Koska seksi tuli kuvioihin suhteesi alussa?
Miten pitkään alussa tapaillaan ennen seksin aloittamista? Olen nyt tapaillut miestä 2 viikkoa ja molemmat haluavat edetä hitaasti. Eipä olla edes kädestäpito tai pussailuvaiheessa vielä ;) Toki pusut on vaihdettu, mutta ei sen enempää.
Koskakohan olemme seksivaiheessa... joskus kesällä ;)
Kommentit (24)
asia kypsyi sitten lopulliseen kukkaansa taksissa ja oli varmaan jotain säätöä jo tanssilattialla. romanttista eikö?
jos molemmat haluatte edetä hitaasti? Tietenkin on sääli elää arvailujen varassa, maltilliseen tyyliinne varmaan sopii keskustella asiasta ja ehkä olette niin tehneetkin. Ettei vaan kummallekaan tulisi " ei se taida mua halutakaan" -fiiliksiä.
kolmansilla treffeillä? Ja sitten vasta alatte tutustua ihmisen ajatuksiin ja persoonaan.... Mahtaa noita petikavereita kertyä, jos näin aloittaa suhteita. Tänä päivänä kaikki tauditkin on niin yleisiä, että melkeenpä aloittaisin uuden kumppanin kanssa sieltä sukupuolitautien poliklinikalta ja vasta puhtailla tuloksilla sänkyyn. Jos kiinnostus ei riitä odottaa tätä, niin eipä siitä suhteesta olisi muutenkaan mitään tullut. Vain minun mielipiteeni...
Ap
Kuka se pakottaa paljaalla painamaan?
...kesti noin puoli vuotta, johtuen puolisoni silloisesta kokemattomuudesta. Ollaan oltu yhdessä melko kauan ja lapsiakin on. Seksi on ollut aina melko estynyttä ja paljon huonompaan suuntaan on menty. Harmi sinällään sillä naiseni on varsin upea ilmestys, jos vain vähän jaksaa laittaa itseään. Koskaan hän ei kuitenkaan ole viitsinyt laittautua juuri minua varten, mikä on kanssa risonut.
Itse asiassa suhteemme horjuu kuilun partaalla ja olen lähes jatkuvasti äreällä tuulella ja v#tt##len turhasta, mikä tietysti aina jälkeenpäin kaduttaa, sillä sehän vain pahentaa tilannetta entisestään. Kannattaisi ehkä erota, kun olen vielä suht nuori, mutta nuo lapset!
Exän kanssa seksi tuli kuvioihin lähes heti ja se oli intohimoista ja kokeilevaa, mutta kolikon kääntöpuolelta löytyi kevytkenkäisyyttä, jota pääni ei kestänyt.
Tulipahan avauduttua. Tarinani opetus on, että mikäli seksiä on luvassa heti, niin kumppani luultavasti käyttäytyy holtittomasti myös selän takana. Toisaalta jos seksi ei tunnu kiinnostavan kumppania pitkään aikaan suhteen alussa, niin se voi kieliä asenne- tai muista ongelmista, jotka voivat olla kotoa opittuja tms..
Aika karkea yleistys, mutta näin olen asian kokenut. Toivottavasti seuraava puolisoni (jos nyt eroon päädytään) on jotain noiden väliltä. Täydellistä puolisoahan ei olekaan, mutta jokseenkin tyydyttävä sukupuolielämä on mielestäni suhteen selkäranka.
Mies 30 ja risat
Tavattiin perjantaina ja kyllä harrastettin seksiä heti baari illan jatkoilla. Maanantaina sitten jo muutettiin yhteen. Siitä kuukausi --)kihloihin. Siitä 4kk--) häät. Siitä puoli vuotta ja esikoisemme syntyi. Nyt vietettiin 4v hääpäivää ja neljäs lapsi tulossa.
Tulipahan avauduttua. Tarinani opetus on, että mikäli seksiä on luvassa heti, niin kumppani luultavasti käyttäytyy holtittomasti myös selän takana. Toisaalta jos seksi ei tunnu kiinnostavan kumppania pitkään aikaan suhteen alussa, niin se voi kieliä asenne- tai muista ongelmista, jotka voivat olla kotoa opittuja tms..
Aika karkea yleistys, mutta näin olen asian kokenut. Toivottavasti seuraava puolisoni (jos nyt eroon päädytään) on jotain noiden väliltä. Täydellistä puolisoahan ei olekaan, mutta jokseenkin tyydyttävä sukupuolielämä on mielestäni suhteen selkäranka.
Mies 30 ja risat
[/quote]
Pahasti yleistät, mä olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluan seksiä vaikka ekatreffeillä, mutta ikinä ei tulisi mieleenkään pettää omaa kumppania.
Kolmen kuukauden päästä siitä alkaa löytyä kuitenkin fiilis, että toimii. Silti ollut tosi vahva vetovoima meidän välillä ja minä kuljen pikkuhousut märkänä jo pelkästä ajatuksesta. Mies ottaa rauhallisemmin, mikä vaan tekee itsestäni kiimaisemman.
Tasavertaisesti olemme molemmat tässä suhteessa saaneet ja antaneet, joten nopea aloitus ei mitenkään alenna minua, tai muutenkaan vaikeuta yhteiseloa.
N30
Minusta ap:lla on fiksu suhtautuminen - jos on vakavissaan liikkeellä, kannattaa satsata ensin suhteen henkiseen puoleen. Se on hyvä perusta suhteelle kuin suhteelle.
No eipä voi sanoa että meillä edes oli treffei. Asuttii espanjassa ja sielä mulla oli vähän " villimpi" kausi ja pari yhden illan juttuakin. Nykyisen mieheni kanssa oltii porukalla baarissa ja hänkin oli kova tanssimaan, siitähän mä innostuin ja vedin kirjaimellisesti sormesta miehen tanssilattialta kotiini. Sen piti jäädä siihen koska olin just eronnu enkä halunnu muuta, mut oltii kavereina paljon tekemisissä. Lopulta taas humalassa päädyttii samaan sänkyyn ja sinne sit jäin. Palasin pian suomeen,mies perässä, muutti mun luo ja nyt vuosi sen jälkee, oon viimeisilläni raskaana (ei ollu vahinko lapsi!) ja muutenki hyvin menee. Tunnen löytäneeni elämäni miehen.
Et turha tulla moralisoimaan ettei " suoraan sänkyyn" meiningillä löytäis myös elämänsä kumppania. Se ei tarkoita että sitä enää kaipais kumpikaan yhdenillan juttui tai että se olis toiselle jotenki tapa aina. munkin mies oli omasta tahdosta ollut ilman seksiä kuukausia ennen mua ja mulla oli vain lyhyt " seikkailuvaihe" espanjassa,ei siis normaalisti tapana yhdenillan jutut.
Toki jokainen tekee oman valintansa, jotkut menee neitsyenä naimisiin, mutta se on niiden valinta. Mulla kävi näin eikä tosiaa kaduta, sitä paitsi eiköhän toi heti sänkyyn-meininki oo aika yleistä nykyää?
Mies olisi halunnut seksiä jo samana iltana kun tapasimme. Minä kieltäydyin kohteliaasti ja liukenin kotiin. Seksiä harrastimme ensimmäisen kerran kolmen-neljän viikon tuntemisen jälkeen.
Tiedä häntä oltaisko enää yhdessä jos olisin suostunut seksiin ekana iltana. Yhteen muutimme vajaan puolen vuoden seurustelun jälkeen, koska käytännössä asuimme yhdessä jo kolmen-neljän kuukauden seurustelun jälkeen. 10 vuotta yhdessä ja mahtavaa edelleen, kaikinpuolin !
Nimim. Onnelliset
Oli molemmille eka kerta ja aivan taivaallisen ihana kokemus, jota on näiden 12v aikaan useasti muisteltu.
N27
ja se oli heti kun tilaisuus tarjoutui. Alkuun nähtiin baarissa ja flirttailtiin avoimesti ja syötiin suunnilleen toisiamme tanssilattialla. Noin kuukausi meni, ennenkuin tarjoutui tilaisuus harrastaa seksiä.
Meillä seksi on ollut alusta saakka intohimoista ja herkullista. Ja se on vain parantunut ajan myötä, kun olo on oman kumppanin kanssa vapautunut ja hyvä. Mieheni saa aina vaan halut hyrräämään ja jalkovälin kastumaan :) yhdessä ollaan oltu pian 10vuotta
Minä olin 16v. ja mies 20v. Hän oli ekani ja minä hänen toka. Nyt 8 vuoden jälkeen olemme naimisissa ja tyttäremme on 7kk. Ja seksi sujuu todella loistavasti edelleen! :)
olin silloin 19v.
Nyt kolmekymppisenä en tiedä, kuinka nopeasti etenisin.
Tuntui kuin mies olisi jännittänyt. Hän nojasi välillä etäämmäs minusta ja puhua pälpätti jostain nuoruuden mopolla hurjasteluistaan ym. Hetkeksi sentään hiljentyi halaamaan. Haluaisin jo niin suudella kunnolla ja koskettaa hänen vartaloaan joka puolelta. Mutta tuntuu vaan että hän jotenkin viestii jotain etten uskalla tehdä aloitetta.
Ap
Me tavattiin silleen " kadulla" tavallaan ja kipinät lensi heti. Me vaihdettiin numeroita ja tekstailtiin pari viikkoa ainakin ennenkuin seuraavan kerran tavattiin. Sitten kun tavattiin niin mä en tajua mikä muhun meni kun mä suorastaan kävin kimppuun.
Naimisissa oltu nyt kuusi vuotta...
ehkä sun pitääkin odotella että vähän rauhottuu ja luottaa sinuun, jos sillä on pelkona esim suorituskyvyn lässähtäminen jännityksen tai muun vuoksi. siihen auttaa vain aika
itse olen seurustellut pari kk vasta mutta seksiä oli jo eka treffeillä ;)
nyt täytyy mainita että kaveri on tuttu vuosien takaa eli persoonat ja luonteet on tsekattu sopiviksi jo silloin ja vähän silmäpeliä oli, nyt molemmat sinkkuili sopivasti yhtäaikaa ja ...
eka treffeillä ei edes koskettu toisiimme, toisilla sitten sitäkin enemmän :P