Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kepun puoluetoimistossa on kepulaisilla varmaan sunnuntaisin Kaikkosen aanestysvuorot. Kuka muu haluaa Kaikkosen jatkavan? Vitsiksi se kavi pari viikkoa mutta ei enaa.

Vierailija
06.04.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna voi olla hankaluuksia saada ohjelmaan opettajia ja tanssijoita, kun ohjelman maine muuttunut viihdeohjelmasta hupiohjelmaksi.

Vierailija
2/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla tuotantoryhmässäkin vähän hämmentyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittyneille, eihän katsojat mitään selvänäkijöitä ole!

Vierailija
4/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Taitavat olla tuotantoryhmässäkin vähän hämmentyneitä.

Mutta se oli edes jotenkin hauska. Kaikkonen ei ole, ja ennen pitkää käy niin, että nuo todella edistyneet ja hyvät tanssijat putoavat, koska " kansa" äänestää Kaikkosta aina vaan. Koko kausi alkaa flopata, en taida jaksaa enää katsoa ensi viikolla, kun ärsyttää tuo äänestyspelleily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä