Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotyöläiset ja lasten päivähoito (ov)

Vierailija
01.12.2008 |

Olen palaamassa työelämään ensi syksynä pitkän kotona olon jälkeen ja olen nyt alkanut miettimään hoitojärjestelyjä. Miten päiväkodissa menee päiväuniajat ja ruokailut yms. Miten olette vieneet lapset hoitoon, kun menette iltavuoroon? Meillä iltavuoro alkaa klo 14 ja lapset pitäisi viedä päiväkotiin viimeistään klo 13.15 että ehtisin töihin, mutta kun se on lasten päiväuniaika meillä kotona. Pitäisikö lapset viedä jo ennen ruokailua vai miten se käytännössä kannattaisi järjestää? Mies hakee lapset pois oman työpäivänsä jälkeen, joten pitkää päivää lapsille ei joka tapauksessa tule. Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä äidille, jonka lapset (3kpl) eivät ole koskaan olleet vielä hoidossa päiväkodissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vien hoitoon iltavuoro aamuina jo 8.30 koska isompi eskarissa niin samalla viel pienemmänkin (4v)

Mutta jos ei eskaria ole,vien ulkoiluun n 10 aikaan.

Esikoinen muutenkin paljon pois eskarista mun vapaapäiviinä ni siks iltavuroinani vien jo aiemmin hoitoon.

Tuskin edes ottavat hoitoon silleen 12-13 aikaan koska muut sillon nukkumassa. Meillä toiminut ainakin hyvin et pääsevät ulos ja syömään hoitoon vaik itse menenkin vast tuntien pääästä töihin.

Vierailija
2/2 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raamu ulkoilu n 9.30- 10 välillä ulos, ruokailu n 11 alkaen, välipala n 14 alkaen, lapset herätellään klo 13.45 mennes = meidän p-kodis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan