Miltä orgasmi tuntuu naoset?
Kommentit (10)
tuntuu että menee hervottomaksi, tai siltä että tulee pissa. rentouttava tunne.
kaipa se tarvii runkata taas, tulis hyvästi uni.
mun pimppa kostuu sen jälkeen vahvasti.
terv. nro.4
Vähän samanlainen ruumiin hetkellinen ylivoima, joka tuntuu oikein miellyttävältä. Tosin kestää (lähes aina) kauemmin kuin aivastus.
Ja mä todellakin huomaan sen, ei voi erehtyä, et onko se orgasmi. Joskus näkyy värejä, ajatukset menevät jonnekkin ihan muualle, ei voi hallita itseään. Jälkeenpäin on hyvä ja raukea olla, ei tunnu, et jotain ois kesken vaan kaipaa vaan miehen läheisyyttä ja kainaloa.
Yksi lähtee sisältä ja säteilee ulospäin, tuntee kun sähköiset aallot (kamala kuvaus mutten keksi parempaa) matkaa jalkovälistä ja emättimestä ulospäin ja viimein saavuttaa sormet ja varpaat kihelmöiden, ja kun se tulee kurkkuun asti niin kohta aivot räjähtää siitä fiiliksestä.
Toinen valtaa kehon ulkoa sisällepäin, kutistaa ja jalostaa yleisen hyvän olon sellaiseksi mytyksi tai viivaksi valoisaa orgasmia.
Sitten on se ah-ah-ah-ah -orkku, joka tulee ja pesiytyy eikä meinaa millään loppua, ja pelkäät että mies lopettaa kesken vaikket ole vielä valmis. Loppuräjähdystä ei tule tai paremminkin se on loppuliuku, ja silloin jos mies hivelee kroppaasi kaikkialta niin tuntuu että koko ihosi saa yhtä aikaa orgasmin ja lähtee lentoon.
Hmm. Pitäisköhän mennä viettelemään toi mies... :)
Toisinaan se on lievempää, sellaista ihanaa väreilyä. Todella vaikea muuten selittää niitä tuntemuksia! :)
orgasmia ennen sukuelinten alueella kasvaa voimakas jännite, kuumottava mielihyvän tunne, joka sitten laukeaa orgasmissa voimakkaiksi n. 10 sek kestäviksi hyväntuntuisiksi supistuksiksi alapäässä. Sen jälkeen tulee täsin rento olo. Ei voi olla huomaamatta. Tosin joskus orgasmisupistukset ovat heikompia joskus voimakkaampia ja kesto vaihteelee.
Se on vaan jotain niin ihanaa ettei sitä voi edes sanoin kuvata. Se raukeus ja rentous ja se miten keho sykkii sen jälkeen. Taidan tästä lähteä vähän hyväilemään itseäni.
Niin ja minä en saa koskaan orgasmia pelkästään niin että mies on sisässä vaan tarviin siihen sen myös klitoriksen " hyväilyn" . Onneksi mies tietää sen ja osataan toimia sen mukaan.
Niin siis naiset, miltä se tuntuu kun saa orgasmin. Itse en ole koskaan saanut :( Tai niin ainakin luulen etten ole saanut, ainakaan semmoista selvää ja kunnollista. Todella laimeita vaan.