Pingpong-online kokemuksia
Onko joku täältä tilannut ja onko nuo postikulut tosiaan alle 7 euroa :)
Hirveä hinku tuli saada quinnyn zapp rattaat ja tuolla ne olisi edulliset verrattuna esim. netanttilan hintaan. Ja saisi kait vielä tuon 5 % alennuksen kun teen ensimmäistä kertaa tilauksen.
Kommentit (3)
täällä myöskin odotellaan phil&tedsejä kys. kaupasta. ilmoittivat alunperin aikatauluksi 2-3 viikkoa, mutta nyt on jo menny vissiin 5 tai 6... ollut kuulemma tehtaalla tai jossain toimitusvaikeuksia siinä värissä mitä tilattiin. olisin kyllä arvostanut että olisivat itse ilmoittaneet myöhästymisestä ja mahdollisesti kysyneet otettaisiinko joku toinen väri tilalle, jonka olisi saanut nopeammin. eikä niinkuin nyt, että kyseltiin sitten perään kun rattaita ei alkanut kuulua ja oltiin jo ehditty kiireellä myydä omat kunnon vaunut pois alta... *kiukuttaa* no, onneks lumet suli äkkiä ja ollaan pärjäilty matkarattailla. tällä viikolla niitten sitten piti olla meillä, mutta hiljasta on kyllä ollu. saa nähdä kuuluuko niitä ens viikolla sitte... :/
esikoiselle tilattiin babyparadiesista matkarattaat ja turvaistuin, ja olin kyllä heidän toimintaansa paljon tyytyväisempi. olivat itse aktiivisesti yhteydessä meihin päin, ja tavarat tuli nopeammin kuin lupasivat. eli sieltä varmaan tilataan jatkossa, jos jostain, kun kyllä noissa kaupoissa näköjään kuitenkin sitten eroa on...
kaverilla kyllä on ollu pingpongista hyviä kokemuksia, joten ehkä meillä on vaan huono tuuri.
Aivan syvältä koko putiikin touhu, myyvät tavaraa mitä heillä ei käytännössä ole kuukausiin toimittaa. Eivät vastaa sähköposteihin tai vastaukset ovat epämääräisiä tyyliin " selvitämme muita vaihtoehtoja" ja sitten ei taas kuulukaan mitään viikkokausiin ennen kuin asiakas itse ottaa yhteyttä
Eli turvakaukalon tilasimme tuolta joulukuun alussa, tuli maaliskuun 22 päivä,vasta sen jälkeen kun 11. sähköpostiviestissäni VAADIN saada rahani heti takaisin. Nettisivujen keskimääräisillä toimitusajoilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, käytännössä heillä lienee varastossa vain muutama tuote jotka ovat heti saatavilla.
Suosittelen kiertämään kaukaa koko kaupan.
varmista etukäteen toimitusaikataulu.Itse tilasin helmikuun alussa vauvalle matkarattaiksi ja kaukalon kanssa käytettäväksi Britaxin Vervet ja tällä hetkellä toimitusajaksi on arvioitu huhtikuun loppu.Enkä tajunnut kysyä toimitusaikataulua etukäteen:( Lähes samalla hinnalla olisi saanut ko. rattaat myös toisesta nettikaupasta, josta ne olisi saanut heti eli kannattaa olla tarkkana. Mutta muuten ilmeisen luotettava kauppa.