testi ensin plus, sitten haamu ja nega
elikkäs mä sain launtaina selkeän mutta haaleahkon plussan, muutaman päivän päästä vähän tummemman. Ja sitten taas muutaman päivän päästä haamun ja nyt tänään negan. Ja samaisella testillä aina tein. ja aamuvirtsasta.
Miten voi tulos olla tuommoinen? Onko nyt pyyhe heitettävä kehään tän vauvan kohdalta?
Ihan pientä veristä vuotoa on tullut, mutta en luokittelisi keskenmenoksi.
Onko minulla enää mahdollista saada kunnon plussaa?
Eihän virtsatietulehdus voi vaikuttaa tulokseen? Tyhmää kysyä, mutta mietin kaikki vaihtoehdot jotka voisi tulokseen vaikuttaa..
Kommentit (3)
Noniin, ja tän aamuinen testi on yhtä vahva kuin maanantai aamuna tehty.
Oliskos kenelläkään hyvää teoriaa miten se hormooni vaihtelee noin paljon?
Mä luulen et kyse voi olla ihan vaan eroista yksittäisten testien välillä, vaikka onki samanmerkkisiä. Joskus joku testivalmistaja kertoi mulle et yksittäisissä testeissä voi olla eroja, niin että joskus ovat herkempiä kuin mitä ilmoitetaan, kuitenkin vähintään niin herkkiä ku virallisesti on ilmotettu.
Toivotaan että siellä on kaikki hyvin. Sinuna mä varmaan varmistaisin veritestillä!
Eihän tuo kyllä ihan normaalilta vaikuta, kun yleensä viiva vain vahvistuu ajan kanssa.. Mutta kannattaa käydä labrassa antamassa näyte josta sitten tutkitaan hcg:n määrä. Joutunee antamaan muutaman päivän välein sen, jotta nähdään nouseeko vai laskeeko hcg jne.
Pitelen kuitenkin peukkuja!