Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensiajatuksesi naisesta, joka treenattu, huoliteltu;meikki, kampaus, tekokynnet, trendivaatteet?

Vierailija
04.04.2008 |

ja ei mikään Tukiainen vaan tavallisen hillitty

a)kateus

b)ihailu

c)haluaa miesten huomiota

d)haluaa tehdä naiset kateelliseksi

e)kiva kun pitää itsestään huolta

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää.

Vierailija
22/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olis aikaa. En tosin välttämättä sen takia et on merkkikuteita tai on treenattu, mutta aina jos näen itsestään huolehtivan naisen (ei ylilaitetun) niin mietin että jonain päivänä minäkin. Nyt vaan lapset vie kaiken energian ja siksi ripsiväri ja tukan harjaus riittää.

Toki minä silti itsestäni huolehdin ja käyn kuntoilemassa, mutta aika ei riitä siihen että jaksaisin aamuisin laittaa itseäni ennen kuin lähden töihin. Aika menee lasten aamupalaan ja pukemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä olen aina oikeassa, todella näyttävän näköiset puhuu muuta kieltä kuin suomea.

Vierailija
24/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tekotukka, huulipunat ja kynnet kuin tällä erotiikkatanssija Johanna-mikäsensukuniminiminytolikaan niin ajattelen että on tosi mauttoman näköinen kaikesta laittautumisesta huolimatta.

Mutta jos nainen on hieman... sanotaan klassisemman tyylikäs ja huoliteltu niin katson vaan ihaillen ja toivon että itsekin jaksaisin. Esim. näin Leena Sarven kerran kaupungilla ja tuijotin vaan salaa häntä ja ihailin. Tyyli on se mikä ratkaisee.

Vierailija
25/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun varta vasten kysyt niin tulee mieleen että tuollaiselle ihmiselle ulkonäkö on hyvin tärkeää. Itsestään huolehtiminen on tärkeää, mutta jos ulkonäkö tekokynsineen on ensisjainen asia, ajattelen sen tapahtuvan jonkun muun kustannuksella; esim. henkisten arvojen. Koska yleensä ulkonäön korostaminen arjessa kertoo sisäisestä epävarmuudesta/ tyhjyydestä. Koska jos ihmisellä on elämässään syvällisempi tarkoitus, ja kädet täynnä työtä ei häntä kiinnosta kuluttaa niin paljon energiaa ulkonäköön. Toki kauneuttaan voi korostaa ja kunnostaan huolehtia. Tekokynsiä en oo ikinä ymmärtänyt; eihän niiden kanssa voi tehdä mitään kivaa!

Mut niinkuin sanoin, tuskin ajattelisin vastaan tullessa yhtään mitään- en kiinnitä huomiota moisiin asioihin.

Vierailija
26/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään halpa suttura tai naurettavan näköinen trendipelle, niin en kiinnitä välttämättä huomiota ollenkaan. Useinhan sitä kiinnittää huomiota negatiivisiin asioihin mutta positiivisiin ei.

Viimeksi muistan miettineeni että miten tuolla ihmisellä on aikaa kaikkeen tuohon. Siis olla aina kaunis ja huoliteltu. Itseltäni meinaavat vuorokauden tunnit loppua kesken.

Vierailija
27/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta sisältöä elämässä

pinnallista elämää

sääliä herättää

Vierailija
28/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Kiva jos itsekkin saisi ja olisi varaa pitää itsensä todella hyvässä kuosissa.

t. kolmen ei niin huolitelut äiti mutta pikkasen on ees yritystä.

Vierailija
29/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet jonkun laulavan karaokea, säälitkö häntä kun elämässä ei ole muuta kuin karaoke? Jos syöt jäätelöä niin eikö elämääsi muuta mahdo kuin jäätelön syönti? Ja ajat autolla niin auto on elämäsi tärkein asia, sivuuttaen henkiset asiat?

Kertokaa mistä tuo ihmelogiikka tulee?

Vierailija
30/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rajansa kaunistautumisellakin- koen olevani sen verran kaunis etten tarvitse kovin paljoa meikkiä, koruja, yms enkä varsinkaan mitään rakennekynsiä- niin tämä vastakkainasettelu ihmetyttää:)

On tilaisuuksia missä olen tyylikäs, huomiotaherättävän kaunis jne ja hetkiä (suuri osa) että olen mukavissa, käytännöllisissä vaatteissa joissa on helppo tehdä mitä vaan enkä todellakaan jaksa meikata ja väkertää ja " kantaa" vaatteitani.

Miten nämä kaksi tyyliä sulkevat toisensa pois? Mulla ainakin on molemmat puolet. Kehtaan mennä kaupungillekin verkkareissa pyöräillen- on halpaa, ekologista ja tekee hyvää kunnolle. Ja tällaista tapaa pitäisi tänä päivänä suosiakin että turhamaisuus väistyy käytännöllisyyden tieltä. Sitten on edustavammat hetket jolloin nautin tyylikkyydestä.

Kamalan tylsää olisi olla pelkästään vaatteitaan ja kynsiään varova, katseistaan ja muodoistaan tietoinen maalipytty. Ja yhtä tylsää olisi olla se maripaitainen liimaletti jonka mielestä pitää sulautua hiekkalaatikon hiekkaan ettei vaan ole olemassa ja siis huono äiti.

Vierailija
31/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät luulot teillä ihmisistä jotka miettivät myös ulkonäköänsä. Miksei myös ulkonäöstään huolehtiva ihminen voi olla onnellinen, henkinen ja hyvä äiti??? Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi!! Jokaisella meillä on tämä kuori ja se on jokaisen oma valinta miten siitä huolehditaan ja puetaan. Se ei ole teidän asianne arvostella ketään, ettehän tekään halua että teitä arvostellaan ja katsotaan nenän vartta pitkin?

Minä liikun pitääkseni itseni vireessä ja samalla kroppakin on kunnossa. Käytän vaatteita missä viihdyn ja käyn parturissa jos tarvetta ja jopa meikkaankin. Se on yks ja sama mitä muut on minusta mieltä koska pääasia on että itse tiedän kuka olen. Missään kehossa ei ole rumuutta tai vammoja, on vain erilaisuutta!

Vierailija
32/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään ei ole niin ärsyttävää kuin joutua ihan lähietäisyydelle tosi laitetun naisen kanssa. Kun itse on edellisen kerran laittautunut vuonna 2004 - se ero on aika nolostuttava.

Vierailija
33/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kyllä viestistä henkii miesmäinen ihailu laittautuneita naisia kohtaan, mutta tuo PARTURILLAkäynti paljasti lopullisesti sukupuolen...

Vierailija
34/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän tyylikkäänä ja tavoiteltavana aivan erilaista tyylikkyyttä kuin mitä ap kuvasi.

Oma ihanteeni on enemmän sellainen luonnollisella tavalla huoliteltu nainen, joka on aikaansaava, toimelias ja ulkoilmassa viihtyvä. Vaatteiden ei tarvitse olla trendikkäitä, mutta vartalolle sopivia, sään mukaisia ja silti naisellisia.

Jos mainitaan tekokynnet, treenaus ja trendikkäät vaatteet, tulee mieleen sellainen fitness-bimbo, joka esittelee meikkejä jossain kauppakeskuksessa, puhuu nenäänsä ja kikattaa teennäisellä tavalla.

Vierailija
35/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan kaunis ja hyvännäköinen ja on hieman panostanut ulkonäköönsä kuitenkaan näyttämättä halvalta sutturalta. Onko sekin jotenkin säälittävää? Huono itsetunto? Minusta näistä kommenteista osa kuulostaa todella huono itsetuntoisten ja kateellisten naisten panettelulta. No, minä en pidä sitä ollenkaan huonona asiana, että miehet (ja naisetkin) katsovat minua ihaillen kun astun huoneeseen.

Vierailija
36/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En oikein ole tullut juttuun, olen liian boheemi rokkari :)

Heh. Luin että " boheemi runkkari" ja mietin kauan, että miksi nyt sitäkin pitää mainostaa...

Vierailija
37/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihminen voi olla meikittä kaunis, mutta korostaa meikillä parhaita puoliaan.

Vai miksi maailman kauneimmat ihmiset esiintyvät Oscar-gaalassa meikattuna,jos meikkaus on vaan " yritys tehdä itsestä ihmismäisen näköinen" tai " pakonomaista tarvetta parantaa huonoa itsetuntoa" ?

Vierailija
38/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko se sitä, että näytät barbi-nukelta, joka pelästyy kun tuulenpuuska osuu hiussuortuvaan - vai sitä, että käyt suihkussa, kampaajalla ja ehostat kasvojasi jonkin verran.

Tämä jälkimmäinen nyt on melkein minimivaatimus työelämässä.

Vierailija
39/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs niin päättelit että mies olen? Äskön pissalla kävin ja ihan naisen paikat on ja jopa tissitkin millä kahta lasta imetetty. Olen vain sitä mieltä että on se ihminen minkälainen tahansa ( ulkoisesti / sisäisesti ) niin kaikki me ollaan samalla viivalla. Lopettakaa se ihmisten arvostelu, siitä ei ole mitään muuta hallaa kuin itsellenne.

t. 40 joka siis NAINEN

Vierailija
40/43 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa hivenen seksikäs meikki ja hivenen seksikäs pukeutuminen esim. laadukkaisiin ja klassisiin vaatteisiin ei tee kenestäkään halvan hutsun näköistä. Tuskin kenenkään ulkonäkö korreloi älykkyysosamäärän kanssa. Vai pitäisikö pukeutua tuulipukuun ollakseen uskottava?

t. 44