Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit sellaiselle miehelle, joka ei tänäkään jouluna osta vaimolleen joululahjaa?

Vierailija
12.12.2008 |

.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvokkainta, eli vaimoasi ja suhdettanne. Älä unohda, että et mistään onnistuisi saamaan yhtä hyvää puolisoa. Uusi suhteesi katkeaisi ensimmäiseen jouluun, sillä uusi nainen ei moista hyväksyisi. Joululahja on symboli. Sen antamatta jättäminen on merkki siitä, mille paikalle puolisonsa asettaa: alimmalle portaalle, merkityksettömien joukkoon. Korjaa virheesi äläkä koskaan enää toista sitä. Ole normaali. Mars lahjaostoksille!"



Miltä kuulostaisi?

Vierailija
2/2 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään sana ei oo menny perille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla