Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä sanoisit sellaiselle miehelle, joka ei tänäkään jouluna osta vaimolleen joululahjaa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
arvokkainta, eli vaimoasi ja suhdettanne. Älä unohda, että et mistään onnistuisi saamaan yhtä hyvää puolisoa. Uusi suhteesi katkeaisi ensimmäiseen jouluun, sillä uusi nainen ei moista hyväksyisi. Joululahja on symboli. Sen antamatta jättäminen on merkki siitä, mille paikalle puolisonsa asettaa: alimmalle portaalle, merkityksettömien joukkoon. Korjaa virheesi äläkä koskaan enää toista sitä. Ole normaali. Mars lahjaostoksille!"
Miltä kuulostaisi?