Voiko auton oston perua?
Kävin tilaamassa toissa päivänä ihan uuden auton autoliikkeestä ja kirjoitin tilaukseen nimeni. Nyt autosta tulikin ilmi yksi asia joka ottaa niin rajusti päähän, että tekisi mieli perua koko kauppa!
Joutuuko automaattisesti maksamaan jonkun sakkorahan, vai onko joku tilausken peruutusaika?
Kommentit (6)
Ihan mielenkiinnosta: mitä uudesta autosta paljastui?
käsirahaa..
Eipä siitä nyt muuta ihmeellistä paljastunut kun että mallin piti olla yksi turvallisimpia autoja ja korostin ostotilanteessa kuinka kuljen sillä paljon lasten kanssa ja haluan mahdollisimman vakaan auton. Nyt joka paikassa minulle toitotetaan että ostamani malli tarvitsee ehdottomasti ajonvakautusjärjestelmän, tai perä heittelehtii liukkaalla (on kyseisen mallin ongelma kuulema). Olen arka ajaja ja en todellakaan olisi ostanut autoa jos tuo perän heittelehtiminen olisi ollut tiedossa. Koeajossa asia ei tullut ilmi koska tiet olivat ihan sulia! Koeajossa auto tuntui vakaimmalta autolta kuin mitä muut koeajamani. Mutta ongelma tulee kuulema liukkailla.
Autoon saa kyllä ajonvakautusjärjestelmän mutta hintaa tulee pari tonnia lisää koska pitää sitten ottaa seuraavan portaan malli, ja silloin hintahaarukka menee reippaasti yli budjetin joka minulla autoon on.
AP
Vaan työautoksi tarkoitettu pikkuauto mazda 2.
Mikä auto lienee sitten kyseessä?
4
Jos auton perä lähtee heittelehtii, se EI OLE auton vika, vaan KUSKIN.
Se asia minkä sait selville saattaa vaikuttaa..
Riippuu miten iso juttu on kyseessä.