kesken. Aarrgh sillekin. Palailen myöhemmin. Tsempitykset kaikille piinailijoille, ja tervetulotoivotukset uusille kuumeilijoille!
-PP
Narskulle vielä onnittelut viivan vahvistumisesta, vaikka kyllähän me se jo tiedettiin :D paljon Onnea matkaan sinulle ja pikkuiselle!
Senkin varaslähtijä ;-) vitsi vitsi. Me tullaan muut tuonne otsikon mukaiseen 2009 vuoden odottajien pinoihin sit perästä.
Siisa75, ihme juttu että näytti negaa. Kyllä niin hyvät oireet sulla! Mutta toivottavasti ei tätikään ole vielä paikalla ja saat kaksi viivaa testiin!
PP: sulla kun on noista testien tilaamisesta kokemusta, niin kauanko kotitesti.fi:n testit kestää tulla? Tilasin ovistestejä ja r-testejä tiistaina, olisin halunnut tikutella tän oviksen, mutta ei ne vieläkään tulleet vaikka maksoin heti :(
Omaa napaa; me nyt päätettiin odottaa ensi kiertoon yrityksen aloituksessa eikä käytetä tätä ovista. ELi aika kuluu edelleen tuskaisen hitaasti. Nyt on ovisaika ja lähes kuukausi siis seuraavaan ja sitten täys tohina päälle ;-) ja siitä piinailu menee toukokuun loppupuolelle. Eli nyt täytyy tosiaan keksiä jotain muuta ajateltavaa, koska tää odotuksen odotuksen odottelu alkaa käymään jo rankaksi!
Välillä olen vielä ihan surullinen tuosta km:stä, varsinkin jos jää miettimään että nyt olisin sillä ja sillä viikolla jne. Mutta pääosin ihan ok fiiliksillä. Tottakai asia vieläkin mielessä on.
Mukavaa viikonloppua kaikille,
T. Jaffa
Minä se täällä teen taas koulutöitä, kuten huomaatte... ;)
Jaffa: Onpa omituista. Minä tilasin eilen (ennen klo 16), ja testit kolahti tänään postiluukusta. Minkä pankin kautta maksoit? Sampon kanssahan on niitä ongelmia ollut.
-PP
Aivan ihanaa kun aurinko paistaa! Kummasti se vaan mieltä piristää :) Tänään on ulkoiltu ihan urakalla, ja nyt pitäisi TAAS paneutua noihin koulutöihin. Tälläisellä ilmalla se on jotenkin erityisen vastenmielistä :(
Ja voihan täti! Hän ei sitten suvainnutkaan saapua torstaina, vaikka niin luulin ja täälläkin julistin yk1 alkaneen. Argh. Tosi omituinen juttu, koska minulla ei yleensä ole mitään tuhruja, vaan menkat alkaa kerrasta kunnolla. Nyt tuli sitten to-pe ihan pienen pientä tuhrua, ja tänään taitaa vasta olla kp1(?). Omituista.
No joo, nyt on sitten greippimehua jääkaapissa (ja lasissa :)) ja testejä kaapit pullollaan. Tästä se lähtee!
-PP, joka VIHDOIN saa kirjoittaa viestin loppuun maagiset lukemat:
kp 1/27-28 yk1!!!!!!!
PS. Minä taidan hengailla tässä kotipinossa hamaan plussaan asti ;)
Tännekin vielä (joulukuisten pinkkaan jo onnittelin) suuren suuret ja lämpimät onnittelut Narskulle! Onnea matkaan, tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan :)
PP, tsemppiä ekaan yrityskiertoon, toivotaan että nappaat pienen matkalaisen heti ekasta kierrosta kyytiin :)
Jaffa, voimia odotteluun, se on piinaavaa. *halaus*
Ja plussaonnea kaikille niin uusille kuin " vanhoillekin" :)
ON: Eilen nipisteli ilkeästi vasemmalta puolelta, tänään on samaa puolta jomotellut ja tänään myös rinnat on tullu tosi kipeiksi. Toivon että tää johtuis nyt kiinnittymisestä, ajankohta ainakin sopisi siihen. Toisaalta myös kokemukset edellisistä raskauksista kertoo, että tää saattais olla sitä itseään nyt :) MUTTA jalat pidetään maassa ja tiedän, että vaikka tää nyt viittaiskin raskauden alkamiseen niin kiinnittyminenkin voi epäonnistua jne. Ja voin olla väärässä muutenkin, mistä näistä nipistelyistä ja jomotuksista ja tisseistä aina tietää. Kiusallaan kipuilevat mulle :) Joten realistinen täytyy olla vaikka parasta toivonkin.
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!!
Rhanna kp 20/26
Peukut pystyssä, että pikkuinen pysyy matkassa !!!
Plussa onnea myös muille.
Mulla ei niin iloisesti mene, yrityksen piti alkaa nyt keväällä, muttaa saa nähä mitä tuleman pitää. Mies olisi kyllä valmis, kai? mutta mua huolettaa aivan suunnattomasti molempien työtilanne. Elikkä toinen meistä työpaikassa, jossa ei viihdy pätkääkään ja toisella vain määräaikaisia sopimuksia. Toisaalta työt ovat suht varmoja.
Lisäksi ennestään kaksi lasta ja vastarakennettu omakotitalo. Elikkä näissätunnelmissa mennään tällähetkellä.
Surullinen Emppu