Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä " vaatimuksia" tuleville eskareille?

Vierailija
04.04.2008 |

Oma poikani, 11/02, aloittaa eskarin ensi syksynä koulun yhteydessä (kunnassamme kaikki eskarit on koulujen yhteydessä). Siihen mennessä pitäisi opetella kuorimaan perunat, solmimaan kengän nauhat ja tietysti pukemaan muutenkin omatoimisesti.

Pukeminen sujuu jo, mutta perunoissa ja solmuissa vielä haastetta riittää. Minusta vähän liikaa vaadittu eskareilta, muistan kun itse aloitin koulun niin silloin oli 1-luokkalaisille samat vaatimukset ja niiden kanssa takkusin ennen koulun alkua...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tärkeää osata suunnilleen pukea itsenäisesti, käydä vessassa eli pyyhkiä itse, ja syödä haarukalla ja veitsellä. Ja näitäkin kaikkia ehtii eskarissa vielä hienosti hioa.

Vierailija
2/6 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla, missä minä olen kulkenut, perunat tulevat aina valmiiksi kuorittuina, eivätkä 10-vuotiaatkaan sen takia tahdo vielä osata niitä kuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän koulussakaan kuorita perunoita.

Solmuihin saa varmasti apua, jopa koulussa...

älä hätäile suotta.. Oma poika eskariin myös syksyllä ja itse olen ala-asteella töissä

Vierailija
4/6 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ne koulumme eskaritkin ovat opetelleet kuorimaan ja kaiketi hyvin ovat vuoden aikana oppineetkin.

Vierailija
5/6 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle kyllä tuli kova halua opetella kun kuuli tänään " vaatimuksista" . Päivällisellä halusi jo kuoria itse perunoitakin, mutta sillä seurauksella että perunasta jäi ehkä 1/5 syötäväksi...

ap.

Vierailija
6/6 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valtaosa kuorikin tosi hienosti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi