Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia tulee meistä:

Vierailija
01.12.2008 |

Äiti:

-24v

-neljäs raskaus

-ei käytä päihteitä

-ei ammattia, työvuosia takana neljä

-muutto kotoa 16-vuotiaana ja omaan talouteen 17-vuotiaana

-ei ole koskaan nostanut työttömyysetuuksia tai sosiaalitukea

Isä:

-26v

-entinen alkoholisti, nyk. nollatoleranssi eikä tupakoi

-perhekeskeinen, ei käy ulkona kuin 2kk välein pelaamassa/kahvilla

-kaksi ammattia, työvuosi takana seitsemän

-muutti omaan talouteen 21-vuotiaana

-ei ole koskaan nostanut työttömyysetuuksia tai sosiaalitukea

-Yhteisiä aviovuosia takana neljä, ei aviottomia lapsia.

-Toinen asuntolaina

-Yksi asunto-osakke velattomana

-tulot bruttona yhteensä 2800e

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon lasten saamisen ajankohtaan että on suunnitellut aina lasten hankintaa 20v pintaan ja onneksi mieskin oli samoilla linjoilla.

Tarkoitus ei ole tehdä lapsia 10 vaan muutama, hoitaa heidät pieninä kotona ja sitten siirtyä työelämään joka ei katkea äitiyslomiin ja hoitovapaisiin.

olen vasta 27 kun nuorimmainen täyttää 3v. työelämää on edessä ihan tarpeeksi.

Vierailija
22/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinette niitä vielä hakea.. se noin nuoren miehen alkoholismi ihmetyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että elätte onnellisina elämänne loppuun asti. Ettei sinulle tule tuota jo jonkun aiemman mainitsemaa nuoruuden ja vapauden kaipuuta... Ja että miehesi pysyy kaidalla tiellä. Kaikkea hyvää sinulle ap ja mukavaa joulun odotusta:)

Vierailija
24/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, bailasin 3 kertaa viikossa ollessani 18-20 ja sitten riitti, halusin rauhoittua.

Minusta elämä ei ole ohitse vaikka olenkin äiti. Kuten jo edellä sanoin, olen vasta 27 kun minulla on 7v, 5v ja 3v lapset.

Minusta elämää on elettävänä vielä 40v jälkeenkin. Vai onko joku eri mieltä?

Ja tuohon riippuvuuteen miehestä, en ole samaa mieltä.

Tietyllä tavalla tietenkin kun on yhteiset lapset, mutta eikö niin ole vaikka olisi 35v kolmen lapsen äiti?

Rahallisesti en ole riippuvainen. Olen terve nainen ja pystyn tekemään työtä. Jos mieheni kuolee tai jättää minut selviän kyllä kolmen lapsen kasvattamisesta.

Toivon silti ettei näin käy.

Ei kouluttamattomuus tee ihmisestä avutonta eikä nuorena perheellistyminen tarkoita itsenäisyyden puutetta.

Yksi suuri syy miksi ylipäätään aloitin tämän ketjun on se että haluaisin yrittää hiukan eden murtaa joitain stereotyyppisiä ajatuksia.

Vierailija
25/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku viitsii kysellä toisten mielikuvia perheestään.

Vierailija
26/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että jotkut uskaltavat tehdä lapsia nuorena, vaikka mummoäidit sen tuomitsevatkin... :)

Vierailija
27/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten noilla tuloilla on maksettu tuohon ikään mennessä asuntolaina jo pois? Siis pakkohan teidän on jotain perintöä olla saanut?

Toisekseen: elän itse ihan erilaista elämää, eli sen takia tuli vähä sellainen olo, että ONNEKS mun ei tartte elää noin mutta kaikki tavallaan ja olet varmasti onnellinen ja toivotan sulle mukavaa joulun odotusta=)

Vierailija
28/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapailisästä? Kotihoidontuestä? Äityisrahasta?

Ei minusta niissä ole mitään pahaa. Siksi maksamme veroja.

Vierailija
29/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, kiitos, hyvää joulunodotusta sullekin. :)

Se toinen maksettu laina on osakkeesta jonka arvo on n. 13 000e eli ei järin suuri summa mutta turva kuitenkin. :)

30, Tietenkään en kieltäyty mainitsemistasi lapsiperheen tuista koska niiden avulla kykenen hoitamaan lapseni kotona 3-vuotiaaksi mikä on suositeltavaa. Niiden lisäksi hankin tuloja työskentelemällä perhepäivähoitajana.

Tarkoitin sosiaalituilla esimerkiksi toimeentulotukea tai muuta harkinnanvaraista, työttömälle tai vähätuloiselle myönnettävää tukea jota haetaan sosiaalitoimistosta..

Vierailija
30/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikuttaa kirjoitustensa perusteella fiksummalta ja kypsemmältä kuin monet, jotka olette tulleet tänne vähättelemään ja säälimään.

Vierailija
31/31 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on jostakin asiasta epävarma ja haluaa vähän kiertäen vahvistusta asiassa. Olisiko miehen alkoholiongelma, oma kouluttamattomuus vai mikä, en osaa sanoa. Muuten vaikuttaa ihan keskiverto perheeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä