Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilusikoiden hinnat? Saako jostain alle sen reilun 70 euron?

Vierailija
04.04.2008 |

En tiennytkään, että ovat noin kalliita nykyisin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy sanoa, että onnekseni kummityttöni äiti on vakuuttanut haluavansa minut kummiksi muista syistä, ei saadakseen lapselle lusikan:)

Kielsi ostamasta mitään kallista. Kyllä voin sen 70-80 euroa käyttää, jos tarvis on mutta en yhteen (rumaan) lusikkaan.

-32-

Vierailija
22/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ vaikka ruokailusetti.

Itse meinasin ostaa kummitytölle pikkusormuksen, pikku myy mukin ja jonkun kivan muumijulisteen seinälle.

Toisaalta kummilusikkakin on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan kummilusikka on oleellinen. Se on jo muodostunut perinteeksi. Mitä ajatellaan kummista, joka on ostanut vain jonkun korvikkeen, kun ei raskinut ostaa lusikkaa.

Vierailija
24/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen sen saman rahan valmis laittamaan johonkin muuhun? Kummallista materialismia heti pienestä pitäen.

Ystäväni ei sen kummempia ajattele, vaikkei saisi mitään (aineellista).

Pitäisikö mielestäsi siis lusikka hankkia, vaikka se maksaisi mitä? Millaisia summia odotat omien lastesi kummien lahjaan laittavan?

Toisekseen, ennemmin se lusikka, kehys tms mielestäni kuluu sylikummin ostaa.

Omassa perheessä ei kenelläkään ole lusikkaa, enkä ole niitä muillekaan kummilapsille (syli-) ostanut. Erään äiti jopa nimenomaisesti toivoi että sen sijaan jotain muuta, lusikat heillä vain lojuu laatikoissa.

Onko tuolla lusikalla sitten jollain suunnalla erityistä merkitystä? Itse asun Etelä-Suomessa, ja täällä se on vain kapine muiden joukossa. Enemmän taidetaan hankkia lahjoiksi kehyksiä, jos nyt kummien lahjoista puhutaan.

Vierailija
25/30 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhuoneen ja muutkin. Sitten jos joku antaa lahjaksi taulun josta emme tykkää, tulee tylsä fiilis laittaa se kaappiin pölyyntymään. Ja lahjan antajat näkevät seuraavalla kerralla ettei taulu olekaan seinällä.

Vierailija:

+ vaikka ruokailusetti.

Itse meinasin ostaa kummitytölle pikkusormuksen, pikku myy mukin ja jonkun kivan muumijulisteen seinälle.

Toisaalta kummilusikkakin on kiva.

Vierailija
26/30 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa kallistuneet siitä kun 4v sitten kummitytölle

ostettiin.

Vierailija
27/30 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisimmät maksaneet n. 30 euroa, vuonna -90 ostetun hintaa en enää pysty muistamaan

Vierailija
28/30 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalevalalusikat oli ton 70 euroa ja enemmän

Vierailija
29/30 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla olin ostamassa kummilusikkaa. Halvin mitä löysin, maksoi 59 e, suurin osa tosiaan yli sen 70 e. Kalevalakorun lusikasta olisin ehkä sen maksanutkin, oli tyylikäs, mutta niistä muista en todellakaan. Kysyin sitten viimeisessä kaupassa tätä hinta-asiaa, kun oli itselläkin tuntuma, että n. 30 e on hinnat tulleet ylöspäin lusikoissa sitten viime ostokerran ja myyjä sanoi, että näinhän se taitaa olla. Että silleen...

Vierailija
30/30 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan 30e pintaan sekin meidän ostama....pojalle piti tulla lusikka, en ihmettele ettei tullutkaan kun tuollaisia hintoja.

-2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi