Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yäk! ISO tuhatjalkainen talossa!

Vierailija
03.04.2008 |

http : //fi . wikipedia . org/wiki/Tuhatjalkaiset

Tipahti sitten olkkarin katonrajasta tommoinen mikä tossa kuvassa on..!

Mua kävi niin inhottamaan että oli vaikee saada henkeä.

Tiedän ettei se oo vaarallinen mutta nyt on vaikee olla täällä hämärässä mökissä.. :(

Tuli ikävä vanhaan kerrostaloasuntoon mutta sitten muistinkin että siellä oli riesaksi asti vihreitä luteita kesäisin.

Mä inhoan kaikkia kuoriaisia ja nilviäisiä mutta vielä enemmän tätä mun ötökkäkammoa.

Voi kun voisin olla kuten lapseni: ihmettelisin vaan ihastuneena, ottaisin ötökän käteen ja veisin ulos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tuhatjalkaisia ja hämiksiä! Mitä enempi jalkoja, sitä suurempi on kauhu!

Vierailija
2/5 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla mennä sänkyyn... :(

Tietääkö kukaan voiko noista päästä myrkyttämällä eroon? (Siis jos törmään joskus useampaan?)

Ahdistaa kun lapsetkin nukkuu tän vanhan talon yläkerrassa, että jos tollasia menee niiden sänkyyn ja ne puree...........

D' :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän poika huusi 2-vuotiaana elukkakaupassa tuollaista " hyi juma" , ja myyjä luuli pojan kiroavan... Sattui vain nyt sanomaan ärrän jiiksi.

Vierailija
4/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan hämähäkkejä, mutta noi tuhatjalkaset ruskeanpunaiset ällötykset on jo ihan liikaa..mä saa ihan kauhu-paniikki-kohtauksen kun näen niitä kodissani. Onneksi kuitenkin harvemmin!

Ne on niin nopeita ja rumia, pelottavia ja rumia ja ällöttäviä ja rumia, ties vaikka puris?

Vierailija
5/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kappaletta tapettiin.

Onneksi kohta tulee wc/kylppäriremontti (tiivimpää ja uudempaa tavaraa) niin ei ötökät kovin helposti sisään pääse.

Sitten meillä on jokaisena vuonna terassin alla muurahaisia. Seinillä ulkona ja sisällä hämiksiä. Tervetuloa 25-vuotta vanhaan rivitalopätkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän