Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita rehellisen huonoja äitejä?

Vierailija
05.04.2008 |

Minä voin myöntää olevani sellainen, ainakin, mitä tulee tämän palstan vaateisiin.

-Me emme ulkoile joka päivä.

-Viikonloppuisin ei tehdä aina edes ruokaa, syödään vaikka vain nakkeja ja perunasalaattia.

-Viikonloppuisin välillä vaan makoillaan ja oleskellaan koko päivä,ilman mitään ohjelmaa.

-En juuri koskaan leiki lasten kanssa, leikkivät oikeastaan koko ajan keskenään. Sylissä ovat paljon.

Muutakin varmaan keksin, kun mietin:)

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät vaan ole sellaisia, olisi kyllä ihanaa jos olisivat

Vierailija
2/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä leiki lasten kanssa, mutta tehkään nyt jotain muuta kun makaatte! Käykää vaikka kirjastossa ja kai nyt jotain muutakin voi syödä kuin nakkeja ja perunasalaattia. Keitä vaikka iso kattilallinen jauhelihasoppaa koko viikonlopuksi, sitä on helppo lämmittää. En ole itsekään täydellinen, mutta sinua pidän jo huonona. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa omaatuntoa..

Vierailija
4/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pode huonoa omaatuntoa.

Vierailija
5/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nauttikaa elämästänne! t. se, jonka lapset eivät loikoile

Vierailija
6/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta avauksesta, kun sieluni silmin näen koko perheen makaamassa koko viikonlopun syöden nakkeja ja perunasalaattia. Se vaan on musta vastenmielistä, siitä tuli toi yäk. T 6

Vierailija
7/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset leikkisivät itsekseen ja loikoilisivat koko viikonlopun... Olet hyvä äiti, kun olet saanut heidät kasvatettua sellaisiksi!

Vierailija
8/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viikonloppuisin VÄLILLÄ vaan makoillaan...ei AINA tehdä ruokaa...

Vierailija
9/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät keskenään.

Vierailija
10/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joskus saa laiskotella, mutta kyllä se laiskottelu mun mielestä pitäis olla sitä vähemmistöön jäävää aikaa kuitenkin. Toki viikonloput on rentoutumista ja lepäämistä varten, mutta kai nyt jotain normaalia elämää pitää olla silloinkin. Edes nyt jotain perusruokaa tehdä, ja edes jotain muuta tehdä kuin vain maata. T 6

Vierailija
11/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että ei ikinä makoilla vaan sisällä koko päivää. Joka päivä käydään ainakin kaupassa tai vaikka kirjastossa. Puistossa harvemmin, puistoilevat sitten tarhassa.

En jaksa laittaa aina ruokaa, enkä ikinä leiki lasten kanssa. (miksi edes pitäisi???) Luen kyllä kirjoja heille ja joskus leivotaan. Kaupan valmistaikinasta tosin melkein aina...

Vierailija
12/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu ja rennosti ottaminen viikonloppuisin on ihan elinehto sille, että jaksamme taas koko rankan viikon. Viikonloppuisin meillä saa jokainen olla niinkuin tykkää, vaikk yöpaidassa koko viikonlopun, ja astumatta ulos jos vaikka on huono ilma (tosin viikonloppusiivoukseen osallistuu jokainen).

Mä olen sitä mieltä, että oleilu ja viikonloppulaiskottelu kasvattaa luovuutta ja tekee hyvää mielelle, poistaa stressin.

Vierailija
13/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai sitä joskus saa laiskotella, mutta kyllä se laiskottelu mun mielestä pitäis olla sitä vähemmistöön jäävää aikaa kuitenkin. Toki viikonloput on rentoutumista ja lepäämistä varten, mutta kai nyt jotain normaalia elämää pitää olla silloinkin. Edes nyt jotain perusruokaa tehdä, ja edes jotain muuta tehdä kuin vain maata. T 6

Vierailija
14/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvittelee itse olevansa täydellisyyden perikuva.

Vierailija
15/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruokaa kyllä yleensä laitan viikonloppuisin, viikolla iltaisin töiden jälkeen syödään joskus valmista. Täytyyhän sitä joskus ottaa rennosti. Ulkoilemme silloin kun huvittaa. Nyt on ihanaa ulkoilla, kun on hyvät ilmat.

Vierailija
16/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun tavallisissa ystäväperheissäni vietetään väliin viikonloppuja ihan samalla tavalla. Älä koe itseäsi huonoksi noista syistä. Eri asia kokea huonommuutta, jos makaisit vaikka kännissä sohvalla.

Vierailija
17/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata yöpukusillaan ja vetää nakkeja ja perunasalaattia. Saattais e lapsista olla ehkä lauantain kivaa, mutta kyllä sunnuntaina alkaisivat jo haluta ulos ja jotain tekemistä.

Niin ja lapsia on 5.

Vierailija
18/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulosti sun teksti eikä yhtää huonolta.

6. : harmi että susta tuntui siltä että oli sun paikka ruveta neuvomaan :( yäk sua.

Vierailija
19/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Annan vauvalle korviketta

- Vauva syntyi sektiolla

- Palaan opiskelemaan pian ja vauva menee hoitoon

- En leiki vauvan kanssa, mitä nyt katson perään

- En anna vauvalle herkkuja

- Kiellän vauvaa

Vierailija
20/57 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin. Viikolla vähemmän. Poden kyllä huonoa omaatuntoa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä