Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut esim. työpaikassa tms. missä on ollut kosteusvaurio?

Vierailija
05.04.2008 |

Miten oireilit? Tehtiinkö asialle mitään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinasteisia hengitystieoireita oli, siis iltapäivällä viimeistään alkoi henkeä ahdistaa (vaikea hengittää), myös silmät kutisivat. Enää en muista muita, äkkiä näemmä unohtuu vaikka alle vuosi sitten tuolta lähdin.

Vierailija
2/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka esim. katto on vuotanut koko rakennuksen olemassaoloajan, eli 70-luvulta lähtien.

Meillä on jatkuvasti flunssa kierre, suurimmalla osalla se menee aina poskiontelon tai keuhkoputkien tulehduksen.

Jatkuva väsymys, päänsärky, ihon kuivuminen mm. pienempiä oireita.

Itselläni diagnosoitiin määrittämätön niveltulehdus ja googlettamalla sain selville, että home voi aiheuttaa sellaisiakin. Eihän sitä siis ole todistettu, että se siitä johtuisi, mutta jotenkin herää epäilykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo allergisena mulla oli koko ajan flunssan oireet päällä ja pientä lämpöä. Sitten lopetinkin samaisesta syystä, lappuihin kirjoittivat henkilökohtainen syy, vaikka luokan katossa oli kosteusvauriot näkyvissä... No juu, ja veljeni taas kärsi nenäverenvuodosta, kun oli töissä homevauriot, joutui hänkin lopettamaan muutamassa kuukaudessa:/ En kyl töiden/opiskelun takia terveyttäni pilaisikaan...

Vierailija
4/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskionteloiden tukkoisuutta ja sairastelua. Astma paheni niin, että olin pitkällä sairaslomalla. Oli muutakin, mutta siitä on jo 10 v, joten en muista tarkkaan.

Vierailija
5/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireilin niin että viimeistään keskiviikkona olin ihan tukossa, loppu viikko meni sitten tukkosena, ihan ku ois ollu flunssa. viikonloppuna helpotti ja taas seuraavalla viikolla ti-ke aikoihin alko

Vierailija
6/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiontelotulehduksia oli " normaalia" enemmän

Vierailija
7/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että vasta sitten, jos kosteusvauriosta seuraa hometta, niin tulee oireita.

Vierailija
8/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattiin sitten kun havaittiin

Vierailija
9/9 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oireillut mitenkään, mutta muutama joutui vaihtamaan jopa työpaikkaa oireiden takia. Jatkuvasti nenä tukossa, huulet turpoili ym. Asiaa ei myönnetty moneen vuoteen, mittaustulokset " katosi" . Lopulta vedettiin uutta maalia niihin kupruilleisiin seiniin. Enää en ole ko. paikassa töissä, joten en tiedä mikä tilanne nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän