Lue keskustelun säännöt.
naapurin uteliaisuudesta..
03.04.2008 |
..kertokaa miten teillä.Meillä naapuri sanoi että teillehän ei näy enää sisälle,kun hommasin salusiinit ikkunoihin. Tyttärelle soitetaan perään jos tulee jonkun muun autolla kuin poikaystävän. Että oletkos vaihtanut...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On se kiva, että pidetään huolta... Minä ostaisin jo sälekaihtimetkin... Jyskistä saa edullisesti... ;)