Voinko mennä päiväkotiin töihin jos minulla on silmätulehdus?
Olen vasta aloittanut ja nyt iski silmätulehdus, johon sain tippoja. Kyseessä siis tarttuva silmätulehdus. Voinko mennä töihin huomenna?
Kommentit (16)
kunhan pidät huolen hyvästä hygieniasta. Toisin sanoen peset käsiäsi etkä hiero silmiäsi. Itse en ainakaan edes saanut sairauslomaa silmätulehduksen takia. Vähän eri juttu lapsilla kuin aikuisilla.......
Eiköhän siinä ole vastaus kysymykseesi.....
Mutta pese hyvin käsiä, äläkä hiero silmiä ;)
Jos lääkäri ei ole kirjoittanut sairauslomaa, se ei todellakaan ole silloin tarpeen. Lapset ja aikuiset ovat vähän eri asia, aikuinen kyllä osaa huolehtia hygieniasta toisin kuin lapset.
takia kotona lusmuatte? Soskupummit! Menkää töihin!
Vierailija:
Jos lääkäri ei ole kirjoittanut sairauslomaa, se ei todellakaan ole silloin tarpeen. Lapset ja aikuiset ovat vähän eri asia, aikuinen kyllä osaa huolehtia hygieniasta toisin kuin lapset.
Ai että töistä pois vaan, vaikka lääkäri sanoisi mitä? Jep jep.....
Miten olet yleensäkään alalle päässyt, jos et tuollaista asiaa tajua!!!!!
Olen aikuisten parissa töissä, enkä ole kuullut sen koskaan tarttuneen kehenkään.
monista tartuntataudeista ainakin sanotaan, että ne eivät tartu enää vuorokausi lääkekuurin alkamisen jälkeen.
Idiooottiko olet??? Ei sieltä töistä noin vaan jäädä pois, jos lääkäri on määrännyt tipat MUTTA EI SAIRAUSLOMAA!!!!!!!!
että kun antibioottitipat on aloitettu voi mennä hoitoon. Sama kai pätee hoitajiinkin, varsinkin jos sairaslomaa ei ole annettu.
Itse olen ollut siis luvallisesti ja sain jopa sairaslomaa silmätulehduksen vuoksi! Usko tai älä! Ja työskentelin sairaanhoitajana! Terv. idiootti numero 15!!!
Antoiko sairauslomaa? Milloin aloitit tipat? Yleensä tippojen aloituspäivä kotona. Seuraavana jo töihin tai kouluun tms.