Kaverini " varastaa" mun ystäviäni
Mua on alkanut ärsyttää yhden yksinäisen " kaverini" tapa hankkia itselleen sosiaalisia suhteita. Joka kerta kun kutsun tämän epä-sosiaalisen ystäväni kahvilla ja samalla kertaa myös jonkun toisen ystäväni, alkaa tämä epäsosiaalinen ystäväni hieroa tuttavuutta ja vaihtaa puhelinnumeroja näiden " minun" ystävieni kanssa.
Kieltämättä ärsyttää tämä tyyppi, joka ei saa muuten itselleen ystäviä kuin tyrkyttämällä itseään ystäväksi puoliväkisin jollekin ihmiselle, jonka hän on tavannut viisi minuuttia sitten.
Tiedän, että en voi omistaa ystäviäni, mutta luulisi tällä yksinäisellä olevan vähän jotakin käytöstapoja. Moni näistä, joiden seuraan hän on väkisin lyöttäytynyt on kyllä ottanut pesäeron tähän tyyppiin huomattuaan ystäväni todellisen luonteen.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (23)
Tajuatko, että et sinä voi määrätä ihmisten välisistä suhteista jos ne tapahtuvat vapaaehtoisesti. Et sinä voi estää jos joku toinen ihminen tulee toimeen sinun ystäviesi (huom! toisten aikuisten ihmisten, joilla on oma vapaa tahto) kanssa.
Oletko sinä kenties jotenkin kateellinen tälle ystävällesi, että hän tulee toisten kanssa toimeen? Oletko jotenkin huomionkipeä? Ja kontrollifriikki? Kun sinähän et omista yhtäkään ihmistä.
En ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka väittävät toisia ihmisiä ikäänkuin omikseen. Se on ihan yhdentekevää, että sinä olet tutustunut heihin ensin. Ihmiset ovat kuitenkin omia vapaita yksilöitänsä.
Käytöksesi on naurettavaa ja lapsellista. Ehkä sinun pitäisi katsoa peiliin ja antaa ihmisten tehdä vapaasti omat valintansa ja kasvaa aikuiseksi ja lakata tuijottamasta sitä omaa napaasi.
no, ehkä se on muotia nykyisin