Lue keskustelun säännöt.
mulla epäillään kaksisuuntaista mielialahäiriötä. kaipaan kokemuksia?
05.04.2008 |
masennurta on hoidettu jo pidempään, kunnes terapeuttini alkoi epäillä kaksisuuntaista tyyppiä 2. aika lääkärille on reilu viikon päästä.
miten tuo kaksisuuntainen käyttännössä vaikuttaa elämään?
kokemuksia kaipaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
masennuskausista joudut vähän kärsimään. Maniastahan harvemmin itse kaksisuuntainen kärsii, mutta läheiset sitä enemmän.
terveisin bipolaarin lapsi