Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen ystävät! Mikä on lempiteesi?

Vierailija
06.04.2008 |

Itse olen vasta " aloitteleva teen juoja" . Olen ihastunut irtoteenä ostamaani Marrakesh thé -nimiseen teehen. Mitä muita laatuja suosittelette? Mikä on lempiteesi? Mistä ostat teesi? Juotko pussi- vai irtoteetä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pääasiassa mustaa teetä sellaisenaan tai eri tavoin maustettuna. Mistään kovin hedelmäisestä en kuitenkaan pidä, vaan mieluummin saisi olla oikeita mausteita, kuten pippuria, kanelia ja vaniljaa. Erityisesti Chai Latte -maustetut mustat teet on ihania. Niitä juon maidon kanssa, vaikka muuten en maitoa teen kanssa käytäkään.

Lisäksi juon valkoista teetä. Erityisesti Clipperillä on kiva valikoima valkoisia teemakuja.

Kannattaa muuten tsekata luomu- ja reilun kaupan tuotteita myyvät liikkeet, niissä on usein kiva teevalikoima. Yogi Tea -teet on ainakin hyviä.

Vierailija
22/24 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince of Wales ja Earl Grey menevät myös. Vihreästä en pidä yhtään, totuttelukysymys kaiketi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juon pääasiassa mustaa teetä sellaisenaan tai eri tavoin maustettuna. Mistään kovin hedelmäisestä en kuitenkaan pidä, vaan mieluummin saisi olla oikeita mausteita, kuten pippuria, kanelia ja vaniljaa. Erityisesti Chai Latte -maustetut mustat teet on ihania. Niitä juon maidon kanssa, vaikka muuten en maitoa teen kanssa käytäkään.

Lisäksi juon valkoista teetä. Erityisesti Clipperillä on kiva valikoima valkoisia teemakuja.

Kannattaa muuten tsekata luomu- ja reilun kaupan tuotteita myyvät liikkeet, niissä on usein kiva teevalikoima. Yogi Tea -teet on ainakin hyviä.

Vierailija
24/24 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä taitaa olla yrttijuomia ilman teetä, mutta osassa on teen lehtiäkin mukana. Muistaakseni niillä on erityisen paljon vihreää teetä. Brändiinhän liittyy jokin terveys/hyvinvointifilosofia, ja vihreä tee on käsittääkseni teelajeista terveellisin.

Joka tapauksessa Yogi Teahen kannattaa tutustua, jos tilaisuus tulee. Oma suosikkini niiltä on Chai Black -tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan