strippausta ylläriksi
Olen suunnitellut yllätystä miehelleni ja kaipaisin pientä rohkaisua, ehkä apuakin ;) Olen ollut mieheni kanssa naimisissa reilun vuoden päivät ja yhdessä parisen vuotta. Meillä on kolme lasta, joista tuorein on muutaman kuukauden. Seksi elämämme on aina ollut loistavaa... nytkin se on mielestäni ihan tyydyttävää, mutta ahluaisin tarjota miehelleni jotain enemmän. Hän on pyytänyt minua useasti strippaamaan hänelle. Vaikka olenkin erittäin avoin kokeiluille ja rohkea rakastaja niin se on silti ollut aika kynnys asia minulle. Nyt ajattelin yllättää mieheni ja tehdä hänelle eroottisen filmin pätkän salaa uudella videokamerallamme. Olen hankkinut hieman rekvisiittaakin ;) Muutamia seksiasusteita ja upean peruukin. Ongelmana on itse kuvaaminen. Miten toteutan sen? Ulkopuolinen apu kuullostaisi liian kaamealta ja itse on hankala liikutella kameraa. ehkä naurettavaa, mutta haluan tehdä siitä sellaisen jota kehtaa katsella. Entä olisiko teillä vinkkejä (linkkejä) millainen strippaus saa hulluksi? ja onko idea ensinnäkään vaivan arvoinen?
Kommentit (4)
Tosi hyvä idea.
Yksi keino on stripata esim. 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa, stripata 15 sekuntia, filmata se, siirtää kameraa jne. Näin saat erilaisia kuvakulmia. Noita clippejä leikkamalla ja siirtelemällä voit saada tosi upean lopputuloksen.
Näin maallikkona tulisi ensimmäisenä mieleen. Otan kuitenkin asian esille seuraavassa videokerhon tapaamisessa työpaikalla ja palaan sitten asiaan viisaampana.
Voisit ihan avoimesti klikata videon pauselle tarvittaessa -> helpottaisi huomattavasti editointia, ei tarvitsisi poistaa välistä niitä " juoksee kameran luokse" ja " juoksee kameran luota" -pätkiä.
Jos sen kaukosäätimen käytön tekee tyylikkäästi ja ikäänkuin osana videota, se voi olla ihan ok, vaikka näkyykin kuvassa.
Tuli vaan mieleen, että jos aiot jotain editoida " oikeasti" , niin sulla pitäis olla vähän järeämpi kalustus kuin tuo yksi kamera. Nimimerkillä " kokemusta on" .
Ehkä minä kuitenkin kannatan sitä, että laitat sen kameran kuvaus-valmiuteen jalustan päälle tai pienelle pöydälle ja tarkennat sen jonnekkin huoneen kulmaan sopivasti. Sitten tanssit huoneessa jonkin aikaa puolelta toiselle ja katsot miltä näyttää. Menitkö kuvasta ulos? Oliko kuvaus-korkeus hyvä? Olivatko värit ja valotus hyvä? Kuuluuko äänet hyvin?
Kaiken kaikkiaan hyvä idea sulla! Kävis vaikka lahjaideaksi " etä-miehelle" ...
Hieno ide tuommoinen